en löytänyt parempaa ryhmää tälle kysymykselle,kuinka suurella jänitteellä ns kers järjetelmän sähkömoottori toimii FI formula autoissa ja kuinka suuren tehon lisäyksen se antaa
FI kers
El -Miäs
5
628
Vastaukset
- kaaleppi
on väittänyt että kers toimisi sähkömoottorilla? Eikö kers ole mekaaninen laite, joka varastoi energian suurella nopeudella pyörivään massaan. (ei Felipe) Väittävät hetkellisen tehonlisäyksen olevan 100hv:n luokkaa.
- vaan
Sen kerssin saa rakentaa mekaaniseksi tai sähköiseksi. Ainakin Ferrari käyttää sähköistä.
- painaisi
Se savu joka täyttää ohjaamon kun kerssi oikuttelee tulee kuulemma sen akusta
- kaaleppi
tuli annettua vähän yksipuolista tietoa eka kerralla. Täältä löytyy oikeita vastauksia http://www.tekniikanmaailma.fi/autot/muut/f1-kausi-2009-alkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2281897- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92679Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647