montako päivää töitä putkeen..

elffiira

kuulun pam.in ja mietin vain ennen kun otan mihinkään yhteyttä kummemmin että montako päivää töitä putkeen laillisesti saa tehdä? vaikka tunteja tulisi esim.. se minimi määrä per päivä (4h). ???? kun mulla on niin että olen ollut nyt 10 päivää töissä putkeen tunteja päiville on tullut 5stä 7 tuntia per päivä.. tiedän montako
tuntia saa teettää lain mukaan työntekijälle mutta entä jos tunnit eivät tule täyteen siinä niin moenako peräkkäisenä päivänä laillisesti voi tehdä töitä kaupan alalla tunteja laskematta. lasketaan päivät...ja sitten pomo poitti tämän jälkeen vielä töihin vaikka henkisesti ainakin olen vp.n tarpeessa.. en jaksa 11sta päivää enää putkeen vaik tunnit eivät ole täynnä mitä kork saa laillisesti tehdä..(sopimiksessani ei lue tuntimäärää ollenkaan)

t.elffiira

4

6622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein....

muistan niin se raja on 10 päivää edellyttäen että saa noita vko.lepopäiviä tarpeeks ennen tota putkea tai putken jälkeen. Olet ilmeisesti osa-aikainen työntekijä ja kaupan alal. Silloin pitäisi kyllä olla maininta työsopimuksessa keskimääräisestä viikkotunti ajasta. Jos työsopimuksesi on määräaikainen niin tolle määräaikaisuudelle pitäisi löytyä peruste.

• näin?

Muistaakseni työpäiviä voi olla putkeen 11-12 kun otetaan työaika esim näin: sinulla on su ja ma vp niin seuraava vapaa voi ola seuraavan viikon la. Olettaen tietenkin että aukioloajat ovat joka päiväisiä. Kesällä ja jouluna on hyvin tavallista että tehdään yhdellä vp:llä viikossa ja siirretään vapaita myöhemmäksi tämä tietenkin työntekijän suostumuksella.Merkittynä vp:nä ei tarvitse mennä töihin vaikka soitettaisiinkin! Kysy Pam:ista tarkemmin.

• elffiira

kiitos viestistäsi... näin epäilimkin mutten ihan varma ollut.. kiitos paljon.

• viikko

pitää tulla kaksi vapaapäivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe