Kokeilin ensimmäistä kertaa, n.18pv. sitten, laatia oman teoriani mukaan, selkeää ja ihan jotain pistettä maapallolta hakevaa ennustetta seuraavan ison järistyksen ajankohdasta ja paikasta. Ajankohta jota veikkasin heitti n. kymmenen päivää. Järistyksen paikka, jonka en missään tapauksessa uskonutkaan osuvan juuri siihen tiettyyn pisteeseen joka olisi ollut "napakymppi", heitti kuitenkin nyt vain n. 2000km:n päähän siitä. Jos tuo matka suhteutetaan maapallon ympärysmittaan, niin ennuste oli melkoisen "tarkka". No, täytyy jatkaa teorian testaamista. Kun seuraava iso järistys tapahtuu, siitä voi taas ottaa uuden ennustuspisteen. Mielenkiintoinen juttu jokatapauksessa.
Mihin perustin ennusteeni? Erittäin lapsellisen yksinkertaiseen fysiologiseen logiikkaan. Mahtaisivatkohan seisomologiasta enemmänkin tietävät, tai muut akateemista tietämystä edustavat olla kiinnostuneita, tällaisen tavallisen tyhmän kansalaisen kehittämästä teoriasta...? Eipä sen puoleen, mitä sitten vaikka pystyttäisiinkin ennustamaan -ehkä- tuleva maanjäristys 2000km:n tarkkuudella...? So what?
maanjäristys 2000km:n tarkkuudella...?
So what?
2
711
Vastaukset
- logikkaa
noin 2000 km tarkkuudella. Annako vai enkö anna.
- O-suma
-Kommentoitko vai etkö kommentoi, -siis ymmärrettävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294