Kyselin parsonilleni nyppimisaikaa Rovaniemeläisestä Kanervametsän lemmikkieläinhoitolasta ja sain aivan törkeän huonoa palvelua. Aivan ensiksi puhelimeen vastannut henkilö alkoi kyselemään miksi ihmeessä olen tuollaisen rodun mennyt valitsemaan. Henkilön mielestä kun kyseinen rotu on aivan hirveä, koirat vihaisia ja riitaahaastavia purijoita, ettei niitä voi kunnolla nyppiä. Henkilö kertoi vielä suositelleen yhdelle asiakkaalleen viedä koiransa nukutettavaksi kun oli niin epämiellyttävä nyppimiskokemus. Oma koirani on kaikkea muuta kuin vihainen ihmistenpurija, päinvastoin erittäin hellyttävä, pentumaisen leikkisä ja huomionhakuinen. Saatuani aloitettua puolustuslauseen ettei koirani ole vihainen, hän keskeytti minut jatkamalla paasaustaan ja ilmiselvää vihaansa parsoneita/terrierejä kohtaan. Parsonit ovat kuulemma vielä kauheampia kuin Jack Russelit. Sanoin suoraan että minäpä harkitsenkin toista trimmaajaa, johon hän koetti puolustautua sanomalla ettei hällä suinkaan ole ennakkoluuloja, vaan hän puhuu kokemuksistaan ja voisi hyvin nyppiä koirani. Arvatenkin en koiraani kyseiselle trimmaajalle vienyt ja valaisin häntä hieman siitä ettei asiakas halua kuulla tällaista koiransa trimmaajalta. Mitä lie koirille siellä tekevät jos ne kerran tulevat niin vihaisiksi että alkavat purra!? En todellakaan suosittele kenellekään koiraansa rakastavalle tätä paikkaa ja aion kyllä valaista omia koirakavereitanikin asiasta.
Varoitus Kanervametsän
9
5754
Vastaukset
- palvelua
olen minäkin saanut asioidessani kyseisessä paikassa. hinnat ovat muuttuneet sinä aikana kun eläin on viety hoitoon ja haettu pois. En suosittele kenellekään. Roissa on onneksi toinenkin lemmikkihoitola, PAAALJOON parempi ja asiantuntevampi. ;)
- Murr murr muurr
sniif sniiff,lääh, läääääh...
- neiti nimetön
Olipas tökeröä palvelua. Siellä joku työhönsä ja elämäänä v*****ntunut tapaus on päättänyt "kostaa" oman pahan olonsa asiakkaisiin. Ei muuta kuin reklamaatiota pöytään ja ilmoitusta esim. Suomen Kennelliittoon. Muistakaa nauhoittakaa puhelu kyseisen "asiakaspalvelijan" kanssa seuraavan kerran. Loppuu tuommoinen pään aukominen.
- neiti nimetön
neiti nimetön kirjoitti:
Olipas tökeröä palvelua. Siellä joku työhönsä ja elämäänä v*****ntunut tapaus on päättänyt "kostaa" oman pahan olonsa asiakkaisiin. Ei muuta kuin reklamaatiota pöytään ja ilmoitusta esim. Suomen Kennelliittoon. Muistakaa nauhoittakaa puhelu kyseisen "asiakaspalvelijan" kanssa seuraavan kerran. Loppuu tuommoinen pään aukominen.
Niin käy, kun kiireessä kirjoittaa. No, toivottavasti pointti tuli selväksi!
- täh häh?
siis mitä osaa koirasta siellä oikein nypitään, hyi hitto!
- Potaskaa
Meillä on koiria käytetty hoidettavana kymmenen vuoden ajan Kanervametsässä, myös trimmissä. Aivan loistavaa palvelua, aina voi luottaa siihen että tilaa ja aikaa löytyy, koiratkin lenkitetään hyvin.
- kyllä se minusta
kertoo jotain jos AINA aikaa ja tilaa löytyy...
- MÄtykkäänkoirista
... Voin selitää Henkilö joka on kanervametsän lemmikihoitolassa töissä on minun mummini.... OLEI JOO SE OLIN MÄ OLIN 4-v JA MÄ KU VITTU KARKASIN JA SE SUUTTU ja juu sanon vaa koska se paikka on muuttunu ja en halua että kukaan saa huonon ensivaikutetelman...... JA TULKAA VAA AUKOO PÄÄTÄ EI PALJON KIINOSTA
- Anonyymi
Olen käyttänyt jo 20 vuotta kaikki koirani niin nypittävänä kuin hoidossa siellä ja aina olen saanut hyvää palvelua ja iloiset koirat takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun54118271Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi482193Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3381665Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2821613Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671174- 1101153
- 541113
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l191036- 38918
- 67879