riesen suklaa

ärsyyntynyt etsijä

Myydäänkö storckin valmistamaa Riesen suklaata enää missään? En ole löytänyt sitä city tai euromarketista, ei ole prismassa eikä sokoksella tai tarjoustalossa...viimeisin havainto on helsinki-vantaan lentoaseman tax-free myymälä mutta en jaksaisi odottaa seuraavaan matkaan asti tätä suurta herkkuani, karkkipäivä lähestyy. Saman valmistajan toffifeetä ja muuta kökköä kyllä on joka hyllyssä tarjolla.

14

5337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heihei

Laivalta saa (: tossa vieressä mulla niitä :D

• ärsyyntynyt etsijä

Oi,nauti nyt harvinaisesta herkustasi! Kai se on tästä lähdettävä laivalle suklaan hamstraus reissuun, mikäpä siinä kun ne muut roudaa sieltä kaljaa...

• heihei
        ärsyyntynyt etsijä kirjoitti:

Oi,nauti nyt harvinaisesta herkustasi! Kai se on tästä lähdettävä laivalle suklaan hamstraus reissuun, mikäpä siinä kun ne muut roudaa sieltä kaljaa...

niin nautinkin. eilen näin paikallisessa vapaa valinnassa riesen-suklaapatukoita, mene vapaa valintaan katsomaan (:

• Riesen -pappa
        heihei kirjoitti:

niin nautinkin. eilen näin paikallisessa vapaa valinnassa riesen-suklaapatukoita, mene vapaa valintaan katsomaan (:

- saisinko osan lehdestäsi?
        - no mikäs osa saisi olla?
        - urheilusivut
        - seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni?
        - haluan
        - mutta ethän sinä ennen niistä pitänyt
        - no siitä nyt on aikaa..

• ererre
        Riesen -pappa kirjoitti:

- saisinko osan lehdestäsi?
        - no mikäs osa saisi olla?
        - urheilusivut
        - seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni?
        - haluan
        - mutta ethän sinä ennen niistä pitänyt
        - no siitä nyt on aikaa..

toi on kyllä klassikko :D

• namiriesen.

kyllä riesen suklaata myydään ainakin ruotsin puolella, itsellä suussa yksi tällä hetkellä :)

• HALUATKOYHDENRIESENIN

Niitä myydään ainakin Ylivieskassa Kärkkäisellä ja Oulun Stockmann -delissä, en ole tarkistanu muualta.
      se on kyl hyvää, mulla vaan jää hampaisiin kiinni ikävästi.

• evsku

Moikka vaan, olen uusi täällä. Asun Huittisissa ja S-marketista löytyy ainakin Riesen suklaapatukoita. Yksi suussa tällä hetkellä. :)

• riesen, söin sen
    • Pasi Piensoho
    • 15+16

Helsingissä saa S-Marketeista Riesen patukoita, jossa on viisi palaa. Pusseja en ole nähnyt moniin vuosiin.

• INHOAN tota

Äh! Miten kukaan voi tykätä tuosta "makeisesta"?! Eihän sitä saa hampaista enää irti kun vähän erehtyy puremaan.

• geet1

Moi, jos helsingisä on avattu TIGER kauppa,niin sieltä saa Riesen suklaa:) Itsellä kans herkku suklaa:) saa 2 pkt eurolla,ei paha hinta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      31
      2562
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2541
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2534
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1956
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      33
      1845
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      312
      1688
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1506
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1358
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1108
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1093
    Aihe