Saparot aikuisella

naisella?

Tuosta stringit-vitsistä tuli mieleen, että mitä mieltä olette (hius)saparoista aikuisella naisella? Käytättekö itse naiset? Mitä mies ajattelee saparoista, joita käyttävät n. 30v. ja vanhemmat naiset?

10

3076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori nainen

jonnekin ala-asteelle. Eri asia jos haluaa jotain pukeutumis leikkiä alkaa. Mut jos mä 23v nainen pukeutuisin töihin saparoihin niin kyllä mut naurettais pihalle. Vähemmästäkin irtisanotaan...

• Joillekin ne sopivat, toisille ei. Riippuu enemmän kasvojenpiirteistä kuin iästä.

• vänksy

jossa nainen pukeutuu kiltiksi koulutytöksi ne toki kuuluu asiaan, mutta muuten..

Niin en nyt viitsi oikein sanoa, mitä mieltä olen. Harvoille sopivat.

• KoppavaHoro

miksi muka ponnari olisi ookoo, mutta saparot eivät. Millä perusteella ja mistä lähtien nuttura kuuluu vanhoille, saparot lapsille ja ponnari vissiin siihen väliin?

Itse pidän tukkani yleensä auki ihmisten ilmoilla, mutta kun laitan kiinni niin saatan laittaa kaksi nutturaa, saparot tai letit, sivuponnarin, sivunutturan tai ponnarin. Jos se haittaa niin sitten haittaa. Mä näytän työlookissanikin ihan penskalta (MOT), joten tässä konkurssissa en jaksa miettiä saparoiden sopivuutta.

• random_N

Salilla saparokampaus on käytännöllinen: hiukset hikisinä niskassa ei ole kiva ja poninhäntä keskihalkaisijalla taas sattuu esim penkkiä tehdessä, kun takaraivo osuu penkkiin.

Mitä mieltä muut treenaajat ovat saparoistani on minulle ihan sama, kunhan lösöttävät huilaustauoillaan muissa kuin minun ohjelmaani seuraavaksi kuuluvissa kojeissa. Niin ja laittavat irtopainot paikoilleen settinsä tehtyään!

• että nainen

on hyvä sängyssä, koska ei ole ESTOINEN!

• käytän melkein aina, jollen ponihäntää. Tai kodinomaisissa tilanteissa ja paikoissa. Mutta työpaikalle ei passaa. Menisi vaan uskottavuus, ei voi mitään. On sanottu, että näytän söpöltä niissä, mutta söpöys on tietyissä töissä vain haitaksi, sitä ei kannata ainakaan tavoitella. Ei saparot muutenkaan sopisi millään lailla työvaatteiden kanssa.

Käytän myös urheillessa saparoita tai ponihäntää, ettei pitkät hiukset ole tiellä. Alle 30v. laitoin joskus kapakkaan, mutta siinä oli se ongelma, että vääräntyyppiset setämiehet lähestyivät..

• almasty

Soppii aikuisellekkin pitkätukkaisella miehellä olis tietty aika koominen näky.Mutta naiselle sopii oli ikä mikä hyvänsä.

• Riippuu juuri

Siitä minkälaiset kasvompiirteet ovat. Itse tunnen yhden naisen jolle sopii älyttömän hyvin saparot siis ( kummallakin puolella enemmän takana ) hänen hiukset ovat lyhyet, joten ei mitään lettejä, yms. Itsekkin vähän vanhempana ajattelin saparoita käyttää.. :) Toinen aivan ihana kampaus on klipsulla hiukset takana.( ylhäällä)

• Anonyymi

Aikuiselle tyylikkäälle naiselle ei saparot todellakaan sovi!Saparot on pkkutytön kampaus!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6774
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4562
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3688
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3057
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1636
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      48
      1366
    Aihe