sukellus varusteita

Kuivapuku

olisi tarkoitus kuivapuku ostaa. mitä ois hyvä tietää kun lähtee liikkeeseen kyselemään sellaista?
ja mistä muualta kuin varuste.net kannattaa käydä kyselemäsä pukuja helsinki tampere Lappeenranta allueella?

14

2392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysellä

      joo. varuste.net on halvin ja paras. Ei sun varmaan kannata mennä paikan päälle mitään kyselemään. Tilaat vaan jonkun puvun suoraan netistä himaan.

      • kuivapuku

        kyllä tuo on sen verta suuri ostos että aivan varmasti meen kokeilemaan kun on muutenkin pyörimässä niillä nurkilla. mut oisko muita paikkoja mistä kannattais katsella ja kysellä?!?


      • dsafasf
        kuivapuku kirjoitti:

        kyllä tuo on sen verta suuri ostos että aivan varmasti meen kokeilemaan kun on muutenkin pyörimässä niillä nurkilla. mut oisko muita paikkoja mistä kannattais katsella ja kysellä?!?

        Dyykissä Espoossa näyttäis olevan hevilaitit tarjouksessa.
        http://www.dyykki.com/cms/


      • TJ..
        dsafasf kirjoitti:

        Dyykissä Espoossa näyttäis olevan hevilaitit tarjouksessa.
        http://www.dyykki.com/cms/

        Joo, näkyi olevan hyvä puku kelpo hinnalla, HeavyLight Cordura BF, 699E. Ei paha. Tuohon vielä aluspuku ja kuivahanskat niin hyvä tulee.

        Ja kannattaa tosiaan käydä koittamassa.... Vaatteisiin tosin tapaa tarttua kaikkea muutakin kun käy paikan päällä hipelöimässä.


      • ex-dykäri
        TJ.. kirjoitti:

        Joo, näkyi olevan hyvä puku kelpo hinnalla, HeavyLight Cordura BF, 699E. Ei paha. Tuohon vielä aluspuku ja kuivahanskat niin hyvä tulee.

        Ja kannattaa tosiaan käydä koittamassa.... Vaatteisiin tosin tapaa tarttua kaikkea muutakin kun käy paikan päällä hipelöimässä.

        On vaan tuolla Dyykissä niin ylimielinen palvelu että kannattaa miettiä kahteen kertaan viitsiikö lähteä...


      • Sukeltaja 81
        ex-dykäri kirjoitti:

        On vaan tuolla Dyykissä niin ylimielinen palvelu että kannattaa miettiä kahteen kertaan viitsiikö lähteä...

        Kyllä itsellä on Dyykki.comista ihan eri kuva... Omistajalla on hieman omituinen huumorintaju, mutta erittäin mukava heppu ja veti kyllä hyvän peruskurssin ainakin allekirjoittaneelle :)

        Sukellusluola.com myy helsingin alueella helpoiten ja halviten mittatilauspukuja. Halvimmat puvut löytyy keskimäärin varuste.netistä jos on liikkeen VIP-tunnukset.


      • ex-dyykkäri
        Sukeltaja 81 kirjoitti:

        Kyllä itsellä on Dyykki.comista ihan eri kuva... Omistajalla on hieman omituinen huumorintaju, mutta erittäin mukava heppu ja veti kyllä hyvän peruskurssin ainakin allekirjoittaneelle :)

        Sukellusluola.com myy helsingin alueella helpoiten ja halviten mittatilauspukuja. Halvimmat puvut löytyy keskimäärin varuste.netistä jos on liikkeen VIP-tunnukset.

        Itsekin olin peruskurssilla ja loppui itse asiassa harrastus siihen. Jos pärstäkerroin vaikuttaa opetuksen laatuun, kannattaa varmaan harkita kannattaa jatkaa kouluttajana.


      • Sankarisaukko
        ex-dyykkäri kirjoitti:

        Itsekin olin peruskurssilla ja loppui itse asiassa harrastus siihen. Jos pärstäkerroin vaikuttaa opetuksen laatuun, kannattaa varmaan harkita kannattaa jatkaa kouluttajana.

        Taitaa ex-dyykkäri olla jonkun kilpailevan sukellusyrittäjän palveluksessa. Miksi muuten sukeltamisen jo lopettanut henkilö pyörisi jatkuvasti foorumilla parjaamassa jotain tiettyä firmaa. Noh... meitä on moneen junaan ja jotkut jää jo asemalle...


      • pohjamönkijä
        ex-dyykkäri kirjoitti:

        Itsekin olin peruskurssilla ja loppui itse asiassa harrastus siihen. Jos pärstäkerroin vaikuttaa opetuksen laatuun, kannattaa varmaan harkita kannattaa jatkaa kouluttajana.

        Sukeltaja 81, sinun kannattaa antaa kiukkusi laantua ja jatkaa tätä itse asiassa ihan mukavaa harrastusta jossain toisessa porukassa. Ihmisten kemiat vain eivät aina toimi keskenään. Helsingin seudulla on paljon alan toimijoita, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse olen löytänyt sukeltajien joukosta paljon uusia mukavia tuttavuuksia.


      • pohjamönkijä
        pohjamönkijä kirjoitti:

        Sukeltaja 81, sinun kannattaa antaa kiukkusi laantua ja jatkaa tätä itse asiassa ihan mukavaa harrastusta jossain toisessa porukassa. Ihmisten kemiat vain eivät aina toimi keskenään. Helsingin seudulla on paljon alan toimijoita, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse olen löytänyt sukeltajien joukosta paljon uusia mukavia tuttavuuksia.

        Anteeksi Sukeltaja 81, en näemmä osaa edes kopioida. Viestini oli kohdistettu ex-dyykkarille,
        siis ex-dyykkari, sinun kannattaa antaa kiukkusi laantua ja jatkaa tätä itse asiassa ihan mukavaa harrastusta jossain toisessa porukassa. Ihmisten kemiat vain eivät aina toimi keskenään. Helsingin seudulla on paljon alan toimijoita, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse olen löytänyt sukeltajien joukosta paljon uusia mukavia tuttavuuksia


      • SankariNorppa
        Sankarisaukko kirjoitti:

        Taitaa ex-dyykkäri olla jonkun kilpailevan sukellusyrittäjän palveluksessa. Miksi muuten sukeltamisen jo lopettanut henkilö pyörisi jatkuvasti foorumilla parjaamassa jotain tiettyä firmaa. Noh... meitä on moneen junaan ja jotkut jää jo asemalle...

        Eiköhän dyykin koulutuksesta ja varusteista ole annettu negatiivista palautetta laajemminkin. Aika oudolta kuulostaa sekin ajatus, mikäli kilpailevat yritykset nokkivat toisiaan täällä keskustelupalstoilla. Kertonee sekin kyseisestä firmasta aika paljon...

        Sukellusterveisiä


    • hämäläinen

      aja lahteen Ewdiveen, ostin puvun niiltä ja sain hyvää palvelua ....ja hintakin oli enemmän kuin kohdallaan

    • Dyykkari58

      Kannatta ajaa Hyvinkäälle mitoille ja teettää "oikea" kumipuku :=)
      Kumi toimii kaikissa olosuhteissa, ei jäädy talvella tönköksi sukelluksen jälkeen, helppo paikata....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7897
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1724
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      57
      977
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      187
      915
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      900
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe