Usein täällä kysytään mitä tehdä kun laukeaa liian
herkästi. Minulla ongelma taas on päinvastoin.
Monasti en laukea ollenkaan ja joudun jopa naiselleni
teeskentelemään orgasmia. Kaipa hän on sen huomannut,
eikä kuitenkaan valita asiasta.
Miten voisin saada herkkyyttä lisää ettei pitäisi
jyystää tuntitolkulla puunuijalla.
Tämä voi tuntua tyhmältä kysymykseltä, mutta minulle
se on hankala asia.
Liika
12
2397
Vastaukset
- persona-non-grata
kertonut ... mieleeni nyt kuitenkin tuli se, että rakasteletteko kovin useasti? Aina ei tarvitse olla touhu päällä ... ja herkkyys luonnollisesti kasvaa, jos pitää enemmän taukoa rakastelukertojen välillä:).
Ihan nyt vaan naisten logiikalla:) ...- persona-non-grata
monte24 kirjoitti:
ei miulla ainankaan herkkyys parane tauoilla :(
toiselle, ei taasen sovi jollekulle muulle. Herkkyyskin (jos nyt oletetaan vaikkapa, ettei kykenisi oikein saavuttamaan huippuansa kovinkaan nopeasti tai ei ollenkaan) riippunee niin monesta tekijästä mm. onko ympärileikattu, onko huolia ja murheita (psykofyysiset tekijät), peniksen koosta ...
Jokainen on oman itsensä asiantuntija ja jotain esim. omaan psyyken tilaan liittyviä kysymyksiä voisi vaikkapa itseltään kysyä ja niitä tykönänsä pohdiskella ... jospa vastaus löytyisi sieltä jostain:) persona-non-grata kirjoitti:
toiselle, ei taasen sovi jollekulle muulle. Herkkyyskin (jos nyt oletetaan vaikkapa, ettei kykenisi oikein saavuttamaan huippuansa kovinkaan nopeasti tai ei ollenkaan) riippunee niin monesta tekijästä mm. onko ympärileikattu, onko huolia ja murheita (psykofyysiset tekijät), peniksen koosta ...
Jokainen on oman itsensä asiantuntija ja jotain esim. omaan psyyken tilaan liittyviä kysymyksiä voisi vaikkapa itseltään kysyä ja niitä tykönänsä pohdiskella ... jospa vastaus löytyisi sieltä jostain:)vaikuttaa laukeamis herkkyyteen? tarkoitatko että isolla ja paksulla saa paremman kitkan???
- persona-non-grata
monte24 kirjoitti:
vaikuttaa laukeamis herkkyyteen? tarkoitatko että isolla ja paksulla saa paremman kitkan???
miehillä ei ole peniksen pää yhtä herkkä, kuin muilla. Syytä en tiedä.
- se minulla.
persona-non-grata kirjoitti:
miehillä ei ole peniksen pää yhtä herkkä, kuin muilla. Syytä en tiedä.
Kyllä se minulla ainakin on aika herkkä, tosin siinä asiassa on vaihtelua vähän kiihottuneisuuden mukaan, toisinaan menee 10min ja toisinaan 20min ennen kuin ei voi enää pidätellä laukeamista, joskus harvoin menee yli 40min. Tuohon asiaan vaikuttaa myös naisen kosteus, mitä kosteampi nainen sitä kauemmin kestää, koska kitkaa on vähemmän. Mutta ehkä en kuulukaan suurikaluisiin kun on vaan 20cm.
- persona-non-grata
mikään suuri ongelma ole, ellei sitten tuntitolkulla höylää toista:) ... kyllähän sen väkistenkin naisena huomaa, ettei toinen ole orgasmia saanut. Toisaalta jotkut miehet kykenevät ns. kuiviin orgasmeihin, ilman ejakulaatiota ja sanovat sen olevan aivan yhtä nautittavaa ... mene ja tiedä siitä sitten. Ymmärrän kyllä sen, miten miehenä varmasti orgasmi ja siemensyöksy liittyvät yksi yhteen ja eritoten tuo viimeksimainittu seikka tärkeää ... sitä ei sovi millään tavoin vähätellä.
Jos sinulla viitseliäisyyttä, niin käy lainaamassa kirjastosta tai osta omaksesi esim. tuo Kari Heusalan kirja:" Miehen seksuaalisuus" ... jospa saisit siitä jotain irti tai sitten tämä toinen saman kirjoittajan " Rakkautta ja kihelmöintiä". Muitakin vastaavia varmasti löytyy ... - huijaat siinä vain itseäsi
Olen samasta ongelmasta kärvsivä. Jyystää saa usein tunteja ja orgasmia/siemensyöksyä ei tahdo tulla millään. Nainen siis väsähtää ennen minua ja joskus jopa kyllästyy/luulee, ettei olisi silmissäni haluttava tai kiihottava. Joskus orgasmi tulee helpohkosti/luontevasti, jos nainen on TIUKKA tai osaa käyttää lantionpohjanlihaksiaan tai naisen jalat ovat tietyn määrän levitetyt (vaikuttaa tiukkuuteen myös, asennossa kuin asennossa). Tietty naisen kauneus seksikkyyskin vaikuttaa paljon asiaan. Ja jos stressiä nyt ei oteta huomioon, niin kokeiles seuraavaa: Hakekaa aina joka aktin aikana jokin oma tietty "rytmi rynkytykseen" ja menkää sillä samalla rytmillä loppuun saakka, mutta älkää vain muuttako sitä kesken kaiken. Ja sama homma myös suuseksissä. Siis keskustele kumppanisi kanssa tästä menettelystä, sillä kun yhteinen rytminne on haettu (joka yhdyntäkerralla), niin kumpikaan ei saisi mitenkään muuttaa sitä millään tavoin, oli se sitten "pyörittelyä" tai ihan "suoraan naintia". Myös sillä on merkitystä paljon, että miten jalkasi ovat asennossa kuin asennossa. Nimettäin jalkojen lihasten jännittäminen ikään kuin alas päin, niiden ollessa mahdollisimman lähekkäin, ilman mitään suurempia painoja. Lukuun nyt ottamatta naisen rinnat ja käsikin, jos nainen kannattelee sitä kättä, esim suikkarissa ja tietty jos nainen "ratsastaa". Ihminen on yksilö, mutta nämä edellä mainitut ovat auttaneet ainakin minulla. Kokeilkaas!
- pitää.
Sinun pitää alkaa tehdä jelq harjoituksia että saat peniksen verenkiertoa parannettua ja näin nostettua tuntoa, en ole 100% varma mutta ainakin allekirjoittaneella kävi noin, ja oli pakko lopettaa se harjoittelu kun alkoi olla sitä tuntoa pikkasen liikaakin.
Se harjoitus ei sitten tarkoita murjomista ja repimistä, vaan se tehdään KEVYELLÄ otteella ja hyvän öljyn/rasvan kanssa. Ei tuosta kokeilusta ainakaan mitään haittaa ole ;-)- nussimiseen:
Me ainakin yhden varatun rouvan kanssa nussitaan aina niin kauan kuin tarvitsee, jopa kolme neljä tuntia on jyystetty yhtä päätä, vaihdettu asentoa, otettu välillä kuusysillä suihin ja taas jatkettu. Mukavaahan se vain on että kestää. Se rouva kertoi että hänen mieheltään ruikkaa melkein heti kun se saa kyrvän vittuun, ja se ei ole naiselle hyväksi, ja niin se rouva nussituttaa mieluummin minulla itseään, varaa aina aikaa riittämiin ja keksii mitä keksii syitä viipymiselleen miehelleen. Tällä rouvalla on aika tiukka pillu, ja silti minä kestän.
- Minulle olisit
UNELMAMIES!
Tosin olen itsekin sellaisen löytänyt. Olen ollut yhden ja saman miehen kanssa kohta 25 vuotta ja yhdestä ainoasta syystä: hän on kestävä sängyssä. Meillä on aina ihanat sessiot, kestää yleensä 1-5 tuntia ja hän tyydyttää minut aina ensin. Näin vanhempana naisena minulle nykyisin riittäisi vähempikin, hänellä taas on käynyt toisinpäin, hän tarvitsee enemmän aikaa ja haluaa nauttia kauan. Muutenkin hän on vanhemmiten muuttunut aktiivisemmaksi seksin suhteen, nyt 60:senä hän hoitelisi minut vaikka kuinka usein, kun vielä joitakin vuosia sitten tykkäsin, että saan liian harvoin.
Sinun pitää vain arvostaa itseäsi, suurenmoista kykyäsi. Jos naisesi ei arvosta, etsi sellainen joka ymmärtää hyvän päälle! Minä olisin oman ukkoni jättänyt sataan kertaan, jos hänellä ei olisi tätä yhtä hyvää RATKAISEVAA ominaisuutta ollut. Muutaman kerran häneen tuskastuneena (tietokonehullu ja TV:n töllääjä) kokeilin vaihteeksi muitakin, mutta petyin taas kuten aina ennekin. Muiden miesten kanssa seksi on mielestänin niin auttamattoman köyhää. Eivät huomioi ja ota minua mukaan. Mitä sellaisella miehellä nainen tekee? Ei mitään!
Onko muuten naisellasi ollut paljon partnereita? Jos on, niin luusisi hänen arvostavan sinua. Jos taas ei, hän ei ehkä tiedä minkä kultajyvän on löytänyt. Nauti sessioistanne ja keskity vähemmän siihen "tulemiseen".
Ja naisellesi vihjeeksi, jos väsyy: g-pistehieronta mukaan! (Miehen g-piste löytyy peräaukon kautta.) Kokeilkaa!- kuhuistasi,
varmasti sopisit minullekin hyvin! Tekisikö mielesi kokeilla? Ole kiltti ja kuvaile vähän tapojasi sekä pilluasi. Voitaisiin tavata. Minä: 43v, 174sm/82kg, mela 18sm pitkä ja iso herkkutatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584