NUUDELIT

äiti vain

Hei ! Meilläpäin lapsilla on villitys syödä nuudeleita "raakoina" siis keittämättä... onkohan siitä jotain haittaa.. ajattelin, että ne turpoavat mahassa jne... onko kenelläkään mitään tietoa tällaisesta.... lapset ovat 10-13 v.
Itseäni vähän arveluttaa heidän tehdä näin...

12

16367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti-74

      ...syötiin spagettia ja makaronia nk. raakana, eipä tuosta mitn haittaa ollut, samaa tavaraa nuo nuudelitkin =0)

    • ole suurin haitta

      vaan nuudelit ovat puhdasta vehnäjauhoa, hiilihydraattia jonka elimistö muuttaa sokeriksi ja se ei lapselle ole terveellistä. Tosin ei aikuisillekaan. Nykyään diabetesta esiintyy jo lapsillakin joten kannattaisi vähän seurata sitä sokerikuormaa.

      • äiti vain

        no en minä siitä vehnäjauhosta ole huolissaan... eihän niitä nyt pussitolkulla syödä...eikä jatkuvasti... ehkä järki päässähän sitä kaikessa syömisessä pitää olla... huoli oli lähinnä näistä suolistohäiriöistä, joka tulisi jo yhden pussillisen jälkeen --- diabetes tuskii iskee pussillisen jälkeen... :)


      • luulisin

        nuudeleista ole tehty riisistä?


    • mimosa26

      ..Mutta keitettäväksi on tarkoitettu, eikä "raakana" syötäväksi. Eli mielummin antaisin syödä keitettyjä. :)

    • Jere_Kumpusaari

      minä syön vittu aina ne raakana ja eikä ole vielä muuta tulut kuin ohut suoli leikaus eli ei mitään haittaaa jos ei haitaa ohut suoalen menetys joo

    • Anonyymi

      vaimo syöttää laiskuudessaa noita. minä laitan lohta muttei meillä muut syö kalaa.

    • Anonyymi

      lapseni niklas-santeri söi eilen keittämättömiä nuudeleita ja nyt hän on kuollut
      lepää rauhassa lapseni niklas-santeri

      • Anonyymi

        Minulla sama kokemus.. Lapsi kuoli ja tässä sitä ollaan ja mietitään mitä tehdään lopuilla nuudeleilla..


    • Anonyymi

      Mie syön nuudeleita raakana tälläkin hetkellä

    • Anonyymi

      Mietin että onko vaarallista jos syö 3 pussia nuudeleita?

    • Anonyymi

      Yh äidit käyttää rahat alkoholiin ja tupakkaan ja lapset saa vain nuudeleita ja tiklarit.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe