Olen välillä ihmetellyt, että mikä "taika" joissain naisissa tuntuu olevan. He käyttäytyvät kuin hemmotellut ja ylimieliset prinsessat, vaativat kuuta taivaalta ja miehiltä mahdottomia, ja silti miehet suorastaan palvovat heitä.
Eräänä esimerkkinä sanoisin, että jos minä, tai joku muu tavallinen nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, niin mies kyllästyy oitis ja häipyy tiehensä, mutta jos tällainen "superprinsessa" tekee samoin, niin mies pitää sitä haasteena ja tekee kaikkensa saadakseen tuon naisen kiinnostumaan itsestään.
Kenties kyse on vain ulkonäöstä, en tiedä, mutta sen verran kun olen noita "prinsessoita" nähnyt, niin eivät ne kyllä minusta mitään täydellisen kauniita olleet.
Mitä ihmeellistä joissakin
14
1080
Vastaukset
Se "prinsessa" voi olla aika tavallisenkin näköinen nainen...kyse on sellaisesta yleisestä "söpöydestä" ....siihen kuuluu sekä ulkonäkö että muu yleisvaikutelma. Loppujen lopuksi se kaikki saattaa sitten ollakin valheellista vaikutelmaa, mutta jos miehellä on jo pakkomielle naisesta, ei irti pysty päästämään.
Eipä sitä tiedä sitäkään, vaikka miestäkin kiinnostaisi joskus naisessa ihan samanlainen ylimielisyys kuin mikä miehissä vetoaa naisiin.... Eli sellainen ihminen on samalla sekä ärsyttävä että kiinnostava.- gggggvvvvv
Itse en (onneksi) edes kiinnostu noista ns. prinsessoista. Syy tähän piilee siinä että pidän luonnetta olennaisena osana ihmistä. Vaikka tietäisin naisen olevan jokseenkin hyvännäköinen, jokin sisäinen mekanismi käytännössä estää minua ihastumasta tällaiseen naiseen, jos tiedän hänen olevan "bitch".
Se, miksi jotkut miehet kuitenkin haluavat leikkiä näitä pelejä, noh... jokin alkeellinen metsästysvietti siinä on takana. Siinähän harrastavat tätä, kun ei minuun koske.
Palatakseni näihin prinsessoihin; ei tietenkään kannata vaivata omaa päätään näillä asioilla erehtyen luulemaan että nämä slutit olisivat onnellisimpia kuin tavikset. Kun he vanhenevat niin katoaa se hohtokin, ja ehkä typeryydeltään/pinnallisuudeltaan ymmärtävät vihdoin kuinka onttoa ja merkityksetöntä heidän elämänsä on ollut.
Kun ei piinaa päätään toisten asioilla niin voi itse viettää elämänsä onnellisena. :) - ihmeessä
Leikkiä vaikeastitavoiteltavaa??
Siinä ei ole mitään järkeä, ja EI, miehet EIVÄT pidä siitä. - vaikeasti
tavoiteltavaa niin mies voi luulla ettei sinua kiinnosta hänen seuransa.
- Setämies82
Prinsessat jäävät auttamattomasti oman huomion ulkopuollele. En tarvitse heiltä huomiota, enkä anna heille huomiota. Iljettää se prinsessan MINÄ MINÄ MINÄ mentaliteetti ja epäaitous. Hyi hyi.
- ap.
Voin sanoa, että itse kohtelen miehiä pääsääntöisesti hyvin ja ystävällisesti. (Ellei mies itse käyttäydy kuin täydellinen idiootti).
Ihmettelen vaan kovasti, kuinka miehet valittavat naisten prinsesakäytöksestä, mutta siitä huolimatta nämä itsekkäät naiset tuntuvat jostain syystä saavan huomiota osakseen.
Jostakin syystä tuntuu siltä, että olen tuhlannut/tuhlaan aikaani, kun olen kuvitellut miesten pitävän siitä, että nainen kohtelee heitä ystävällisesti. Näyttää kovasti siltä, että olen väärässä.- väärässä
Baarissa kun oikein kyllästyttää, hauskinta on mennä näiden prinsessojen luo heittää typerää läppää ja kokoajan vihjailla rahasta ja kattoo kuinka pitkälle ne menee. Kyllä niistä viimestään aamulla jollain verukkeella irti pääsee.
on useampi kuin yksi mies suhteen aikana sanonut että olen "liian mukava", vaikken ole sen kummempi kuin kukaan muukaan käsittääkseni, olen ystävällinen, rakastava ja huomioonottava. Siltikin tulee mieleen, että kun on tarpeeksi tasainen, onnellinen suhde niin mies kyllästyy koska nainen ei ole vaikea narttumainen pirttihirmu.
- ota kuitenkin huomioon
Glammie kirjoitti:
on useampi kuin yksi mies suhteen aikana sanonut että olen "liian mukava", vaikken ole sen kummempi kuin kukaan muukaan käsittääkseni, olen ystävällinen, rakastava ja huomioonottava. Siltikin tulee mieleen, että kun on tarpeeksi tasainen, onnellinen suhde niin mies kyllästyy koska nainen ei ole vaikea narttumainen pirttihirmu.
Että nuo ovat tietyntyyppisiä miehiä.
Itse ainakin haluan mukavan, ystävällisen naisen. Enkä voi kuvitellakkaan, miten joku nainen voisi olla liian mukava! Sen sijaan tiedän naisia, jotka eivät ole todellakaan liian mukavia. ;) ota kuitenkin huomioon kirjoitti:
Että nuo ovat tietyntyyppisiä miehiä.
Itse ainakin haluan mukavan, ystävällisen naisen. Enkä voi kuvitellakkaan, miten joku nainen voisi olla liian mukava! Sen sijaan tiedän naisia, jotka eivät ole todellakaan liian mukavia. ;)Tietenkin on muunkinlaisia miehiä. Toivottavasti joku päivä olen passelisti mukava jollekin :D
- Älä muutu
Kyllä miehet pitävätkin ystävällisestä käytöksestä. Se on kuitenkin toissijainen juttu,
jos naisella on upeat kasvot ja huikea runko. Silloin nainen saa paljon
anteeksi pelkän himottavat ulkonäkönsä ansiosta.
Sama juttuhan se on miesten kohdalla. Jos mies on oikein komea, niin hän voi kohdella
naisia ihan miten haluaa ja silti naiset itkevät sankoin joukoin hänen peräänsä
ja antavat kaiken anteeksi, koska "Se on niin iiiiiiihanan komea". - KylmäNainen
Sekä miehissä että naisissa on pieni joukko joka saa kicksinsä siitä että toinen on mahdollisimman kusipää. "Vaikeasti" tavoiteltava, narsistinen, ruikuttava ja ärsyttävä. Ulkonäöllä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, jos nyt ei ihan susiruma ole.
- kaveri, jonka
ympärillä pyörii miehiä kuin herhiläisiä, vaikka naama usein norsunvitulla. Hän on osannut olla todella töykeä miehille, jättänyt menemättä treffeille (joille miehet ovat siis menneet eli tehnyt useita ohareita), hän on verbaalisesti kova jne. Mutta aina on hänellä ollut vientiä. Hän on sellainen pieni, siro ja pippurinen tapaus. Tavallaan tusinatavaraa, ei mikään superluokan kaunotar, mutta osaa pukeutua just oikein. Ja kyllä hän saa miehiä hyvin koukutettua. Joskus hävettää minkälaisiksi pelleiksi ja nysveröiksi hyvätkin miehet ryhtyvät kun nainen heitä tylyttää ja aina otetaan takaisin. Noloa.
Nuorempana itkin usein baarista tullessa kun kukaan ei huomioinut minua-aina vain kaverini, nyt olen tajunnut, että vaikka kaverini saisi koko maailman miesten huomion, niin tulen olemaan häntä onnellisempi aina. Hänellä tuskin on kovin paljon empatiakykyä muiden suhteen ja omatunto on vajavainen. - kuin se
haarovälissä oleva reikä, jonne on mukava työntää kullinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23548Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1023429"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin953011Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭742719IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-612713Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.952519Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.172202Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma41625Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä261474- 1021370