NUUDELIT

äiti vain

Hei ! Meilläpäin lapsilla on villitys syödä nuudeleita "raakoina" siis keittämättä... onkohan siitä jotain haittaa.. ajattelin, että ne turpoavat mahassa jne... onko kenelläkään mitään tietoa tällaisesta.... lapset ovat 10-13 v.
Itseäni vähän arveluttaa heidän tehdä näin...

12

16367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti-74

      ...syötiin spagettia ja makaronia nk. raakana, eipä tuosta mitn haittaa ollut, samaa tavaraa nuo nuudelitkin =0)

    • ole suurin haitta

      vaan nuudelit ovat puhdasta vehnäjauhoa, hiilihydraattia jonka elimistö muuttaa sokeriksi ja se ei lapselle ole terveellistä. Tosin ei aikuisillekaan. Nykyään diabetesta esiintyy jo lapsillakin joten kannattaisi vähän seurata sitä sokerikuormaa.

      • äiti vain

        no en minä siitä vehnäjauhosta ole huolissaan... eihän niitä nyt pussitolkulla syödä...eikä jatkuvasti... ehkä järki päässähän sitä kaikessa syömisessä pitää olla... huoli oli lähinnä näistä suolistohäiriöistä, joka tulisi jo yhden pussillisen jälkeen --- diabetes tuskii iskee pussillisen jälkeen... :)


      • luulisin

        nuudeleista ole tehty riisistä?


    • mimosa26

      ..Mutta keitettäväksi on tarkoitettu, eikä "raakana" syötäväksi. Eli mielummin antaisin syödä keitettyjä. :)

    • Jere_Kumpusaari

      minä syön vittu aina ne raakana ja eikä ole vielä muuta tulut kuin ohut suoli leikaus eli ei mitään haittaaa jos ei haitaa ohut suoalen menetys joo

    • Anonyymi

      vaimo syöttää laiskuudessaa noita. minä laitan lohta muttei meillä muut syö kalaa.

    • Anonyymi

      lapseni niklas-santeri söi eilen keittämättömiä nuudeleita ja nyt hän on kuollut
      lepää rauhassa lapseni niklas-santeri

      • Anonyymi

        Minulla sama kokemus.. Lapsi kuoli ja tässä sitä ollaan ja mietitään mitä tehdään lopuilla nuudeleilla..


    • Anonyymi

      Mie syön nuudeleita raakana tälläkin hetkellä

    • Anonyymi

      Mietin että onko vaarallista jos syö 3 pussia nuudeleita?

    • Anonyymi

      Yh äidit käyttää rahat alkoholiin ja tupakkaan ja lapset saa vain nuudeleita ja tiklarit.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe