Taidepläjäys:

rusalkaa

Nyt saa sitte jokainen ihan vapaasti kertoa, mitä mieleen tulee tästä teoksesta. Laitetaan vaiks pohdinnan alkajaiseksi kysymys: Mitä nainen miettii?

http://www.jedsart.com/fat sitter catalog.jpg

52

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Tuossa taas hyvä esimerkki siitä miten kauniisti täyteläinen nainen täyttää taiteessa tilan.

Mitäpä mahtaa miettiä? Ei ainakaan itseään. On sen verran vapautuneen oloinen asento.

• ...

Nainen on jotenkin surullisen uhmakas. Hän on loukkaantunut jollekin jostain, ehkä miehelleen tämän käytöksestä tai sanoista.

• persona-non-grata

siitä, millä tavoin teoksen luoja on nähnyt naisen mietteet ja mitä hakenut tämän pohtivalla asennolla? Mitä yrittää tämän kautta katsojille kertoa?

Itselle tuli jostain syystä teoksesta mieleen radiotoimittaja Taina West :).

• rusalkaa

Mitä miettii...Sinun mielestäsi.

• persona-non-grata
        rusalkaa kirjoitti:

Mitä miettii...Sinun mielestäsi.

sitä, miksi jäi itse tyytymättömäksi seksuaalisen aktin suhteen ... ilme kertoo: "Helvetti, tässäkö tämä nyt sitten olikin":).

• persona-non-grata kirjoitti:

sitä, miksi jäi itse tyytymättömäksi seksuaalisen aktin suhteen ... ilme kertoo: "Helvetti, tässäkö tämä nyt sitten olikin":).

ellei ne käyttäneet kondoomia

• persona-non-grata
        monte24 kirjoitti:

ellei ne käyttäneet kondoomia

Ennen vanhaan hieman rehevämmät ja leveälanteiset naiset olivat miesten mieleen parisuhteen tiimoilta ... vaimoainesta ja "hyviä" synnyttäjiä.

Ennen vanhaan hieman rehevämmät ja leveälanteiset naiset olivat miesten mieleen parisuhteen tiimoilta ... vaimoainesta ja "hyviä" synnyttäjiä.

siittiöt valuis lakanoille ja nainenhan itse ne pesee,et tuskin on seksiä tuossa harrastettu.

edelleen sitä mieltä et mobilattia hieroo hartiaansa

• persona-non-grata
        monte24 kirjoitti:

siittiöt valuis lakanoille ja nainenhan itse ne pesee,et tuskin on seksiä tuossa harrastettu.

edelleen sitä mieltä et mobilattia hieroo hartiaansa

orgasmia aktissa? :) Yleensä orgasmi pitää siemennesteen syvemmällä emättimessä, eikä se sitten sen jälkeen nyt ihan noin vain lakanoille valu ...

Pikku tietoiskua tässä vaan :) ... nainen siis edelleen voi olla tyytymätön miehen kanssa harrastettuun seksiin. Voi se tietysti hieroa sitä mobilaattiakin hartioille sen jälkeen ...

orgasmia aktissa? :) Yleensä orgasmi pitää siemennesteen syvemmällä emättimessä, eikä se sitten sen jälkeen nyt ihan noin vain lakanoille valu ...

Pikku tietoiskua tässä vaan :) ... nainen siis edelleen voi olla tyytymätön miehen kanssa harrastettuun seksiin. Voi se tietysti hieroa sitä mobilaattiakin hartioille sen jälkeen ...

eli ei mikään suuri synti siis ;)

• persona-non-grata
        monte24 kirjoitti:

eli ei mikään suuri synti siis ;)

Varmasti totta niille leideille, jotka eivät ole sinuja oman seksuaalisuutensa, oman kehonsa ja oman itsensä kanssa.

Varmasti totta niille leideille, jotka eivät ole sinuja oman seksuaalisuutensa, oman kehonsa ja oman itsensä kanssa.

mut ei se mitään itselläni on sama ongelma :)

• zisel

kotiportailla ja kattelee että "taas se ukko on muka ylitöissä" ja odottelee koska auto tulee pihaan.

• rusalkaa

ja turhautuminen tuossa tulee mieleen. Ihan selvästi odottaa jotain...

• miestä sun elämääs?
        rusalkaa kirjoitti:

ja turhautuminen tuossa tulee mieleen. Ihan selvästi odottaa jotain...

Eli kuvastaa mietteet sitä, mitä toivoo omassa elämässään.

• rusalkaa
        miestä sun elämääs? kirjoitti:

Eli kuvastaa mietteet sitä, mitä toivoo omassa elämässään.

Mulla vaan tulee tuosta teoksesta paljon muutakin mieleen :)

• hieroo kädellään mobilattia ja kiroo mielessään miestään joka ei suostunut hartioita hieromaan

• rusalkaa

Aika voimatonta on toi voiteen hierominen...mies ei tainut oikeesti hieroa

• rusalkaa

viestittää toi kulmakarvan kohotus. Kuka mielestänne puuttuu kuvasta ja mistä se toinen henkilö saattaisi juuri tehdä?

• ...

Mies on edelleen läsnä. Huomaa uhmakas asento.

• rusalkaa
        ... kirjoitti:

Mies on edelleen läsnä. Huomaa uhmakas asento.

Mulla tuli kyllä ekan mieleen, että nainen oottaa jotain...turhaan. Joku homma olis kesken ja vielä tekemistä.

Tähän sitten voi liittää jokainen oman lisukkseesa. Yksi oli toi: Ei taaskaan saanut täyttymystä ja mies akoi kuorsaa.

Vois se olla siäl saunassaki...ja sitte saa itte pestä, kun toisen selän just harjasi.

Voishan näitä tulkintoja luetella monta.

Idea oli siinä, mitä JUURI SINULLE tulee mieleen. Se kertoo sinun ajatusmaailmastasi, elämästä ja kokemuksiastasi. Se kertoo mikä ehkä sinulle on tärkeätä.

• ...
        rusalkaa kirjoitti:

Mulla tuli kyllä ekan mieleen, että nainen oottaa jotain...turhaan. Joku homma olis kesken ja vielä tekemistä.

Tähän sitten voi liittää jokainen oman lisukkseesa. Yksi oli toi: Ei taaskaan saanut täyttymystä ja mies akoi kuorsaa.

Vois se olla siäl saunassaki...ja sitte saa itte pestä, kun toisen selän just harjasi.

Idea oli siinä, mitä JUURI SINULLE tulee mieleen. Se kertoo sinun ajatusmaailmastasi, elämästä ja kokemuksiastasi. Se kertoo mikä ehkä sinulle on tärkeätä.

Kerroin mitä mulle tuli mieleen.

• rusalkaa kirjoitti:

itteään hieroon siinä

• rusalkaa
        ... kirjoitti:

Kerroin mitä mulle tuli mieleen.

Jos oot sama kolme pistettä kuin tuo alussa...

Aika rohkea naisen istuma-asento. Taina West tosiaan tv-esiintymisessään oli juur tuollainen. Istua rehotti kaikkine läskeineen ja oli niin terävä.

Tässä naisessa on voimaa.

• persona-non-grata
        rusalkaa kirjoitti:

kertomaan jotain muuta, mitä ensimmäisenä ajatuksena mieleeni tuli kuvan nähdessäni :) ... halusit saada mieleisesi vastauksen. Ensimmäisen vastaukseni perusteella voisi kuvitella kenties minun ajattelevan syvempiä aspekteja kokonaisuuden suhteen, toisella vastauksella taas voisi ajatella, että seksihän tuolla naisella päällimmäisenä mielessä on ja oma seksuaalisuutensa ... ja mitä lie muuta sen tiimoilta:).

• rusalkaa
        persona-non-grata kirjoitti:

kertomaan jotain muuta, mitä ensimmäisenä ajatuksena mieleeni tuli kuvan nähdessäni :) ... halusit saada mieleisesi vastauksen. Ensimmäisen vastaukseni perusteella voisi kuvitella kenties minun ajattelevan syvempiä aspekteja kokonaisuuden suhteen, toisella vastauksella taas voisi ajatella, että seksihän tuolla naisella päällimmäisenä mielessä on ja oma seksuaalisuutensa ... ja mitä lie muuta sen tiimoilta:).

mitään. Oliko tään alastomuus syynä, että liittyy jotenkin seksiin.

• persona-non-grata
        rusalkaa kirjoitti:

Aika rohkea naisen istuma-asento. Taina West tosiaan tv-esiintymisessään oli juur tuollainen. Istua rehotti kaikkine läskeineen ja oli niin terävä.

olevan jopa negatiivistakin. Hallitsevaa, dominoivaa "voimaa".

