mikä olis hyvä mutta suht halpa salibandymaila?
hintaa vois olla noin 20-40e
rannareita tulee vedeltyä aika paljon ja sais olla melko kynä maila (siis että sillä mailalla vois kikkailla hyvin) ja mieluiten valmis kuppi =)ja vielä missä niitä myydään =) jos joku sattuu lahdessa tai hollolassa asumaan niin vois sanoo mis kaupas niitä myytäis =D mutta sanokaa toki muutkin jos vaikka intersportissa niitä myytäisiin! kiitoksia =D
salibandymaila
5
2857
Vastaukset
- UNIHOC <3
Nojoo,jos halpaa ja hyvää haet ni suosittelisin suunnistamaan Lahden Kärkkäiselle ja sieltä vaikkapa Exeliä katselemaan kun myyvät niitä halvalla pois.Eiköhän sieltä löydy joku mieleisesi.Toinen vaihtoehto olis FP Hole maila,koska lapaan sais helpolla kupin,mutta laukakset ovat sitten aivan kuraa.
- juuu111
Kärkkäiseltä saa halvalla, mutta jos haluat kuppia, ja tykkäätt rannareista ni osta 3.6 exel scream. Lämärit ovat surkeita silllä mailalla, ranteet lähtee ja pieni kuppi jo valmiina. Hinta just siin 20-40
- Stubaaa
juuu111 kirjoitti:
Kärkkäiseltä saa halvalla, mutta jos haluat kuppia, ja tykkäätt rannareista ni osta 3.6 exel scream. Lämärit ovat surkeita silllä mailalla, ranteet lähtee ja pieni kuppi jo valmiina. Hinta just siin 20-40
Mulla on tuo kyseinen Exel Scream 3.6 ja olen samaa mieltä. Rannarit lähtee ja kärkikynätkin joista pidän , minulle aivan loistava maila. Toinen huippumaila omasta mielestäni on Exel Chill lapa Screamin uusimmalla varrella. Fatpipelta hyviä mailoja ovat Orc 27, Omen , Hole 3, mutta parhaana minä pidän uutta Bow mailaa. Sillä lähtee kyllä rannarit. Bow nimi tulee siitä että varsi on vähän käyrä ihan huippu rannarit lähtee.
- exel on paras
osta multa exel scream 95cm 20e se on nettimarkkinassa myynnissä ilmottele mun s-postiin jos olet kiinnostunut [email protected]
- hardcoresalibandy
www.urheilutukku.net kauppaa, loistava ja halpa !
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048