Emme kyllä voi puhua koulun -laadukkaasta- ruoasta. pari viikkoa sitten koulumme nakeissa oli luiden ja rustojen palasia. Ja siis niitä oli vaikka kuinka, sillä moni oppilas valitti sitä, että heidän ruoassaan on jotain kovaa. Koulumme ruoat tulee Atrialta. Joku sieltä tuli pahoittelemaan koululle sitä että tuotiin pilaantunut satsi!
että näin täällä. Ei tuolla naapuri kaupungissakaan kovin hyvin mene lehtijuttujen mukaan..
luita ja rustoja
nakkikastikeessa
2
1548
Vastaukset
- mutta kun meidän
koulussa oli lihakeitossa sian saparoa,kärsää, sorkkaa,naudan häntää, hevosen kaviota, harjas jouhija, jälkiruokana pollen tekemiä munkkeja sokerissa kierritelty ja suklaalla kuorrutettu.OLI muuten hyvää papellen syötiin ja vielä pöytäkin nuoltiin
- .........öaldsjaf
No siirry kasvisvaihtoehtoon, nii ei oo sitä ongelmaa. Iha yhtä hyvälle, monesti paremmalleki maistuu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586