• ...
        rusalkaa kirjoitti:

Erityisesti tuo oikean käden asento yhdistettynä avautuneeseen jalkoväliin kertoo uhmasta ja voimasta. Silti herkkyys selkäpuolella kasvojen hellyttävään profiiliin yhdistettynä tuo mieleen jotain surullista.

• rusalkaa
        ... kirjoitti:

Erityisesti tuo oikean käden asento yhdistettynä avautuneeseen jalkoväliin kertoo uhmasta ja voimasta. Silti herkkyys selkäpuolella kasvojen hellyttävään profiiliin yhdistettynä tuo mieleen jotain surullista.

lekottelemaan istuimelle. Jos kuvittelisi minihameen tuolle päälleen...niin siinä olis totaalista välinpitämättömyyttä katsojan mielipidettä kohtaan. On mielessä vaan, että potuttaa oikeesti.

• ...
        rusalkaa kirjoitti:

lekottelemaan istuimelle. Jos kuvittelisi minihameen tuolle päälleen...niin siinä olis totaalista välinpitämättömyyttä katsojan mielipidettä kohtaan. On mielessä vaan, että potuttaa oikeesti.

Hiuksetkin kuvaavat jonkinlaista topakkuutta ja voimaa.

• persona-non-grata
        rusalkaa kirjoitti:

mitään. Oliko tään alastomuus syynä, että liittyy jotenkin seksiin.

hyvä aloite ... mielenkiintoinen. Pohdiskeleva, luova mm. :).

Nainen on varmasti myös omaan kehoonsa tyytyväinen, kaikkine poimuineen ... siitä kuvastuu se, miten alastomuus on luonnollinen asia.

• rusalkaa
        persona-non-grata kirjoitti:

hyvä aloite ... mielenkiintoinen. Pohdiskeleva, luova mm. :).

Nainen on varmasti myös omaan kehoonsa tyytyväinen, kaikkine poimuineen ... siitä kuvastuu se, miten alastomuus on luonnollinen asia.

ajattele. Se aivan selvästi mitettii kuitenkin jotain.

• rusalkaa
        ... kirjoitti:

Hiuksetkin kuvaavat jonkinlaista topakkuutta ja voimaa.

joka terävöittää ilmettä.

Mielestäni hiukset näyttävät juuri sellaisilta, että kampaus on joko purkautunut pikkasen tai sitten se on kietastu kokoon ihan huolettomasti.

• ...
        rusalkaa kirjoitti:

joka terävöittää ilmettä.

Mielestäni hiukset näyttävät juuri sellaisilta, että kampaus on joko purkautunut pikkasen tai sitten se on kietastu kokoon ihan huolettomasti.

Huomasin sen kiehkuran myös, mutta ajattelin sen kuvastavan kauneutta ja herkkyyttä, jota jokaisessa tomerassakin naisessa on. Ja ehkä vähän ajatuksen karkailua.

• rusalkaa

tähän siksi, että mua jotenkin viehätti tää paljon. Toisaalta jälki on karkeaa ja konstailematonta. Mutta sitten on ihan selkeesti tuotu esiin ilme ja pieniä yksityiskohtia. Muodot on kohdallaan :)

• mikä on miehen

käyttäytymisen logiikka. Tämä on varmaa tietoa. :D

• rusalkaa

ja vastaus on naisen ulottumattomissa...mikä tuskastuttaa.

• palstan tunnuskuvaksi
        rusalkaa kirjoitti:

ja vastaus on naisen ulottumattomissa...mikä tuskastuttaa.

aivan selvästi:)

• ei miehellä ole mahdollisuuttakaan olla ees lähellä sitä mitä se miettii.. Mut muutamia havaintoja.

Ensinnäki asento, on haastava ehkä hieman painostava asento. Vartalo on eteenpäin kumartunu ja sit levitetty auki ikäänkuin korostaakseen omaa suuruuttaan. Jalat on miesmäisesti levällään mutta silti miltei naismaisesti ristissä.

Jos kotona nainen odottas tuossa asennossa pirtinpöydän päässä niin siinä ei hyvä heilus. Mutta sitten ku kattoo päätä, se on alaspäin painettu, ikään kuin alistumisen merkiks. Se ei ole johtajana laumassa, myöntyminen alistuminen yms termit tulee esiin tuosta pään painamisesta.

Kasvot on pohdiskelevat vähän terävät. Näyttää mököttävän. Hiukset tiukasti nutturalla eli joko kyseessä on konservatiiviset arvot tai sitten haetaan miesmäistä otetta ja tiukkuutta kertova tyyli.

