olisi tarkoitus kuivapuku ostaa. mitä ois hyvä tietää kun lähtee liikkeeseen kyselemään sellaista?
ja mistä muualta kuin varuste.net kannattaa käydä kyselemäsä pukuja helsinki tampere Lappeenranta allueella?
sukellus varusteita
14
2512
Vastaukset
- kysellä
joo. varuste.net on halvin ja paras. Ei sun varmaan kannata mennä paikan päälle mitään kyselemään. Tilaat vaan jonkun puvun suoraan netistä himaan.
- kuivapuku
kyllä tuo on sen verta suuri ostos että aivan varmasti meen kokeilemaan kun on muutenkin pyörimässä niillä nurkilla. mut oisko muita paikkoja mistä kannattais katsella ja kysellä?!?
- dsafasf
kuivapuku kirjoitti:
kyllä tuo on sen verta suuri ostos että aivan varmasti meen kokeilemaan kun on muutenkin pyörimässä niillä nurkilla. mut oisko muita paikkoja mistä kannattais katsella ja kysellä?!?
Dyykissä Espoossa näyttäis olevan hevilaitit tarjouksessa.
http://www.dyykki.com/cms/ - TJ..
dsafasf kirjoitti:
Dyykissä Espoossa näyttäis olevan hevilaitit tarjouksessa.
http://www.dyykki.com/cms/Joo, näkyi olevan hyvä puku kelpo hinnalla, HeavyLight Cordura BF, 699E. Ei paha. Tuohon vielä aluspuku ja kuivahanskat niin hyvä tulee.
Ja kannattaa tosiaan käydä koittamassa.... Vaatteisiin tosin tapaa tarttua kaikkea muutakin kun käy paikan päällä hipelöimässä. - ex-dykäri
TJ.. kirjoitti:
Joo, näkyi olevan hyvä puku kelpo hinnalla, HeavyLight Cordura BF, 699E. Ei paha. Tuohon vielä aluspuku ja kuivahanskat niin hyvä tulee.
Ja kannattaa tosiaan käydä koittamassa.... Vaatteisiin tosin tapaa tarttua kaikkea muutakin kun käy paikan päällä hipelöimässä.On vaan tuolla Dyykissä niin ylimielinen palvelu että kannattaa miettiä kahteen kertaan viitsiikö lähteä...
- Sukeltaja 81
ex-dykäri kirjoitti:
On vaan tuolla Dyykissä niin ylimielinen palvelu että kannattaa miettiä kahteen kertaan viitsiikö lähteä...
Kyllä itsellä on Dyykki.comista ihan eri kuva... Omistajalla on hieman omituinen huumorintaju, mutta erittäin mukava heppu ja veti kyllä hyvän peruskurssin ainakin allekirjoittaneelle :)
Sukellusluola.com myy helsingin alueella helpoiten ja halviten mittatilauspukuja. Halvimmat puvut löytyy keskimäärin varuste.netistä jos on liikkeen VIP-tunnukset. - ex-dyykkäri
Sukeltaja 81 kirjoitti:
Kyllä itsellä on Dyykki.comista ihan eri kuva... Omistajalla on hieman omituinen huumorintaju, mutta erittäin mukava heppu ja veti kyllä hyvän peruskurssin ainakin allekirjoittaneelle :)
Sukellusluola.com myy helsingin alueella helpoiten ja halviten mittatilauspukuja. Halvimmat puvut löytyy keskimäärin varuste.netistä jos on liikkeen VIP-tunnukset.Itsekin olin peruskurssilla ja loppui itse asiassa harrastus siihen. Jos pärstäkerroin vaikuttaa opetuksen laatuun, kannattaa varmaan harkita kannattaa jatkaa kouluttajana.
- Sankarisaukko
ex-dyykkäri kirjoitti:
Itsekin olin peruskurssilla ja loppui itse asiassa harrastus siihen. Jos pärstäkerroin vaikuttaa opetuksen laatuun, kannattaa varmaan harkita kannattaa jatkaa kouluttajana.
Taitaa ex-dyykkäri olla jonkun kilpailevan sukellusyrittäjän palveluksessa. Miksi muuten sukeltamisen jo lopettanut henkilö pyörisi jatkuvasti foorumilla parjaamassa jotain tiettyä firmaa. Noh... meitä on moneen junaan ja jotkut jää jo asemalle...
- pohjamönkijä
ex-dyykkäri kirjoitti:
Itsekin olin peruskurssilla ja loppui itse asiassa harrastus siihen. Jos pärstäkerroin vaikuttaa opetuksen laatuun, kannattaa varmaan harkita kannattaa jatkaa kouluttajana.
Sukeltaja 81, sinun kannattaa antaa kiukkusi laantua ja jatkaa tätä itse asiassa ihan mukavaa harrastusta jossain toisessa porukassa. Ihmisten kemiat vain eivät aina toimi keskenään. Helsingin seudulla on paljon alan toimijoita, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse olen löytänyt sukeltajien joukosta paljon uusia mukavia tuttavuuksia.
- pohjamönkijä
pohjamönkijä kirjoitti:
Sukeltaja 81, sinun kannattaa antaa kiukkusi laantua ja jatkaa tätä itse asiassa ihan mukavaa harrastusta jossain toisessa porukassa. Ihmisten kemiat vain eivät aina toimi keskenään. Helsingin seudulla on paljon alan toimijoita, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse olen löytänyt sukeltajien joukosta paljon uusia mukavia tuttavuuksia.
Anteeksi Sukeltaja 81, en näemmä osaa edes kopioida. Viestini oli kohdistettu ex-dyykkarille,
siis ex-dyykkari, sinun kannattaa antaa kiukkusi laantua ja jatkaa tätä itse asiassa ihan mukavaa harrastusta jossain toisessa porukassa. Ihmisten kemiat vain eivät aina toimi keskenään. Helsingin seudulla on paljon alan toimijoita, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy. Itse olen löytänyt sukeltajien joukosta paljon uusia mukavia tuttavuuksia - SankariNorppa
Sankarisaukko kirjoitti:
Taitaa ex-dyykkäri olla jonkun kilpailevan sukellusyrittäjän palveluksessa. Miksi muuten sukeltamisen jo lopettanut henkilö pyörisi jatkuvasti foorumilla parjaamassa jotain tiettyä firmaa. Noh... meitä on moneen junaan ja jotkut jää jo asemalle...
Eiköhän dyykin koulutuksesta ja varusteista ole annettu negatiivista palautetta laajemminkin. Aika oudolta kuulostaa sekin ajatus, mikäli kilpailevat yritykset nokkivat toisiaan täällä keskustelupalstoilla. Kertonee sekin kyseisestä firmasta aika paljon...
Sukellusterveisiä
- hämäläinen
aja lahteen Ewdiveen, ostin puvun niiltä ja sain hyvää palvelua ....ja hintakin oli enemmän kuin kohdallaan
- Dyykkari58
Kannatta ajaa Hyvinkäälle mitoille ja teettää "oikea" kumipuku :=)
Kumi toimii kaikissa olosuhteissa, ei jäädy talvella tönköksi sukelluksen jälkeen, helppo paikata....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885