Terroristilait

käyttöön

Suomessakin! Nyt tarkkana, kun Suomessakin kasvisterroristit alkavat kohta sabotoida liharuokia!

8

587

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellinen

Suomi ei ole lintukoto. Kohta nuo terroristit sabotoivat Suomessakin liharuokia. Nyt laitamme sille lopun!

• ne pelästyvät!

Joo, kirjoita joka palstalle suomi24:ssä, niin ne lukevat sen, sitten pelästyvät eivätkä uskalla tehdä ilkeyksiään. Sinä olet pelastanut maailman!

• J.K.P.
        ne pelästyvät! kirjoitti:

Joo, kirjoita joka palstalle suomi24:ssä, niin ne lukevat sen, sitten pelästyvät eivätkä uskalla tehdä ilkeyksiään. Sinä olet pelastanut maailman!

Et kai puolusta terrorismia? En tajua kuka tuollaista tekee, siis sabotoi ruokaa. Järjetöntä touhua. Sama kuin jos esim. myrkyttäisi kaivoja. En kyllä oikein usko että mitkään eläinaktivistit olisi asian takana, vaikka onhan ne toki järjettömyyksiä tehneet ennenkin. En ole kuitenkaan pitänyt heitä pahoina tai vaarallisina, vaan olen katsonut heidän tehneen tihutyönsä pikemminkin lapsellisuuttaan. Tässä kuitenkin hyökätään kanssaihmisiä vastaan sabotoidulla ruoalla, mikä on ennenkuulumattoman röyhkeää ja rikollista jos mikä. Tekijät täytyy saada kiinni ja vastuuseen, olivat he keitä tahansa.

• muun muassa
        J.K.P. kirjoitti:

Et kai puolusta terrorismia? En tajua kuka tuollaista tekee, siis sabotoi ruokaa. Järjetöntä touhua. Sama kuin jos esim. myrkyttäisi kaivoja. En kyllä oikein usko että mitkään eläinaktivistit olisi asian takana, vaikka onhan ne toki järjettömyyksiä tehneet ennenkin. En ole kuitenkaan pitänyt heitä pahoina tai vaarallisina, vaan olen katsonut heidän tehneen tihutyönsä pikemminkin lapsellisuuttaan. Tässä kuitenkin hyökätään kanssaihmisiä vastaan sabotoidulla ruoalla, mikä on ennenkuulumattoman röyhkeää ja rikollista jos mikä. Tekijät täytyy saada kiinni ja vastuuseen, olivat he keitä tahansa.

AFL on tehnyt sabotaaseja!

Nyt yrittävät levittää USA:n ja Britannian tapojaan muös Pohjoismaihin.

• nyt syyllistyt
        muun muassa kirjoitti:

AFL on tehnyt sabotaaseja!

Nyt yrittävät levittää USA:n ja Britannian tapojaan muös Pohjoismaihin.

kansanryhmää vastaan kiihotukseen. Sinulla ei ole mitään todisteita väitteesi todisteeksi.

• tietosi SUPOlle

kun olet kerta jutun ratkaissut. Ilman todisteita on syylisiä turhaa arvuutella.

• terrorismista

ei voi olla kyse, koska tuollainen, tai jopa ruoan myrkyttäminen, on kuitenkin verrattavissa ovikellojen soitteluun tms. Eli ns. pipertämistä, jota harrastaa vaan pikkupojat ja naiset.

• Toivoao

Jenkeissä terroristilait vievät perusvapauksia KAIKILTA ihmisiltä, esim. Oikeus kantaa asetta, oikeus yksityisyyteen ja itsemäärämisoikeus. Äänestäkää varovasti terroristilaeista, olkaa kilttejä! :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      109
      1481
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      827
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      142
      686
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      591
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      571
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      203
      551
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe