...joka vuosia on sinkkuna? Eikö mikään kelpaa vai onko muuten vain "vammainen" tai estynyt suoraan sanottuna. Jotenkin käy sääliksi kun itse perheellisenä seuraa joidenkin 18-28v paikkeilla olevien elämää sivusta.
Minkälainen on kaunis sinkku nainen...
12
1280
Vastaukset
eivät koe pakottavaa tarvetta pariutua tai kokea elämäänsä onnelliseksi vain parisuhteessa. Maailmassa on paljon muutakin.
- koskaan ajatellut
että sinkku voi säälien katsoo teitä huutavien penskojenne kanssa. sinkkuus on monille täysin oma valinta ja ne jotka siitä nauttii ei vois kuvitellakkaan vaihtavansa osia sun kanssa,et anna toisen nauttii omasta elämästään se on monen sinkun mielestä parasta mahdollista.makuja on monia.
- maailma vs perhe
Seurustelevat näkevät lähinnä puolisonsa/perheensä, sinkut näkevät maailman (tosin moni katkera mulkku täällä ei tunnun näkevän kuin oman napansa).
aika aforismi lähti - miax
mutta pakkeja olen antanut ihan sen vuoksi, että kiinnostusta ei vaan ole ollut. Parisuhde ei ole sellainen itseisarvo, että sen saavuttaakseen olisi valmis luopumaan ihastumisen ja rakastumisen tunteista jne. Minua taas kummastuttaa miten jotkut löytävät sen uuden ihkupihkukultapienen, elämänsä tähän asti suurimman rakkauden aina niin helposti ja nopeasti eron jälkeen..
- tseralt
helposti ihastuviin ihmisiin on helppoa ihastua
- lenssi
että se rakkaus syntyy yhdessä olemalla ja kiintymällä? Ei se tuu silmänräpäyksessä.
- miax
lenssi kirjoitti:
että se rakkaus syntyy yhdessä olemalla ja kiintymällä? Ei se tuu silmänräpäyksessä.
on jotenkin epäilyttävää, jos joku esim. pyytää kahville siltä pohjalta, että on joskus yhden kerran nähnyt minut viiden minuutin ajan. Eikä minua vaan huvita tapailla jotain minulle täysin yhdentekevää randomtyyppiä viikko- ja kuukausikaupalla, jotta näkisin syntyykö sitä kiinnostusta mahdollisesti joskus vai ei.
Kaikkein paras vaihtoehto olisi, että tutustuminen olisi tapahtunut jossain neutraalissa tilanteessa jo aikaisemmin. Kyseessä olisi siis kaveri tai joku muuten tuttu ihminen. Silloin voisi olla suht varma, että toinen on ihan oikeasti kiinnostunut MINUSTA. Eikä vaan ole "kiinnostunut" esim. sillä perusteella, että kelpaan pantavaksi ja kaverin kaverilta kuuli minun olevan sinkku.
En ole kauhean sosiaalinen, en jaksaisi ja osaisi käydä jossain teennäisillä treffeillä, jossa on koko ajan arvioitavana ja jossa alusta asti ollaan sillä mielellä liikkeellä että katotaan oliskos tosta mulle eukoksi.
Yhden kerran olen em. kaltaisessa "kiintymyssuhteessa" ollut ja v*tuilleenhan se meni kun ei taustalla ollut mitään oikeata kiinnostusta. Molemmat nyt vaan sattuivat olemaan sinkkuja ja toinen vaikutti suht koht siedettävältä.
Enkä muuten odota mitään salamarakkautta. Nykyisen kiinnostuksenkohteeni "huomasin" n. 3v tuntemisen jälkeen. Ja kiinnostus on kestänytnyt pari vuotta, yksipuolisena valitettavasti.
- mitä ihmettä?
Siis mitä? meinaatko että ihmisen pitäisi pariutua jo heti täysi-ikäiseksi tultuaan? hankkia mies/vaimo, lapset, omakotitalo, koira ja samanlaiset tuulipuvut? ja kokea kova kolmenkympin kriisi kun tajuaa että unohti elää oman elämänsä ja kaikki tapahtui niin nopeasti? (näin käynyt ainakin usealle ystävälleni, harmi)
Jos joku noin toimii niin omapahan on asiansa samoin kun se on jokaisen sinkun oma-asia olla sinkku!
Olen siis itse sinkku ja vielä kaunis sellainen(kun sitä tuossa ihmettelit), en ole suunnitellut olevani sinkku kokoloppuelämääni, mutta ei elämä mene aina saman kaavan mukaan minkä aikasemmin mainitsin, jokainen kulkee oman tiensä. Ja tällähetkellä tämä toimii minulle parhaiten.
