Avioero tullut vireille 27.1 ja toinen saanut tiedon 30.1.Nyt sain sitten lapun jossa lukee,että harkinta-aika lähtenyt kulumaan 1.3??
Miksi ei 1.2?
Lisäksi ihmettelen,että miten ex-aviomieheni on voinut saada suomalaisen sos.turvatunnuksen ja osoitekin on muka Suomessa?Mitä tämä tarkoittaa?
Olimme naimisissa lyhyen aikaa ja senkin ajan asuimme Ruotsissa.Pelaako mies jotain peliä ja onko saanut muka oleskeluluvan Suomeen mun kustannuksella?
Miksi harkinta-aika alkoi kulumaan vasta nyt?
9
1005
Vastaukset
- on...
allekirjoittanut ja vienyt paperin eteenpäin vasta 1.3.
- M-40
...saanut sen raastuvasta kirjattuna kirjeenä 1.3. koska ei ole ollut tavoitettavissa ja vastannut saaneensa sitä?
- 1 petturi
Sinua on todellakin käytetty hyväksi maahantuloon.
"Kiitos" siitä kaikkien veronmaksajien puolesta!
Nyt sinusta ei enää ole hyötyä ja siksi olet ex.- pihallaaa
Se olin MINÄ joka sen avioeron otin,koska rupesi tulemaan ilmi kaikenlaisia asioita.Suomessa pitää käsittääkseni asua vuosia ennenkuin saa oleskeluluvan ja mä en asunut tän kanssa Suomessa päivääkään!
- 2. mies
pihallaaa kirjoitti:
Se olin MINÄ joka sen avioeron otin,koska rupesi tulemaan ilmi kaikenlaisia asioita.Suomessa pitää käsittääkseni asua vuosia ennenkuin saa oleskeluluvan ja mä en asunut tän kanssa Suomessa päivääkään!
Eiköhän siihen riitä, että on naimisissa suomalaisen kanssa, että saa tulla maahan?
- vaaleaa lakritsaa
näitä moccamuniin ja/tai kiharatukkaisiin erehtyneitä naisia näyttää Suomessa riittävän.
Kertonee ehkä jotain suomalaisten naisten järjen juoksusta. heh heh, sitä saa mitä tilaa.- zzzzzzzzzzzzxxxxxxxxxxxxxxxxx
Joo, miehet eivät tule hyväksikäytetyksi. He käyttävät itse hyväksi. Olen nyt kuukauden sisällä työssäni törmännyt tänne tuotuihin thainaisiin, jotka mies on pahoinpidellyt ja/tai sitten heittänyt kadulle. Kahdella näistä miehista on toinen kierros thaivaimoja menossa.
- vaaleaa lakritsaa
zzzzzzzzzzzzxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Joo, miehet eivät tule hyväksikäytetyksi. He käyttävät itse hyväksi. Olen nyt kuukauden sisällä työssäni törmännyt tänne tuotuihin thainaisiin, jotka mies on pahoinpidellyt ja/tai sitten heittänyt kadulle. Kahdella näistä miehista on toinen kierros thaivaimoja menossa.
vaimoihin sekaantuvat. Niin, ja kuten myös eivät myöskään ne jotka puolisoaan pahoinpitelevät. Ne eivät minulta minkäänlaista ymmärrystä saa.
Jos suomalainen mies ei saa muuhun kuin thaipuolisoon kontaktia, niin kyllä silloin on syytä katsoa peiliin ja miettiä, että pitäisikö ehkä tehdä jotain. - kahden suomalaisen liitto
vaaleaa lakritsaa kirjoitti:
vaimoihin sekaantuvat. Niin, ja kuten myös eivät myöskään ne jotka puolisoaan pahoinpitelevät. Ne eivät minulta minkäänlaista ymmärrystä saa.
Jos suomalainen mies ei saa muuhun kuin thaipuolisoon kontaktia, niin kyllä silloin on syytä katsoa peiliin ja miettiä, että pitäisikö ehkä tehdä jotain.niin vielä vaikeampaa on kahden tyystin eri kulttuurin yhteentörmäys. Eikä tartte mennä Eurooppaa kauemmas, kun jo kohdataan mitä kummallisempia käsityksiä puolison roolista. Vaikeeta on myös, jos ei ole yhteistä kieltä jolla saisi asiat ymmärretyksi -keskustelusta nyt puhumattakaan.
Moni suomalainen mies kuvittelee saavansa esim. thainaisesta jotenkin kiltin, nöyrän ja vähään tyytyväisen vaimon. Joutuu kyllä monesti yllättymään. Ympärillä on ollut muutama tapaus, jossa on selvinnyt kuinka suomipoikaa on viety kuin pässiä narussa ihan hyväksikäyttömielessä, niin taloudellisesti kuin henkisestikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914