Hei ! Meilläpäin lapsilla on villitys syödä nuudeleita "raakoina" siis keittämättä... onkohan siitä jotain haittaa.. ajattelin, että ne turpoavat mahassa jne... onko kenelläkään mitään tietoa tällaisesta.... lapset ovat 10-13 v.
Itseäni vähän arveluttaa heidän tehdä näin...
NUUDELIT
12
16367
Vastaukset
- äiti-74
...syötiin spagettia ja makaronia nk. raakana, eipä tuosta mitn haittaa ollut, samaa tavaraa nuo nuudelitkin =0)
- ole suurin haitta
vaan nuudelit ovat puhdasta vehnäjauhoa, hiilihydraattia jonka elimistö muuttaa sokeriksi ja se ei lapselle ole terveellistä. Tosin ei aikuisillekaan. Nykyään diabetesta esiintyy jo lapsillakin joten kannattaisi vähän seurata sitä sokerikuormaa.
- äiti vain
no en minä siitä vehnäjauhosta ole huolissaan... eihän niitä nyt pussitolkulla syödä...eikä jatkuvasti... ehkä järki päässähän sitä kaikessa syömisessä pitää olla... huoli oli lähinnä näistä suolistohäiriöistä, joka tulisi jo yhden pussillisen jälkeen --- diabetes tuskii iskee pussillisen jälkeen... :)
- luulisin
nuudeleista ole tehty riisistä?
- mimosa26
..Mutta keitettäväksi on tarkoitettu, eikä "raakana" syötäväksi. Eli mielummin antaisin syödä keitettyjä. :)
- Jere_Kumpusaari
minä syön vittu aina ne raakana ja eikä ole vielä muuta tulut kuin ohut suoli leikaus eli ei mitään haittaaa jos ei haitaa ohut suoalen menetys joo
- Anonyymi
vaimo syöttää laiskuudessaa noita. minä laitan lohta muttei meillä muut syö kalaa.
- Anonyymi
lapseni niklas-santeri söi eilen keittämättömiä nuudeleita ja nyt hän on kuollut
lepää rauhassa lapseni niklas-santeri- Anonyymi
Minulla sama kokemus.. Lapsi kuoli ja tässä sitä ollaan ja mietitään mitä tehdään lopuilla nuudeleilla..
- Anonyymi
Mie syön nuudeleita raakana tälläkin hetkellä
- Anonyymi
Mietin että onko vaarallista jos syö 3 pussia nuudeleita?
- Anonyymi
Yh äidit käyttää rahat alkoholiin ja tupakkaan ja lapset saa vain nuudeleita ja tiklarit.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453