Mä oon tehny sen useesti. Millon liian kylmää, millon hius lillumassa keiton joukossa. Aina oon saanu toisen annoksen ilmaseks,sillai et toisesta ei oo veloitettu mitään.
Ootko koskaan valittanut
14
271
Vastaukset
syömässä, käyn ainoastaan tasokkaissa paikoissa,eli ei tarvii valittaa.
jos tulis syytä valittaa mielummin vaihdan paikkaa- ap.
Mä oon varmaan liian vaativa. Vähän niinku se Hell`s Kitchenin kokki.
ap. kirjoitti:
Mä oon varmaan liian vaativa. Vähän niinku se Hell`s Kitchenin kokki.
syömään keittoa???
- ap.
monte24 kirjoitti:
syömään keittoa???
se keitto voi olla alkuruoka nääs.
ap. kirjoitti:
se keitto voi olla alkuruoka nääs.
käynyt,en voi sietää keittoja.
oikeasti syön siellä vain ja ainoastaan sisäfile pihvejä ja naudan lihasta.- ap.
monte24 kirjoitti:
käynyt,en voi sietää keittoja.
oikeasti syön siellä vain ja ainoastaan sisäfile pihvejä ja naudan lihasta.Kuvittele ne greutzfeld-jakobin taudit sun muut. Uh.
ap. kirjoitti:
Kuvittele ne greutzfeld-jakobin taudit sun muut. Uh.
urugualaiset on hemmetin sairaita kun syövät suuria määriä naudanlihaa.
argentiinalaisista sanotaan et ne elää syödäkseen- ap.
monte24 kirjoitti:
urugualaiset on hemmetin sairaita kun syövät suuria määriä naudanlihaa.
argentiinalaisista sanotaan et ne elää syödäkseennyt vedät tähän keskusteluun mukaan? Se ny vaan on tosiasia, että tota tautia esiintyy naudoissa.
ap. kirjoitti:
nyt vedät tähän keskusteluun mukaan? Se ny vaan on tosiasia, että tota tautia esiintyy naudoissa.
enemmän naudanlihaa per lärvi kuin missään muualla maailmassa.
- scale
On käynyt mielessä, mutta taas toisaalta olen koittanut asettua kokin asemaan:
Tarjoilija tuo puoliksi syödyn annoksen takaisin keittiöön. "toi nelospöydän kusipää sano, että pihvi on liian kypsä, tilasi kuulemma mediumin".
Kokki siihen. "Voi vittu, mä sille mediumit paistan". Hakee uuden pihvin räkäsee pannulle ja odottelee kypsymistä, kääntää pihvin ja räkäsee uudelleen, kaivaapa nenästään voipallon mausteeksi ja toteaa, "tässä sille mulkulle uusi".
Tarjoilija kantaa hymyillen uuden annoksen pöytään. Muistaapa vielä päätteksi kysäistä "Maistuiko?".
Lopputuloksena on, että vetelen sen annoksen naamaani, enkä toiste poikkeile kysiseen paikkaan.- ap.
aattelee. Heh, en menis mäkään. Mä luulen, ett toi voi olla vaikka totta (osittain) jossain räkälöissä.
- scale
ap. kirjoitti:
aattelee. Heh, en menis mäkään. Mä luulen, ett toi voi olla vaikka totta (osittain) jossain räkälöissä.
tietoa ole, mutta onpahan vilkas mielikuvitus. Toisekseen, kokitkin on ihmisiä ja jos mä voisin kuvitella tekeväni ko. "koston", niin miksikä ei ravintolan hekilökuntaan kuuluvakin voisi kokea tarvetta purkaa negatiiviset fiilikset käytännön toimiksi. Ehkä jopa niissä keskitason kuppiloissa.
- nälkäinen.
todella kova nälkä ja hesessä tilasin annoksen. Ennen viimeistä puraisua sanoin, että purilaisessa on hiuksi. Sain toisen purilaisen ja nälkä lähti.
- Ygg
mielummin äänestän jaloilla ja vien rahani jonnekin muualle. Kaikki ihmiset ei ota negatiivista palautetta kovin asiallisesti, joten katson parhaaksi olla valittamatta ruuasta jonka toinen valmistaa siellä mihin minä en näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661