Milloin seksuaalinen vireystila alkaa vähenemään? Onko se ikävuosista kiinni? Itse olen viittä vaille keski-ikäinen (mistä se nyt sitte lasketaankaan alkavaksi) ja tuntuu, että vireys senkun vaan kiihtyy. Mies on ihmeissään, eikä enää oikein tiedä varmaan mitä ajattelis, kun jatkuvaan kinuan sitä häneltä. Yleensä se siihen kinuumiseen sitten jääkin. Onko se automaattista, että ikävuosien edetessä pitäis sitten suosiolla, haluista huolimatta antaa periks ja tukahduttaa vaan omat halunsa, jos toinen ei oikein enää niin diggaa siitä?
Seksuaalinen vireystila!
42
805
Vastaukset
huomasin ettei enää huvittanut niin hässiä.
- ap.
voi ajatella, että olis sama vaikka viimenen vittu vilahtas naaman ohi?
ap. kirjoitti:
voi ajatella, että olis sama vaikka viimenen vittu vilahtas naaman ohi?
ehkä jopa nuorempanakin
- ap.
monte24 kirjoitti:
ehkä jopa nuorempanakin
kokemuksia alla. Tai ei silti, ei kaikilla ole samanlaisia haluja, kuin toisilla.
ap. kirjoitti:
kokemuksia alla. Tai ei silti, ei kaikilla ole samanlaisia haluja, kuin toisilla.
pitämään montaa naista samaan aikaan,eli kun lakkasin pettämästä hävis halutkin :)
naisystävän lisäksi olisi hyvä olla 2-3 rakastajatarta innoittamassa ja muistuttamassa kuinka kivaa seksi voi olla.- ap.
monte24 kirjoitti:
pitämään montaa naista samaan aikaan,eli kun lakkasin pettämästä hävis halutkin :)
naisystävän lisäksi olisi hyvä olla 2-3 rakastajatarta innoittamassa ja muistuttamassa kuinka kivaa seksi voi olla.Ei ihmistä yksiavioiseksi ole luotu ei.
aiemmin, niin minulla se pahin aika 12-18-vuotiaana ja sen jälkeen on ollut paljon pienempi panetus päällä. :) Muutosta oli selvästi siinä 19-20-vuotiaana aika nopeasti. Aika monessakin asiassa. Mutta sen murrosiän loppumisen jälkeen en ole mutosta enempää havainnut.
dazu kirjoitti:
aiemmin, niin minulla se pahin aika 12-18-vuotiaana ja sen jälkeen on ollut paljon pienempi panetus päällä. :) Muutosta oli selvästi siinä 19-20-vuotiaana aika nopeasti. Aika monessakin asiassa. Mutta sen murrosiän loppumisen jälkeen en ole mutosta enempää havainnut.
uskolliseksi, oon joko tai ihminen :)
- seksuaalinen....
huippu on parikymppisenä, naisillä kolmi-nelikymppisenä.
Luonto, perkele!- ap.
Mites se sitten selittyy, että monet iäkkäät miehet hankkivat nuoremmat vaimot ja pitävät ne vielä tyytyväisenäkin?
- pitävät
ap. kirjoitti:
Mites se sitten selittyy, että monet iäkkäät miehet hankkivat nuoremmat vaimot ja pitävät ne vielä tyytyväisenäkin?
tyytyväisinä.
- perustuu
ap. kirjoitti:
rahaan eikä seksiin. Nuorille naisille on venemmissa miehessä tärkeintä asema ja varallisuus, satunnaisella seksillä ei ole väliä tais sitten nuori rakastaja hoitaa ne hommat. Miehelle taas on tärkeää näyttää muille miehille että sillä on vaurautta ostaa nuori nainen statussymboliksi.
- tohon asiaan.
pitävät kirjoitti:
tyytyväisinä.
Älä sotke rahaa kaikkeen mukaan.
- Ei se ole
perustuu kirjoitti:
rahaan eikä seksiin. Nuorille naisille on venemmissa miehessä tärkeintä asema ja varallisuus, satunnaisella seksillä ei ole väliä tais sitten nuori rakastaja hoitaa ne hommat. Miehelle taas on tärkeää näyttää muille miehille että sillä on vaurautta ostaa nuori nainen statussymboliksi.
automaattista, että vanhemman miehen ja nuoremman naisen suhteessa ei olisi vaikuttimena muu, kuin raha. Ei ne kaikki vanhemmat miehet nyt saatana mitään kroisoksia ole!
