Meidän ei pidä suostua siihen. Seksin takia ei pidä "antaa" naisille mitään. Naiset on opetettava siihen että seksi ei ole mikään kauppatavara, jonka avulla toinen saadaan taivutettua omaa tahtoon.
Itse ainakin lopetan naissuhteen välittömästi, jos nainen alkaa manipuloida minua tai käydä kauppaa seksillä. Naiset katsovat, että heillä on oikeus vaatia mieheltä vaikka, mitä sillä perusteella että "antavat" näille seksiä.
Seksiä ei saa ajatella niin että nainen antaa ja mies saa. Juuri se antaa naisille seksuaalisen vallan miehen yli. Seksi tulee ajatella molemminpuolisena tasavertaisena toimintana jossa kumpikin "antaa" ja "saa".
Naiset hallitsevat meitä miehiä seksin avulla
7
737
Vastaukset
- ...
Yleistä nyt kaikki naiset sitten tähän samaan kategoriaan... :s
Onneksi tuo viimeinen lause oli kiva. ole niin, että naiset ja seksi hallitsee sun ajatusmaailmaa, mutta hyvä jos olet itse ymmärtänyt tehdä itsessäsi muutoksen.
- nainen66
samaa mieltä vaikka nainen olenkin. sairasta kiristää miestä seksin varjolla, en hyväksy sitä.
- tseralt
Se on vahva mies joka ei ole pillulla myyty.
Naisetkin arvostaa miestä joka ei juokse pelkän pillun perässä.- antavat juuri
pelimiehille, jotka juoksevat juuri sen pillun perässä. Arvostaminen ei näy antamisessa.
- dasdasda
viimmeiseen 6 kuukauteen mutta en silti ole mitenkään seksin vallassa tai valmis maksamaan seksistä mitään. Minulle seksi on molempien osapuolien tyydytystä ja en oikeasti edes jaksa niitä suorituspaineita mitä nykyyhteiskunta miehille sanelee joten parempi olla ilman seksiä tosin itsetyydytyksestä nautin kun ei tarvitse muiden tyydytystä miettiä. Olen täysin tyytyväinen seksielämääni. No en ehkä ihan koska haluaisin läheisyyttä mutta en saa mutta se on ainoa asia miksi toista ihmistä haluaisin.
- Heräsi kysymys:
Montakos naissuhdetta olet lopettanut noilla perustein tähän mennessä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2853538Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441616- 841461
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.821151- 1431149
- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.93957Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210821Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61757