kysymystä pukkaa.
Jäi vaivaamaan jo kauan aikaa sitten sattunut tapaus. Eksyin vastoin tapojani miehen luokse baarista. Nukuttiin vain, ja aamullakin siinä lähekkäin oltiin vielä.
Mies sanoi että ei pysty, siis seksiin (eikä sillä että minäkään olisin pystynyt, kun oli niin uusi tilanne).
Ei hän tarkoittanut sitä että olisi impotentti:-), vaan jotain muuta.
Mutta mitä..... mitä voi olla syitä ettei pysty?? paitsi se että nainen on vastenmielinen, mutta kuvittelisin että näinkään ei ehkä ollut.
Ei pysty seksiin??
15
520
Vastaukset
Liikaa alkoholia, väsymystä, periaatteet?
Ei se vehje mikään automaatti ole.- vänksy
kopioitu vastaus mahdollisista syistä
"-jännitys
-suorituspaineet
-alkoholi
-huumeet
-stressi
-henkisen puolen sairaudet
-väsymys!!
-onpa joku sanonut, että paneminen onnistuu helpommin "ilman tunteita", mutta jos oikeasti on tunteet mukana niin alussa voi käydä näin, liekö sitten jännitystä myös.
-jotkut muut sairaudet
-ja tietysti nämä toiset/omat naiset->
stressi/jännitys
Mitä vielä, onhan näitä syitä. " - haluta,
niin ei haluta pystyäkään.
Toisaalta krapula, yrjötys tms..
Viisas ajattelee jo etukäteen tulevaa morkkistakin ja vältää sen. - MAdam
Oiskohan iällä jotain tekemistä?
- scale
Ei kai se kukaan lähtisi vastenmielisen ihmisen kanssa jatkoille.
Omat kokemukset syistä pelkkään nukkumiseen ovat se, että nainen oli niin hermona, että itse ehdotin jos vaan nukutaan.
Tää on vähän hämmentävä kirjoitus, kun yleensä nää kirjoitukset menee niin, että mies olisi hyvinkin pyrkimässä lähikontaktiin, mutta nainen arvelee sen olevan ainut, joka miestä kiinnostaa.- sitten
koskaan kuullut näitä juttuja, että kännissä on pokattu joku, joka on sitten aamulla näyttänyt lähinnä suohirviöltä? minä olen kuullut.
sitten kirjoitti:
koskaan kuullut näitä juttuja, että kännissä on pokattu joku, joka on sitten aamulla näyttänyt lähinnä suohirviöltä? minä olen kuullut.
http://www.youtube.com/watch?v=AGluazDO0PA
En Koskaan Mene Sänkyyn Ruman Naisen Kanssa- scale
sitten kirjoitti:
siihen syyllistynyt, mutta ei se ihminen ollut mitenkään vastenmielinen, mutta ei se oikeakaan. Kännissä ihminen nyt saattaa tehdä tekoja, joita ei tekisi selvinpäin.
Mutta täytyy huomata, että jos sitä kännissä iskee jonkun, niin sen iskee siksi, että se on kännisessä mielessä hyvä idea ja silloin sitä ei kännipäiten jarrutella seksiäkään.
- krapula.....
että paneminen tuntuu tappavalta tai muuten epäkiinnostavalta? Joillakuilla (esim itselläni) voi jomottaa pienestäkin määrästä.
- ...
Syitä tuossa on jo lueteltu varmaan ihan tarpeeksi, mutta kyllä mieskin joskus kaipaa ihan vain läheisyyttä ilman seksiä.
On seksin suhteen tarpeita jotka tarvii tyydyttää. Seksi toimii kunhan se kohdataan henkilökohtaisella tasolla.
Jokaisella meillä on tarveverkostomme jonka liitämme eroottiseen kanssakäymiseen. Yhdelle se yksinkertaisesti kosta kolo johon ruiskia limansa, toiselle se on vaade siitä että hänet kohdataan kokonaan niin emotionaalisesti kuin fyysisestikin ennenkuin seksi toimii.
Seksi ei ole yleismaailmallinen vakio johon kuuluu "X, Y muttei Z" esimerkiksi etuvaatimuksina. Seksi on jokaiselle henkilökohtainen, jopa ainutkertainen tarpeiden verkko joka naiivissa kulttuurissamme on jotenkin nivottu koskemaan vain ja ainoastaan automaattista pissilihojen yhteenylkkäämistä.- ,,,
sitä voisi vain hyväksyä, että joskus ei yksinkertaisesti huvita edes tuossa tilanteessa, ilman että itsekään tietää miksi (muista ihmisistä puhumattakaan)?
- aloittaja
itseasiassa kyllä minä sen hyväksyinkin, enkä sitä sen kummemmin miettinyt aiemmin. Se vain oli se tilanne sellainen, että ei niin "panettanut", kumpaakaan.
Ja joku oli vastannut, että nainen oli ollut niin hermona, että mies oli ehdottanut pelkkää nukkumista.
Ehkä se oli sama tuossa minunkin tapauksessa, mies vaistosi etten ehkä pysty seksiin noin vain, niin se vaikutti sitten niin häneenkin, ettei hänkään pystynyt.
Mietinpähän vain tätä asiaa, jostain syystä vaivasi... mutta ei se minua tosiaan haitannut, hyvä vain.
liian hapokasta, tai sit vaan sotii omia arvojaan vastaan sellanen tilanne. Pokaaminen ja paneminen... ne on kaks eri asiaa.
- ymmärtänyt..
siis pokaaminen on ok, ja naisen kämpilleen tuominenko myös?
Mutta paneminen ei?
Tiesin kyllä, että naisissa on tällaisia, mutta oikeastiko myös miehissä....??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639