MITEN SAAN KASVATETTUA KÄSIVOIMIANI ?!

rosebud

Olen 15 vuotias tyttö, jolla on erittäin heikot käsivoimat.

Pienestäkin ahkeroinnista tulee kädet kipeäksi. Punnerruksia en pysty tehdä huonojen voimien vuoksi .

Tupakoin, joten minun on vaikeaa tehdä mitään kestävyysharjoituksia, siis juoksemista sun muuta, koska kuntoni on tarpeeksi huono ja ei se siitä mihinkään parane kun sen röökin laittaa suuhun !

Joten olisiko mitään tapaa, jolla voisin kasvattaa käsivoimiani ? :)

VASTATKAA NOPESTI KIITOS :) !

14

2012

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdegeyyh

Tee punnerruksia polviltaan. Kai se onnistuu? Hauiksia voisi vahvistaa ihan yksinkertaisesti käsipainoja nostamalla. Googleta tietoa!

• Crosstraineriä

Laite lienee tuttu?. Aloita kevyesti, jos et ole aikaisemmin tehnyt. Ensin 10min harjoitus: Aloita 5-6 tasolla 3min. Sitten lisäät joka minuutti yhdellä lisää. Viimeisellä voi olla sulla ehkä 10taso, vedät viimeisen minuutin täysillä, niin paljon kun lähtee. Sitten lepäät, venyttelet 2-3min. Teet oikeaoppisesti ojentajat taljassa 1*15 (kevyt lämmittely), lisäät painoa 5kg taas sama. lepäät 2-3 min. Hauiskäännöt käsipainoilla, oikeaoppisesti 2*12. Ensin kevyt, että lihas saa ärsykkeen. Otat isommat painot toinen srja perään. (tauko välillä 1min), jos ei ala tuntumaan niin on ihme. Sitten taukoa 3-4 päivää nyt traineriä 12 min ja jne. Kokeile.

• tätä

Lopeta röökin vetäminen, typerämpää ei voi olla että imee paskaa paperitöttörön läpi. Ainiin, pitää olla niinkuin muut.. no ei ne muut ikäisesi kakarat ole sen vahvempia, niin että miksi pitäisi olla erilainen.

• M30 Trainer*****'

Lopeta ajoissa. Röökinpoltto jättää rinnat pieneks ja kaikkea muutakin ikävää, varsinkin pituuskasvuun vaikuttaa paljon. Eli pätkäks jäät, eikä kukaan mitään pätkää halua tyttöystäväksi! Mieti sitä ja lopeta! Nyt se on vielä helppoa, odotappa sitten 25v ikäisenä se on kaikista vaikein juttu kun tekee mieli joka päivä ja tulet raskaaksi niin se on pakko silloin viimeistään lopettaa. Eli turha edes aloittaa! Ala sporttikisuksi, unohda se koviksena pyöriminen ja dokaaminen. Kiität mua myöhemmin!

Rupee syömään kunnolla. Maitoa paljon juot ja proteiinia suosit, mm.raejuustoa, maitorahkaa, kanaa, kalaa, jauhelihaa, kalkkunaa, kananmunia yms ja hedelmiä vihanneksia! Hyviä rasvojakin kannattaa suosia, vaikuttaa naisilla vahvasti hormoonitoimintaan.
        Bodypump tunti voisi olla hyvä alkuun. Oppisit perusliikkeitä siellä ja kunto kasvaa todella nopeasti! Kävelylenkkejä kannattaa tehdä, kasvattaa peruskuntoa ja parantaa hapenottokykyä sekin. Punnerrukset eivät ota hauiksiin. Ojentajiin ja rintalihaksiin olkapäihin lähinnä. Leuanveto ottaa hauiksiin. Voithan sä mennä suoraan kuntosalille, pyydät ohjelman sieltä ja alat treenaamaan, niin parikymppisenä sulla on todella hyvä kroppa ja viet muiden luurankojen miehet! ;)

• 155cm...
        M30 Trainer*****' kirjoitti:

Lopeta ajoissa. Röökinpoltto jättää rinnat pieneks ja kaikkea muutakin ikävää, varsinkin pituuskasvuun vaikuttaa paljon. Eli pätkäks jäät, eikä kukaan mitään pätkää halua tyttöystäväksi! Mieti sitä ja lopeta! Nyt se on vielä helppoa, odotappa sitten 25v ikäisenä se on kaikista vaikein juttu kun tekee mieli joka päivä ja tulet raskaaksi niin se on pakko silloin viimeistään lopettaa. Eli turha edes aloittaa! Ala sporttikisuksi, unohda se koviksena pyöriminen ja dokaaminen. Kiität mua myöhemmin!

Rupee syömään kunnolla. Maitoa paljon juot ja proteiinia suosit, mm.raejuustoa, maitorahkaa, kanaa, kalaa, jauhelihaa, kalkkunaa, kananmunia yms ja hedelmiä vihanneksia! Hyviä rasvojakin kannattaa suosia, vaikuttaa naisilla vahvasti hormoonitoimintaan.
        Bodypump tunti voisi olla hyvä alkuun. Oppisit perusliikkeitä siellä ja kunto kasvaa todella nopeasti! Kävelylenkkejä kannattaa tehdä, kasvattaa peruskuntoa ja parantaa hapenottokykyä sekin. Punnerrukset eivät ota hauiksiin. Ojentajiin ja rintalihaksiin olkapäihin lähinnä. Leuanveto ottaa hauiksiin. Voithan sä mennä suoraan kuntosalille, pyydät ohjelman sieltä ja alat treenaamaan, niin parikymppisenä sulla on todella hyvä kroppa ja viet muiden luurankojen miehet! ;)

Mutta olen lyhyt ja mulla on kyllä varmaan ollut enemmän miesystäviä kuin sulla naisystäviä! (Oletan olevasi mies). Luuletko että pituus ratkaisee??? Pisin miesystäväni oli 198cm pitkä! Se tuntui kyllä hölmöltä, mutta ei tuottanut ongelmia! Ei mikään hujoppi tartte olla että sais miestä.. Mä oon hyvännäköinen, hyväkroppainen enkä mikään paha ihminen VAIKKA olenkin vain 155cm!!! Poltin itsekin nuorempana tupakkaa, mutta lopetin vähän vanhempana kun viisastuin..

• ahaa mielenkiintoista
        155cm... kirjoitti:

Mutta olen lyhyt ja mulla on kyllä varmaan ollut enemmän miesystäviä kuin sulla naisystäviä! (Oletan olevasi mies). Luuletko että pituus ratkaisee??? Pisin miesystäväni oli 198cm pitkä! Se tuntui kyllä hölmöltä, mutta ei tuottanut ongelmia! Ei mikään hujoppi tartte olla että sais miestä.. Mä oon hyvännäköinen, hyväkroppainen enkä mikään paha ihminen VAIKKA olenkin vain 155cm!!! Poltin itsekin nuorempana tupakkaa, mutta lopetin vähän vanhempana kun viisastuin..

Sinulla on ollut paljon miesystäviä, etkö ole pystynyt pitämään yhtään ukkoa vai miksi noin suuri vaihtuvuus?

Harrastatko kenties irtosuhteita?

Tupakoiminen nyt vain on typerää.

• sasasasas
        M30 Trainer*****' kirjoitti:

röökinpoltto ei vaikuta pituuskasvuun.

• sivusta seurannut......
        ahaa mielenkiintoista kirjoitti:

Sinulla on ollut paljon miesystäviä, etkö ole pystynyt pitämään yhtään ukkoa vai miksi noin suuri vaihtuvuus?

mutta voit mennä vittuun täältä jeesustelemasta! vitun personal trainer! salli mun nauraa!! XD....

• tiukurepii
        155cm... kirjoitti:

Kyllä sä miesystäväksi saat vaikka kolmemetrisen koljatin jos vaan tarjoat sitä mitä miehet haluaa. Kato kyllä muija aina äijän saa kun on vähän löysällä toi antopuoli..

• JarmonPe
        ahaa mielenkiintoista kirjoitti:

LOL, taitaa naikkosella sana "miesystävä" tarkoittaa vaan parin tunnin ystävää.. niin ja vuorokauteen mahtuu 24 tuntia.... :O

• taidoissa vikaa?
        sasasasas kirjoitti:

röökinpoltto ei vaikuta pituuskasvuun.

Lue ennekuin puhut itse paskaa..
        vaikka täältä:

http://www.tupakkaverkko.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=61

""Tupakointi vaikuttaa pituuskasvuun, alentaa yleistä suorituskykyä ja heikentää kestävyyttä. Se voi estää keuhkojen kehittymisen täyteen mittaan ja alentaa niiden toimintakykyä. Lepotilassa nuoren tupakoijan sydän lyö 2–3 kertaa nopeammin kuin tupakoimattomalla nuorella. Nuoret tupakoijat saavat huomattavasti enemmän yskää sekä hengitystie- ja keuhkosairauksia kuin tupakoimattomat...""

• pikkusika
        155cm... kirjoitti:

Siinäs näet, mitäs poltit röökiä kun olit nuori, jäit tollaseksi lapsen kokoiseksi, alikehittyneeksi rääpäleeksi.

• olipa stoori

15-vuotiailla tytöillä on pääsääntöisesti erittäin heikot kädet. Koska he eivät syö, eivätkä tee käsillään mitään rasittaavaa.

Lihasten kipeytyminen kertoo lihaksen positiivisesta rasittumisesta, nyt vain syöt niin vahvistut.

Tupakointi ja juokseminen ei vaikuta käsivoimiin.

Syö ja tee jotain lihaksia rasittavaa käsilläsi!

• ihmetemppujako

kaipaat, jotain, jolla sais kaiken? Valitettavasti pattia ei saa itse jotain asian hyväksi tekemättä. Ja se röökaaminen todellakaan ei auta asiaa (eikä varmaan paranna niitä asemia miesmarkkinoilla).

1. lopeta sauhuttelu nyt.
      2. rupea käymään siellä lenkillä. Ei se kunto niille muillekaan lenkkelijöille ilmasta ole laskeutunut.
      3. ryhdy treenaamaan, jos ei muuta niin vaikka niitä punnerruksia. Tee eka päivänä kontillaan se kevyin versio vaikka kerran. Toisena kaks kertaa ja jos kolmantena päivänä on kädet kipeät, pidä lepopäivä ja tee neljäntenä päivänä uudestaan 1-2, sitten kolme ja si neljä ja iin edelleen.
      4. muista syödä tarpeeksi. Ruokaa. Jätä pizzat, hampparit, limut ja karkit ynnä muu moska niille tietämättömille teineille.

ja niin kuin vihaankin sanontoja niin tähän sopii hyvin "no pain, no gain" eli ei sitä voimaa tuu ilman kipua, patti ei muotoudu ilman rääkkiä, valitan. Tsemppiä matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe