NUUDELIT

äiti vain

Hei ! Meilläpäin lapsilla on villitys syödä nuudeleita "raakoina" siis keittämättä... onkohan siitä jotain haittaa.. ajattelin, että ne turpoavat mahassa jne... onko kenelläkään mitään tietoa tällaisesta.... lapset ovat 10-13 v.
Itseäni vähän arveluttaa heidän tehdä näin...

12

16367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti-74

      ...syötiin spagettia ja makaronia nk. raakana, eipä tuosta mitn haittaa ollut, samaa tavaraa nuo nuudelitkin =0)

    • ole suurin haitta

      vaan nuudelit ovat puhdasta vehnäjauhoa, hiilihydraattia jonka elimistö muuttaa sokeriksi ja se ei lapselle ole terveellistä. Tosin ei aikuisillekaan. Nykyään diabetesta esiintyy jo lapsillakin joten kannattaisi vähän seurata sitä sokerikuormaa.

      • äiti vain

        no en minä siitä vehnäjauhosta ole huolissaan... eihän niitä nyt pussitolkulla syödä...eikä jatkuvasti... ehkä järki päässähän sitä kaikessa syömisessä pitää olla... huoli oli lähinnä näistä suolistohäiriöistä, joka tulisi jo yhden pussillisen jälkeen --- diabetes tuskii iskee pussillisen jälkeen... :)


      • luulisin

        nuudeleista ole tehty riisistä?


    • mimosa26

      ..Mutta keitettäväksi on tarkoitettu, eikä "raakana" syötäväksi. Eli mielummin antaisin syödä keitettyjä. :)

    • Jere_Kumpusaari

      minä syön vittu aina ne raakana ja eikä ole vielä muuta tulut kuin ohut suoli leikaus eli ei mitään haittaaa jos ei haitaa ohut suoalen menetys joo

    • Anonyymi

      vaimo syöttää laiskuudessaa noita. minä laitan lohta muttei meillä muut syö kalaa.

    • Anonyymi

      lapseni niklas-santeri söi eilen keittämättömiä nuudeleita ja nyt hän on kuollut
      lepää rauhassa lapseni niklas-santeri

      • Anonyymi

        Minulla sama kokemus.. Lapsi kuoli ja tässä sitä ollaan ja mietitään mitä tehdään lopuilla nuudeleilla..


    • Anonyymi

      Mie syön nuudeleita raakana tälläkin hetkellä

    • Anonyymi

      Mietin että onko vaarallista jos syö 3 pussia nuudeleita?

    • Anonyymi

      Yh äidit käyttää rahat alkoholiin ja tupakkaan ja lapset saa vain nuudeleita ja tiklarit.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe