Hipsterit:
http://www.elicious.nl/wp/wp-images/articles/hipster.jpg
vai stringit:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/55/Lower_Back_Tattoos.jpg/250px-Lower_Back_Tattoos.jpg
Kummat paremmat?
34
849
Vastaukset
- ,,,
tietysti
- -Mies27v-
Kropasta se on kiinni. Jos on silmää miellyttävä vartalo niin ihan sama mulle.
- juu...
yläselkään vedettynä.
- juu...
elikkä kertoo trendikkyydestä, kun stringit loistavat pyllistettäessä discossa.
- ne ei ole
juu... kirjoitti:
olleet enää muotia aikoihin:D
- juu...
ne ei ole kirjoitti:
Älä naurata, melkein tukehduin yskänpuuskaani.
- loppuun ja
juu... kirjoitti:
Älä naurata, melkein tukehduin yskänpuuskaani.
naura vasta sitten niitä stringejä. Vanhojen ämmien keino yrittää näyttää nuorekkaalta: vilautella stringejä:D
- kaikki se on
ne ei ole kirjoitti:
edelleen muotia mikä on joskus ollut
- juu...
loppuun ja kirjoitti:
naura vasta sitten niitä stringejä. Vanhojen ämmien keino yrittää näyttää nuorekkaalta: vilautella stringejä:D
jos näkisit mut pyllistämässä stringeineni!
:) - sanoa
juu... kirjoitti:
jos näkisit mut pyllistämässä stringeineni!
:)koska oma hipsteripyllistys on parempi;p
- MichikoXX
juu... kirjoitti:
miksi kauppojen housuissa on takapuolella liian vähän kangasta. Kun housunkaulus on etupuolelta sopivalla korkeudella, takapuoli uhkaa paljastaa persvaon istuessa. Varmaan litteälle perseelle hyvä malli, mutta entäs tällaiset pyöreäpyllyiset? Kierrän ongelmaa käyttämällä mahdollisimman paljon hameita ja mekkoja.
- tulee..
peräpukamat, hiivatulehdus ja muutenkin nirhaumia. Siis hipsterit.
- koska
jos naisella on muodokas perse, ihanat läpinäkyvät hipsterit on parasta, mitä hän voi laittaa jalkaansa. Kuvan naisella ei ole paras malli hipstereistä.
- StippaS
Ehdottomasti hipstersit. Ajatukselle, mielikuvitukselle pitää jäädä työtä näin naisnäkökulmasta heitettynä ;) Ei saa olla liian tyrkky vaan ei mikään makuukammarin kauhistuskaan :D
- isomiesmanse
samaa mieltä..Hipsterit oli todella seksyt..siis number one
- tsekatkaa vaiks
- vänksy
Stringit on epämukavat ja mun silmiin ei ollenkaan seksikkäitä. Omistan parit, mutta vain pakon edessä käytän.
- se semmoinen
pakko on? ;)
- vänksy
se semmoinen kirjoitti:
pakko on? ;)
joiden alle on suotavaa laittaa stringit joko läpinäkyvyyden tai mallin vuoksi.
- housut on
vänksy kirjoitti:
joiden alle on suotavaa laittaa stringit joko läpinäkyvyyden tai mallin vuoksi.
hankittu, jotta saisi käyttää stringejä?
- vänksy
housut on kirjoitti:
hankittu, jotta saisi käyttää stringejä?
aina ei voi olla niin järkevä valinnoissaan.:/
Joitain asioita vaan tekee ja miettii vasta jälkeenpäin niitä seurauksia.
Tosin minusta materiaali ja väri ovat tärkeämpiä asioita kuin pikkuhousujen muoto.
- Papeete1
On hipsterssit. Harvalla naisella oikeasti se perse on stringikunnossa, joten kannattais suosiolla vaihtaa hipstereihin. Ne on mun mielestä oikeasti eroottisemmatkin ja peittää hieman enemmän peffan "pieniä" virheitä.
- Elkotekki
Sisaret ja veljet! Stringit. Ne ovat originelli naisten pukine, toisin kuin hipsterit jotka ovat tuunattu miesten kalsareista (boksereista) lekkaamalla lahkeet ja madaltamalla vyötäröä.
Emansipaation kovaääniset kannattajat ovat saaneet teidät uskomaan, että stringit ovat mauttomat. Ne ovatkin mauttomat eräiden, varsinkin kovaäänisten naisten mielestä, siitä syystä, että niitä on nähty ensimmäisenä stripparien ja muiden kurtisaanien yllä. Älkää taipuko uskomaan rumuuden estetitiikan uskottelua, vaan luottakaa luonnolliseen vaistoonne. Ah ja voi, seksikkyyttä niissä on! Ne sopivat kaikenmuotoisille naisille. Kyllä näin on!- MichikoXX
vaikuttaa ulkonäön lisäksi mukavuus, ja joku tuolla aiemmin mainitsikin, että stringit ovat epämukavat päällä. Jos ihailet sellaisia, pukeudu niihin vaikka itse.
- Elkotekki
MichikoXX kirjoitti:
vaikuttaa ulkonäön lisäksi mukavuus, ja joku tuolla aiemmin mainitsikin, että stringit ovat epämukavat päällä. Jos ihailet sellaisia, pukeudu niihin vaikka itse.
Olen kuullut naisilta myös päinvastaista. Osa tykkää siitä tunteesta ja on sanonut että se saa aikaan sellaisen jatkuvasti valmiustilassa olevan fiiliksen.
- Elkotekki
Elkotekki kirjoitti:
Olen kuullut naisilta myös päinvastaista. Osa tykkää siitä tunteesta ja on sanonut että se saa aikaan sellaisen jatkuvasti valmiustilassa olevan fiiliksen.
Tykkään itse käyttää tyylikkäitä kenkiä. Tiedän kyllä että on olemassa mukavampiakin kenkiä. Esimerkiksi Birkenstockin sandaaleita. Mutta en usko että ne ovat kenenkään mielestä seksikkyyden huipentuma. Sinä Michiko olet ymmärtääkseni sellainen goottihenkinen typykkä (ehkä kallistut sinne muodikkaiden japsi-goottien suuntaan, mutta silti), esteetikkona (?) et varmaan syty noista miesten terveyssandaaleista, kenkämaailman vastineesta lantioboksereille?
- MichikoXX
Elkotekki kirjoitti:
Tykkään itse käyttää tyylikkäitä kenkiä. Tiedän kyllä että on olemassa mukavampiakin kenkiä. Esimerkiksi Birkenstockin sandaaleita. Mutta en usko että ne ovat kenenkään mielestä seksikkyyden huipentuma. Sinä Michiko olet ymmärtääkseni sellainen goottihenkinen typykkä (ehkä kallistut sinne muodikkaiden japsi-goottien suuntaan, mutta silti), esteetikkona (?) et varmaan syty noista miesten terveyssandaaleista, kenkämaailman vastineesta lantioboksereille?
Koulussa/töissä käytän ihan tavallisia pikkupöksyjä, kotona olen alasti kun se ei haittaa ketään. Ala-asteikäisillä lapsilla näkee crockseja enkä itse sellaisia käyttäisi, sen sijaan vaelluskengät ovat hyvä vaihtoehto. Korkokenkien käyttö jäi vakavan nilkan nyrjähdyksen jälkeen x( joten siinä asiassa mukavuus ennen kauneutta. Sandaaleista pääsee eroon tarvittaessa.
muusta vaatetuksesta, läpinäkyvyydestä jne. Nuo ei ole ollenkaan parhaasta päästä nuo hipsterit, paremmankin näköisiä on.
- Elkotekki
Sen kaiken perusteella mitä olet itsetäsi täällä kertonut, olet stringinaisia. Tieistpä sen tai et. Ota hyvällä.
Elkotekki kirjoitti:
Sen kaiken perusteella mitä olet itsetäsi täällä kertonut, olet stringinaisia. Tieistpä sen tai et. Ota hyvällä.
Kiitos vaan tiedosta:I
- MichikoXX
Elkotekki kirjoitti:
osa-aikanudistit?
- Elkotekki
MichikoXX kirjoitti:
osa-aikanudistit?
En osaa kuvitella. Sellaisen naisen kanssa en voisi elää. Olisi liian outoa. Olisin koko ajan tikkaamassa.
- ,,,
Elkotekki kirjoitti:
En osaa kuvitella. Sellaisen naisen kanssa en voisi elää. Olisi liian outoa. Olisin koko ajan tikkaamassa.
darts-miehiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197