En ole "vammainen", en nirso, eikä minussa mikään ole vialla. ennemmin mielestäni sinun mainistema suppea ajatusmaailma on hyvin alkeellinen ja ei sovi nykypäivään. Mutta tämä siis vain minun mielipide.- kaaleppi
että jos 28 vuoden jälkeen alat innolla etsiä puolisia niin voin sanoa että a) olen kokematon mahdollisesti, jos et kerta ole seurustellut b) tulee kiire, koska kiinnostus ei aina ole molemminpuolista. Turhaan pidät itseäsi sinkkuna.
- ole sinkkuja?
kaaleppi kirjoitti:
että jos 28 vuoden jälkeen alat innolla etsiä puolisia niin voin sanoa että a) olen kokematon mahdollisesti, jos et kerta ole seurustellut b) tulee kiire, koska kiinnostus ei aina ole molemminpuolista. Turhaan pidät itseäsi sinkkuna.
Mitä ihmeen perhe- tai parisuhde helvetti kokemuksia muka kaikki tarvitsee jos sen oikean löytääkin vasta iäkkäämpänä? Kaikkien ei tarvitse väkisin vääntää jossain tietyssä iässä pakkosuhteita ja perhettä. Oletko niin varma perheesi pysyvyydestä että kannattaa tuomita toisten valinnat? Vai onko muijasi jo itsestään huolehtimattoman näköinen plösö pirttihirmu ja olet kateellinen hehkeille sinkkuille. Kieltämättä perhe- elämä on kuluttavaa ja monet ovatkin ennenaikaisesti vanhentuneita ja rupsahtaneita suoranaisesti epäsiistin näköisiä.
Mihinkä tulee kiire? Kiire lyödä kätensä paskaanko? Monet eivät lapsia edes halua, joku voi niitä haluta vasta vähän kypsemmällä iällä...ei täällä ole mikään pakko elää just tietyn kaavan mukaan. Joka hitaasti kiirehtii se viisaasti viipyy. Paskan saa pyytämättäkin ja vittumaisen elämän, onneksi on muitakin vaihtoehtoja. Kaikki vaan eivät vaihtoehtoja tajua kun päänsä kaivoon heti haluavat laittaa ja kuvittelevat että on vain yksi tapa elää elämää. - mitä mielipiteitä!
kaaleppi kirjoitti:
siis voi jestas, etkö sinä hyvä ihminen näe maailmaa kuplasi ulkopuolella? toi sinun tapa elää sopii sinulle, tai ei? oli miten oli ja elät miten elät.
En minä itteäni turhaa sinkkuna pidä, mies ei vaan sovi elämääni tällä hetkellä. Ja mihin minulla on kiire? Sellaiseen elämään mitä sinulla on vai? Kuka sanoo että minun pitäisi samanlainen hankkia? Ei siinä mitään pahaa ole että kaikki ihmiset eivät elä niinkuin sinun mielestäsi pitäisi! Ja en varmasti ole yhtään kokemattomampi kuin sinäkään, päin vastoin olen saanut kokea paljon erillaisia ihmissuhteita joista aina oppii uutta, itsestään ja muista. En vaan pysty käsittämään tuota sinun ajatusmaailmaa... että kaikkien muka pitäisi elää sinun näkemälläsi tavalla. Kiinostaisi tietää sinun ikäsi, ja milloin olet perheesi perustanut, ja onko sulla ollut muita suhteita ennen tätä "oikeaa"? Se saattaisi selittää tämän sinun suppea katseisuutesi... - muutakin
kaaleppi kirjoitti:
Työelämä on ihan järjettömän kovaa nykyään ja mitäpä jos kaikki lorvii kotona lasten takia sairaslomilla ja äitiyslomilla? Näiden kotona lorvivien mammojen työt kun sinkut vääntää niin voi olla niin mehut pois ettei edes jaksa viihde- elämää kuvitellakkaan vapaa- ajalla. Sijaisiahan ei nykyään oteta niin kenen selkänahasta luulet lapsiperheiden poissaolot otettavan?
On niitä jotka nostavat vain hyötyjä ja korvauksia tyhjästä joidenkien toisten tekevän todelliset työt.
Samoin naiset ovat nykyään hyvinkin valikoivia eikä kenenkään tarvitse pakko ottaa ketään idioottia joka ei osaa edes kirjoittaa tai on joku älyvapaa puolivammainen luuseri joka sossusta hekee elantoo penikoittensa avulla itsellekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145