Se mitä se ajattelee, en tiedä...

• rusalkaa

Jahas. Tyytymätön ja jotenkin voimaton siinä voimassaan siis.

• ...
      • rusalkaa

Miehen Logiikkalaiset HALUAVAT varmasti nähdä Rodinin muutkin teokset. Siitä vaan... :D

• ...
        rusalkaa kirjoitti:

Miehen Logiikkalaiset HALUAVAT varmasti nähdä Rodinin muutkin teokset. Siitä vaan... :D

Ajattelin vaan kun Rodinin ajattelija on jotenkin sulkeutuneessa asennossa ja tuo nainen taas avautuneessa. Tuleehan siitä kaikenlaista mieleen.

En tarkoittanut mitenkään huonolla tavalla rinnastaa näitä kahta. Kyllähän nykytaiteilijan työskentely on aina jollain tavalla vuoropuhelua myös taidehistorian kanssa.

Ja jokainenhan Rodinin tietää, joten se ei ole edes mitään kikkailua.

• rusalkaa
        ... kirjoitti:

Ajattelin vaan kun Rodinin ajattelija on jotenkin sulkeutuneessa asennossa ja tuo nainen taas avautuneessa. Tuleehan siitä kaikenlaista mieleen.

En tarkoittanut mitenkään huonolla tavalla rinnastaa näitä kahta. Kyllähän nykytaiteilijan työskentely on aina jollain tavalla vuoropuhelua myös taidehistorian kanssa.

Ja jokainenhan Rodinin tietää, joten se ei ole edes mitään kikkailua.

tuolta Rodinin teosten kuvia. Olen nimittäin käynyt Musee Rodinissa...Anteeksi, mun mielestä sillä on jokunen aika rietas veistos. Minun mielestä ne on hienoja.

Muistaakseni joku seurueesta sanoi, että toi on ihan 'reva levällään'.

• ...
        rusalkaa kirjoitti:

tuolta Rodinin teosten kuvia. Olen nimittäin käynyt Musee Rodinissa...Anteeksi, mun mielestä sillä on jokunen aika rietas veistos. Minun mielestä ne on hienoja.

Muistaakseni joku seurueesta sanoi, että toi on ihan 'reva levällään'.

Eikös sillä ollut aika eroottisia piirustuksiakin?

• rusalkaa
        ... kirjoitti:

Eikös sillä ollut aika eroottisia piirustuksiakin?

muuta kuin ihan siistei. Se oli taitava, mutta jotkin teokset rankkoja...ottaen huomioon aika jolloin tehty. Kuka semmosia veistoksia tekis? Täytyyhän sillä olla piirroksiakin sitte...

• ...
        rusalkaa kirjoitti:

muuta kuin ihan siistei. Se oli taitava, mutta jotkin teokset rankkoja...ottaen huomioon aika jolloin tehty. Kuka semmosia veistoksia tekis? Täytyyhän sillä olla piirroksiakin sitte...

Taisi olla saman aikakauden taiteilijoita. Siltä löytynee aika eroottisia kuvia?

Kaikki taiteilijat taisivat mässäillä erotiikalla tuohon aikaan. 1800- ja 1900-luvun vaihteessa. Kun viktoriaaninen aikakausi alkoi hellittämään? En ole ihan tietoinen, mutta luulen niin. Maailmansota vaikutti taiteeseen sitten omalla tavallaan, ehkä tappoi siitä jotain sellaista mitä vasta nyt etsitään. Ehkä.

• scale

ilmeestä päätellen "eikö toi vitun hippi saa tätä patsasta valmiiksi, yrittäisi ite istua tuntikausia kapee halko pershorossa".

• rusalkaa

huomion pölliin, jonka päällä nainen istuu. :D

• scale
        rusalkaa kirjoitti:

huomion pölliin, jonka päällä nainen istuu. :D

tehdä muuta, kuin kuvitella ite istuvani sen pöllin päällä, niin heti tuli mieleen, miksi naisella on myrtsi ilme.

• rusalkaa
        scale kirjoitti:

tehdä muuta, kuin kuvitella ite istuvani sen pöllin päällä, niin heti tuli mieleen, miksi naisella on myrtsi ilme.

varsinkin paljailtaan...

• en saa itse ainankaan kättäni noin hartioille muuten kuin painamalla toisella kädellä sen siihen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1679
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      16
      1063
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1006
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      942
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      90
      776
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      749
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      744
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      671
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe