Hei ! Meilläpäin lapsilla on villitys syödä nuudeleita "raakoina" siis keittämättä... onkohan siitä jotain haittaa.. ajattelin, että ne turpoavat mahassa jne... onko kenelläkään mitään tietoa tällaisesta.... lapset ovat 10-13 v.
Itseäni vähän arveluttaa heidän tehdä näin...
NUUDELIT
12
15659
Vastaukset
- äiti-74
...syötiin spagettia ja makaronia nk. raakana, eipä tuosta mitn haittaa ollut, samaa tavaraa nuo nuudelitkin =0)
- ole suurin haitta
vaan nuudelit ovat puhdasta vehnäjauhoa, hiilihydraattia jonka elimistö muuttaa sokeriksi ja se ei lapselle ole terveellistä. Tosin ei aikuisillekaan. Nykyään diabetesta esiintyy jo lapsillakin joten kannattaisi vähän seurata sitä sokerikuormaa.
- äiti vain
no en minä siitä vehnäjauhosta ole huolissaan... eihän niitä nyt pussitolkulla syödä...eikä jatkuvasti... ehkä järki päässähän sitä kaikessa syömisessä pitää olla... huoli oli lähinnä näistä suolistohäiriöistä, joka tulisi jo yhden pussillisen jälkeen --- diabetes tuskii iskee pussillisen jälkeen... :)
- luulisin
nuudeleista ole tehty riisistä?
- mimosa26
..Mutta keitettäväksi on tarkoitettu, eikä "raakana" syötäväksi. Eli mielummin antaisin syödä keitettyjä. :)
- Jere_Kumpusaari
minä syön vittu aina ne raakana ja eikä ole vielä muuta tulut kuin ohut suoli leikaus eli ei mitään haittaaa jos ei haitaa ohut suoalen menetys joo
- Anonyymi
vaimo syöttää laiskuudessaa noita. minä laitan lohta muttei meillä muut syö kalaa.
- Anonyymi
lapseni niklas-santeri söi eilen keittämättömiä nuudeleita ja nyt hän on kuollut
lepää rauhassa lapseni niklas-santeri- Anonyymi
Minulla sama kokemus.. Lapsi kuoli ja tässä sitä ollaan ja mietitään mitä tehdään lopuilla nuudeleilla..
- Anonyymi
Mie syön nuudeleita raakana tälläkin hetkellä
- Anonyymi
Mietin että onko vaarallista jos syö 3 pussia nuudeleita?
- Anonyymi
Yh äidit käyttää rahat alkoholiin ja tupakkaan ja lapset saa vain nuudeleita ja tiklarit.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483827PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661519Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3691464En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O171432Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn481263Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81041Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45938En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔93783