sukellus varusteita

Kuivapuku

olisi tarkoitus kuivapuku ostaa. mitä ois hyvä tietää kun lähtee liikkeeseen kyselemään sellaista?
ja mistä muualta kuin varuste.net kannattaa käydä kyselemäsä pukuja helsinki tampere Lappeenranta allueella?

14

2576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysellä

      joo. varuste.net on halvin ja paras. Ei sun varmaan kannata mennä paikan päälle mitään kyselemään. Tilaat vaan jonkun puvun suoraan netistä himaan.

      • kuivapuku

        kyllä tuo on sen verta suuri ostos että aivan varmasti meen kokeilemaan kun on muutenkin pyörimässä niillä nurkilla. mut oisko muita paikkoja mistä kannattais katsella ja kysellä?!?


      • dsafasf
        kuivapuku kirjoitti:

        kyllä tuo on sen verta suuri ostos että aivan varmasti meen kokeilemaan kun on muutenkin pyörimässä niillä nurkilla. mut oisko muita paikkoja mistä kannattais katsella ja kysellä?!?

        Dyykissä Espoossa näyttäis olevan hevilaitit tarjouksessa.
        http://www.dyykki.com/cms/


      • TJ..
        dsafasf kirjoitti:

        Dyykissä Espoossa näyttäis olevan hevilaitit tarjouksessa.
        http://www.dyykki.com/cms/

        Joo, näkyi olevan hyvä puku kelpo hinnalla, HeavyLight Cordura BF, 699E. Ei paha. Tuohon vielä aluspuku ja kuivahanskat niin hyvä tulee.

        Ja kannattaa tosiaan käydä koittamassa.... Vaatteisiin tosin tapaa tarttua kaikkea muutakin kun käy paikan päällä hipelöimässä.


      • ex-dykäri
        TJ.. kirjoitti:

        Joo, näkyi olevan hyvä puku kelpo hinnalla, HeavyLight Cordura BF, 699E. Ei paha. Tuohon vielä aluspuku ja kuivahanskat niin hyvä tulee.

        Ja kannattaa tosiaan käydä koittamassa.... Vaatteisiin tosin tapaa tarttua kaikkea muutakin kun käy paikan päällä hipelöimässä.

        On vaan tuolla Dyykissä niin ylimielinen palvelu että kannattaa miettiä kahteen kertaan viitsiikö lähteä...


      • Sukeltaja 81
        ex-dykäri kirjoitti:

        On vaan tuolla Dyykissä niin ylimielinen palvelu että kannattaa miettiä kahteen kertaan viitsiikö lähteä...

        Kyllä itsellä on Dyykki.comista ihan eri kuva... Omistajalla on hieman omituinen huumorintaju, mutta erittäin mukava heppu ja veti kyllä hyvän peruskurssin ainakin allekirjoittaneelle :)

        Sukellusluola.com myy helsingin alueella helpoiten ja halviten mittatilauspukuja. Halvimmat puvut löytyy keskimäärin varuste.netistä jos on liikkeen VIP-tunnukset.


      • ex-dyykkäri
        Sukeltaja 81 kirjoitti:

        Kyllä itsellä on Dyykki.comista ihan eri kuva... Omistajalla on hieman omituinen huumorintaju, mutta erittäin mukava heppu ja veti kyllä hyvän peruskurssin ainakin allekirjoittaneelle :)

        Sukellusluola.com myy helsingin alueella helpoiten ja halviten mittatilauspukuja. Halvimmat puvut löytyy keskimäärin varuste.netistä jos on liikkeen VIP-tunnukset.

        Itsekin olin peruskurssilla ja loppui itse asiassa harrastus siihen. Jos pärstäkerroin vaikuttaa opetuksen laatuun, kannattaa varmaan harkita kannattaa jatkaa kouluttajana.


      • Sankarisaukko
        ex-dyykkäri kirjoitti:

        Itsekin olin peruskurssilla ja loppui itse asiassa harrastus siihen. Jos pärstäkerroin vaikuttaa opetuksen laatuun, kannattaa varmaan harkita kannattaa jatkaa kouluttajana.

        Taitaa ex-dyykkäri olla jonkun kilpailevan sukellusyrittäjän palveluksessa. Miksi muuten sukeltamisen jo lopettanut henkilö pyörisi jatkuvasti foorumilla parjaamassa jotain tiettyä firmaa. Noh... meitä on moneen junaan ja jotkut jää jo asemalle...


      • pohjamönkijä
        ex-dyykkäri kirjoitti:

        Itsekin olin peruskurssilla ja loppui itse asiassa harrastus siihen. Jos pärstäkerroin vaikuttaa opetuksen laatuun, kannattaa varmaan harkita kannattaa jatkaa kouluttajana.

        Sukeltaja 81, sinun kannattaa antaa kiukkusi laantua ja jatkaa tätä itse asiassa ihan mukavaa harrastusta jossain toisessa porukassa. Ihmisten kemiat vain eivät aina toimi keskenään. Helsingin seudulla on paljon alan toimijoita, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse olen löytänyt sukeltajien joukosta paljon uusia mukavia tuttavuuksia.


      • pohjamönkijä
        pohjamönkijä kirjoitti:

        Sukeltaja 81, sinun kannattaa antaa kiukkusi laantua ja jatkaa tätä itse asiassa ihan mukavaa harrastusta jossain toisessa porukassa. Ihmisten kemiat vain eivät aina toimi keskenään. Helsingin seudulla on paljon alan toimijoita, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse olen löytänyt sukeltajien joukosta paljon uusia mukavia tuttavuuksia.

        Anteeksi Sukeltaja 81, en näemmä osaa edes kopioida. Viestini oli kohdistettu ex-dyykkarille,
        siis ex-dyykkari, sinun kannattaa antaa kiukkusi laantua ja jatkaa tätä itse asiassa ihan mukavaa harrastusta jossain toisessa porukassa. Ihmisten kemiat vain eivät aina toimi keskenään. Helsingin seudulla on paljon alan toimijoita, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse olen löytänyt sukeltajien joukosta paljon uusia mukavia tuttavuuksia


      • SankariNorppa
        Sankarisaukko kirjoitti:

        Taitaa ex-dyykkäri olla jonkun kilpailevan sukellusyrittäjän palveluksessa. Miksi muuten sukeltamisen jo lopettanut henkilö pyörisi jatkuvasti foorumilla parjaamassa jotain tiettyä firmaa. Noh... meitä on moneen junaan ja jotkut jää jo asemalle...

        Eiköhän dyykin koulutuksesta ja varusteista ole annettu negatiivista palautetta laajemminkin. Aika oudolta kuulostaa sekin ajatus, mikäli kilpailevat yritykset nokkivat toisiaan täällä keskustelupalstoilla. Kertonee sekin kyseisestä firmasta aika paljon...

        Sukellusterveisiä


    • hämäläinen

      aja lahteen Ewdiveen, ostin puvun niiltä ja sain hyvää palvelua ....ja hintakin oli enemmän kuin kohdallaan

    • Dyykkari58

      Kannatta ajaa Hyvinkäälle mitoille ja teettää "oikea" kumipuku :=)
      Kumi toimii kaikissa olosuhteissa, ei jäädy talvella tönköksi sukelluksen jälkeen, helppo paikata....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe