mikä olis hyvä mutta suht halpa salibandymaila?
hintaa vois olla noin 20-40e
rannareita tulee vedeltyä aika paljon ja sais olla melko kynä maila (siis että sillä mailalla vois kikkailla hyvin) ja mieluiten valmis kuppi =)ja vielä missä niitä myydään =) jos joku sattuu lahdessa tai hollolassa asumaan niin vois sanoo mis kaupas niitä myytäis =D mutta sanokaa toki muutkin jos vaikka intersportissa niitä myytäisiin! kiitoksia =D
salibandymaila
5
2885
Vastaukset
- UNIHOC <3
Nojoo,jos halpaa ja hyvää haet ni suosittelisin suunnistamaan Lahden Kärkkäiselle ja sieltä vaikkapa Exeliä katselemaan kun myyvät niitä halvalla pois.Eiköhän sieltä löydy joku mieleisesi.Toinen vaihtoehto olis FP Hole maila,koska lapaan sais helpolla kupin,mutta laukakset ovat sitten aivan kuraa.
- juuu111
Kärkkäiseltä saa halvalla, mutta jos haluat kuppia, ja tykkäätt rannareista ni osta 3.6 exel scream. Lämärit ovat surkeita silllä mailalla, ranteet lähtee ja pieni kuppi jo valmiina. Hinta just siin 20-40
- Stubaaa
juuu111 kirjoitti:
Kärkkäiseltä saa halvalla, mutta jos haluat kuppia, ja tykkäätt rannareista ni osta 3.6 exel scream. Lämärit ovat surkeita silllä mailalla, ranteet lähtee ja pieni kuppi jo valmiina. Hinta just siin 20-40
Mulla on tuo kyseinen Exel Scream 3.6 ja olen samaa mieltä. Rannarit lähtee ja kärkikynätkin joista pidän , minulle aivan loistava maila. Toinen huippumaila omasta mielestäni on Exel Chill lapa Screamin uusimmalla varrella. Fatpipelta hyviä mailoja ovat Orc 27, Omen , Hole 3, mutta parhaana minä pidän uutta Bow mailaa. Sillä lähtee kyllä rannarit. Bow nimi tulee siitä että varsi on vähän käyrä ihan huippu rannarit lähtee.
- exel on paras
osta multa exel scream 95cm 20e se on nettimarkkinassa myynnissä ilmottele mun s-postiin jos olet kiinnostunut [email protected]
- hardcoresalibandy
www.urheilutukku.net kauppaa, loistava ja halpa !
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670