- ei vielä tiedä
ap. kirjoitti:
seksuaalisuudestaan paljoakaan. Sille riittää käsipeli ja oraaliseksi. Sitten kun alkaa ymmärtää 30v. hankkii toden näköisesti nuoren rakastajan tai vaihtaa miestä. Tosin raha ja lapset pitää pitkään yhdessä, onhan tuo nähty. Vanhemmalle miehelle nuori nainen taas on vaaraton ja helppo.
- Onko nuorempi
ei vielä tiedä kirjoitti:
seksuaalisuudestaan paljoakaan. Sille riittää käsipeli ja oraaliseksi. Sitten kun alkaa ymmärtää 30v. hankkii toden näköisesti nuoren rakastajan tai vaihtaa miestä. Tosin raha ja lapset pitää pitkään yhdessä, onhan tuo nähty. Vanhemmalle miehelle nuori nainen taas on vaaraton ja helppo.
nainen yhtä kuin tyhmä?
- se on totta
tohon asiaan. kirjoitti:
Älä sotke rahaa kaikkeen mukaan.
lisäksi vanhemmat miehet sen rahallahoukuttelun lisäksi sietävät sen pikku narskuprinsessan jokaista oikkua ja kiukuttelua, niin kyllähän se suhde kestää.
Shde perustuu siihen että mies ostaa nuoren naisen itselleen statussymboliksi tehdäkseen muut miehet kateellisiksi.
Nuori nainen taas saa asemaa ja vaurautta sekä kasvojenmenettämisen pelossa oikkuja toteuttavan orjan.
Sitten miehet valittaa täällä kylmistä naisista vaikka itse aiheuttavat koko asian. - nuorempaan
se on totta kirjoitti:
lisäksi vanhemmat miehet sen rahallahoukuttelun lisäksi sietävät sen pikku narskuprinsessan jokaista oikkua ja kiukuttelua, niin kyllähän se suhde kestää.
Shde perustuu siihen että mies ostaa nuoren naisen itselleen statussymboliksi tehdäkseen muut miehet kateellisiksi.
Nuori nainen taas saa asemaa ja vaurautta sekä kasvojenmenettämisen pelossa oikkuja toteuttavan orjan.
Sitten miehet valittaa täällä kylmistä naisista vaikka itse aiheuttavat koko asian.tai sitten sun jompikumpi vanhemmista on tehny sellasta mahdollisesti, joten katkeruus paistaa selkeesti sun läpi. Luuletko, että kaikki samanlaiset suhteet perustuu siihen? Rahaan ja statukseen ja sen näyttämiseen?
- omaa kokemusta
nuorempaan kirjoitti:
tai sitten sun jompikumpi vanhemmista on tehny sellasta mahdollisesti, joten katkeruus paistaa selkeesti sun läpi. Luuletko, että kaikki samanlaiset suhteet perustuu siihen? Rahaan ja statukseen ja sen näyttämiseen?
mutta nähty on läheltä paljonkin noita. ikäeron pitää siis olla reilusti yli 10v, kun aletaan tuosta puhuun hyötysuhteena. kaikki ei tienkään ole mutta suurin osa on. naiset sanovat siitä nätistä että on kiva kun miehellä on vakaalla pohjalla elämä niin on turvallisempaa. se tarkoittaa sitä että mies on kerännyt omaisuutta sen verran että naisen ei itse tarvi mitään muuta tehdä kuin mennä valmiiseen pöytään kerään etuja itselleen, vaatiin lisää ja lihottaan sitä sellupersettä ;=)
- sillä itse olen
omaa kokemusta kirjoitti:
mutta nähty on läheltä paljonkin noita. ikäeron pitää siis olla reilusti yli 10v, kun aletaan tuosta puhuun hyötysuhteena. kaikki ei tienkään ole mutta suurin osa on. naiset sanovat siitä nätistä että on kiva kun miehellä on vakaalla pohjalla elämä niin on turvallisempaa. se tarkoittaa sitä että mies on kerännyt omaisuutta sen verran että naisen ei itse tarvi mitään muuta tehdä kuin mennä valmiiseen pöytään kerään etuja itselleen, vaatiin lisää ja lihottaan sitä sellupersettä ;=)
parisuhteessa reilusti itseäni vanhemman miehen kanssa. Omalla kohdallani tosin olen aina ollut ylpeä siitä, että tulin toimeen vallan hyvin yksinänikin, ennen toisen kuvioihin astumista. Ja silloinkin olin itse jo reilut kolmikymppinen, joten mistään ihan silkasta typeryydestä tehty asia se ei enää ollut. On hyvä ammatti, josta saa hyvin liksaa ja varallisuutta omasta takaakin kerättynä aikaisempien järkevien sijoitustenkin vuoksi. Taloudellinen silti aina olen luonteeltani ollut ja edelleen. Menot paljon pienemmät, kuin tulot.
Sorry, kun menin sun henk.kohtaiseen persoonaan ed.viestissäni. - vaadi esimerkiksi
Onko nuorempi kirjoitti:
nainen yhtä kuin tyhmä?
stondista, vaan sormet ja kieli riittää. Nyt puhuttiin seksuaalisudesta ja vireystasoista.
- tulevan kysyttömäksi
vaadi esimerkiksi kirjoitti:
stondista, vaan sormet ja kieli riittää. Nyt puhuttiin seksuaalisudesta ja vireystasoista.
seksiin? Kuule aika monta kaveria pystyy vielä kasikymppisenäkin vaimonsa tyydyttämään ihan normaalilla tavalla.
- monte sanoi
tulevan kysyttömäksi kirjoitti:
seksiin? Kuule aika monta kaveria pystyy vielä kasikymppisenäkin vaimonsa tyydyttämään ihan normaalilla tavalla.
että 26-vuotiaana. Tunsin aikoinaan parikymppisiä tyttöjä, jotka väittivät ettei yhdyntä kunnolla onnistu 40v. miehen kanssa. Tuolla alhaalla joku totesi, että hyvä merkki miehen viriiliystasosta on että on vanhempana oman ikäinen tai vanhempi kumppani ja osaa pitää sen tyytyväisenä:)
- scale
mutta ilmoittelen sitten, kun jopo lakkaa keulimasta.
- scale
monte24 kirjoitti:
tiedän koska olen omistanut jopon
arvossaan.
- just niin,
että naisilla kasvaa iän myötä, ainakin vaihdevuosiin saakka, ja miehillä laskee.
Näin kolmenkympin jälkeen sen mies jo huomaa.
Ottakaa iäkkäämmät muijat niitä parikymppisiä miehiä, niin halut kohtaa.- vänksy
minkä hemmetin takia seksihalut pitäis nostaa niin suureen arvoon, et niiden yhteneväisyyden takia tarvis valita kumppani!?
Siis en muista tiedä, mutta mulla ainakin parisuhde on paljon muutakin kuin vain nussimista.
Missään suhteessa tuskin kovinkaan usein halut ihan täysin kohtaa, eikä tarvikaan. Kyl kumpikin joskus joutuu joustamaan ja "suostumaan" seksiin sen toisenkin takia. Ei kukaan kokoaikaa halua. - mutta nykyajan
vänksy kirjoitti:
minkä hemmetin takia seksihalut pitäis nostaa niin suureen arvoon, et niiden yhteneväisyyden takia tarvis valita kumppani!?
Siis en muista tiedä, mutta mulla ainakin parisuhde on paljon muutakin kuin vain nussimista.
Missään suhteessa tuskin kovinkaan usein halut ihan täysin kohtaa, eikä tarvikaan. Kyl kumpikin joskus joutuu joustamaan ja "suostumaan" seksiin sen toisenkin takia. Ei kukaan kokoaikaa halua.suhteissahan tämä asia on ykköstilalla.
Eipä silti, ei tässä naista enää tarvikaan, kun haluttaa niin harvoin :)
Hyvät puolet tässä ikääntymisessäkin.
Täydellistä impotenssia odotellessa. - vänksy
mutta nykyajan kirjoitti:
suhteissahan tämä asia on ykköstilalla.
Eipä silti, ei tässä naista enää tarvikaan, kun haluttaa niin harvoin :)
Hyvät puolet tässä ikääntymisessäkin.
Täydellistä impotenssia odotellessa.kasvaa, jos kerran yhteen päädytään sen perusteella, ketä sattuu panettamaan samalla kellonlyömällä kuin itseäkin panettaa.
- se parisuhde
vänksy kirjoitti:
kasvaa, jos kerran yhteen päädytään sen perusteella, ketä sattuu panettamaan samalla kellonlyömällä kuin itseäkin panettaa.
sitten sinun mielestä on, jollei seksi ole siinä ykkössijalla?
Mihin sitä toista tarvitaan? - vänksy
se parisuhde kirjoitti:
sitten sinun mielestä on, jollei seksi ole siinä ykkössijalla?
Mihin sitä toista tarvitaan?asioiden jakamista, yhteyden kokemista
Sitä se mulle parhaimmillaan on. vänksy kirjoitti:
asioiden jakamista, yhteyden kokemista
Sitä se mulle parhaimmillaan on.ystävyyskin
- vänksy
monte24 kirjoitti:
ystävyyskin
Ystävyys ei sisällä samanlaista henkistä sitoutumista toiseen, jota rakkaussuhde sisältää. Ystävän kanssakin silti voi olla luottamuksellista ja hyvää seksiä, mutta jokainen ihminen tietää ettei se ole sama asia, kuin jos kyseessä olisi enemmänkin kuin vain ystävyyssuhde. Tiedät sen itsekin. Parisuhdekin on myös ystävyyssuhde, mutta se on paljon muutakin.
- persona-non-grata ... ei kirj.
vänksy kirjoitti:
asioiden jakamista, yhteyden kokemista
Sitä se mulle parhaimmillaan on.Ensisijaisestihan parisuhteen pitäisi perustua sille kumppanuudelle. Sille, että tulee ylipäänsä toimeen toisen kanssa, on samankaltaiset maailmankuvat ... eli siis samalla aaltopituudella toisen kanssa. Ei pelkän seksin varaan voi mitään laskea, vaikken tietenkään vähättelekään sen merkitystä. Kuitenkaan se ei ole tärkeintä, moni muu asia ajaa edelle.
- vänksy
persona-non-grata ... ei kirj. kirjoitti:
Ensisijaisestihan parisuhteen pitäisi perustua sille kumppanuudelle. Sille, että tulee ylipäänsä toimeen toisen kanssa, on samankaltaiset maailmankuvat ... eli siis samalla aaltopituudella toisen kanssa. Ei pelkän seksin varaan voi mitään laskea, vaikken tietenkään vähättelekään sen merkitystä. Kuitenkaan se ei ole tärkeintä, moni muu asia ajaa edelle.
Seksi on tottakai oleellinen asia siinä suhteessa, mutta pelkästään se - vaikka se kuinka mahtavaa olisikin - ei riitä pitämään parisuhdetta koossa kovinkaan kauaa.
- kiinnostunut..
itsensä ikäisistä tai vanhemmista naista ja iskee näitä kapakoista se on selvästi hyvän viriilitason merkki. Miehellä on munaa ja hän haluaa kunnon kyytiä. Kun alkaa lerpahtaa, yrittää mahdollismman nuoria naisia jos ollenkaan, koska haluaa päteä muilla jutuilla.
Itse olen muuten mies ja arvaat varmaan minkä ikäisiä herkkuperseitä katson;) Ne on ne hyvät elämäntavat.. Ehkä tapaan sinut joskus kapakassa;)- ap.
sillä en juo ollenkaan:). Ehkä jossain muualla sitten ...
- meidän molempien
ap. kirjoitti:
sillä en juo ollenkaan:). Ehkä jossain muualla sitten ...
kannalta;)
- almasty
Tuo ole naisilla normaalia mitä olen kuullut että halut kasvavat vähän kypsemmällä iällä joskus jopa vaihdevuosi iän jälkeenkin.
- pitää paikkansa
Keski-ikäisellä naisella ei ole ehkä enää niin väsyttävä elämäntilanne lasten kanssa. Hän on sinut oman vartalonsa sekä seksuaalisuutensa kanssa. Samoin raskaaksitulemisen pelko on ohi, joka vapauttaa tietyistä estoista ajan ja paikan suhteen... ;)
- miehillä..
on tarjolla seksipalveluja, puhumattakaan siitä, että nainen on 30 ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639