Ainakin koti tai kouluviini amiksiin.
Viini kouluihin
7
2192
Vastaukset
- ....
http://www.iltalehti.fi/terveys/200904029337629_tr.shtml
Maito puolestaan aiheuttaa vain terveysongelmia ja heikentävät aivotoimintaa. - perustaito
Jokaisen pitäis tää osata.
Opetusta vois olla bilsan-, kotitalous- ja tai kansalaistaidonkottunnilla. Miksei kaikilla?
Voitas tehdä viiniä, kaljaa, olutta, sahtia, siideriä, simaa. Ihan valmispakkauksita lähtien. Jatkokurssilla vois ottaa käyttöön tuoremehut ja tiivisteet, sitten marjat ja hedelmät. Viljan ja perunoidenkin käyttömonipuolisuutta voisi tuoda esille. Edistyneet voisi perehdyttää tislauksen saloihin. Pakastuksenkin saloja vois valoittaa.- viisasten juoma
Olen samaa mieltä.
Suomessa ei tiedetä MITÄÄN viininvalmistuksesta.
Jotain kiljua ja pontikkaa osataan kyllä keitellä mutta viinin teko on taidetta.
Opetusohjelmaan, ehdottomasti ja heti ! - Tomppa12345
viisasten juoma kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Suomessa ei tiedetä MITÄÄN viininvalmistuksesta.
Jotain kiljua ja pontikkaa osataan kyllä keitellä mutta viinin teko on taidetta.
Opetusohjelmaan, ehdottomasti ja heti !Eikös viininvalmistus ole laitonta vai koskeeko se vain pontikan keittämistä?
- viisasten juoma
Tomppa12345 kirjoitti:
Eikös viininvalmistus ole laitonta vai koskeeko se vain pontikan keittämistä?
kotiviinin valmistus mitenkään laitonta.
Aika vaikeeta tosin mitä itse oon kokeillut.
Pontikan keittäminen on laitonta.
- J.K.P.
...oli viinittely minun nuoruudessani. Amislaiset oli kaljaveikkoja jo tuolloin (osasivat tehdä sitä myös itse) ja ne jotka lukion kautta opinahjoihin hakeutui oli niin vanhoja että hakivat juomansa alkosta.
- 45636
JUSTJOO! ennemminki pitäisi laittaa kookosmaito yhdisteitä jokaiseen kermaviiliastiaan ja sitäkautta tukea lasten hyvinvoinnin tasapainottamista omalla luonnollisella tavalla.
kasvattakaa nuoria paremmin ja asentakaa kotiinne maitohapposäätely juomalaite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028