Huomaat nais-/miesystäväsi kirjoittavan

Lassi & Minttu

sinusta hyvin negatiiviseen sävyyn netin keskustelupalstoilla. Miten reagoit?

21

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on helppo.

antamastaan opetuksesta.

• Papeete1

Reveleistä seinälle ja tivaan syytä moiseen epäreiluuteen :)

Siisjoo.. kyllä mä kysyn heti miksi? ja tutkin tarkkaan vastauksen. Riippuu ihan jutun vakavuusasteesta että kohautanko vaan olkaa sille vai mitä teen. Asteet vaihtelee ihan keskustelusta eroon ja jotain siltä väliltä.

• ....

miehestä kirjoittaa negatiivisesti? Mitä jos entinen aviomiehesi kirjoittaisi miehen logiikka palstalla Papeete1sta negatiivisia kirjoituksia?

• Papeete1
        .... kirjoitti:

miehestä kirjoittaa negatiivisesti? Mitä jos entinen aviomiehesi kirjoittaisi miehen logiikka palstalla Papeete1sta negatiivisia kirjoituksia?

Jos puhuu totta ja omistaa esim. 5cm paksun nipun oikeudenpöytäkirjoja yms. aiheesta.

Exän jutut taas olisi silkkaa valhetta alusta loppuun. Se on niin sekaisin, että sen vuoksi sen kanssa ei voi olla missään väleissä. Älä suotta edes provoomisen ilosta vaivaa päätäs sillä miehellä. Sä tuskin pystyt koskaan edes kuvitteleen että joku voi olla sellainen.

Provoo uskisaiheilla ennemmin. Nythän on sentäs pääsiäinen ja eikös noi mielikuvituskaverin synttärit tms. kekkerit ole nyt, joten sopis ajanjaksoon hienosti :)

• scale

aika pettynyt, sillä se tulisi ihan puun takaa.

• ....

olisit pettynyt? Miksi se tulisi puun takaa?

• scale
        .... kirjoitti:

olisit pettynyt? Miksi se tulisi puun takaa?

kotona mikään ei anna aihetta olettaa, että meidän suhteessa joku olisi persiillään. Ja olen tottunut, että naiseni ottaa kyllä puheeksi vaikeatkin aiheet.

• Aika pitkälti siitä mitä kirjottaa, onko aiheessa perää, vai onko pelkästään panettelua koko juttu.

Perättömän tiedon levittäminen ei oo suotavaa, mut sit jos se pohjaa faktoihin ja omakohtaseen kokemukseen, asian on vähän monimutkasempi, tuskin se hyvän tavan mukasta ja kohteliasta on mut eipä oo monimuukaan asia maailmassa sen mukaista.

• Että mitä kirjoittelu koskee. Jos se on vaan jotain sitä sun tätä paikkansapitämätöntä paskaa pidän sitä tekstiä lähinnä sosiaalisena kokeiluna, kenties kumppanillani on jokin ajatus jonka hän heittää arvioitavaksi nimellään ja kertoo kuvitteellisesta kumppanistaan. En koe että asia koskettaa mua millään tavalla... ongelma on vain jos mut pystyy tekstistä tai nettitietojen kautta jotenkin tunnistamaan. Sit tulee nootti.

Jos taas kirjoittelu koskettaa jotain todellisen elämän tapahtumaa tai asiaa niin sitten sitä on syytä pysähtyä miettiin oikein kunnolla... mikä on mun osani asiassa, miksi hän tilittää sitä nettiin eikä mulle. Jos mussa on vikaa niin meen itseeni ja jutteleen hänelle. Jos taas hän hakee vain omille typeryyksilleen komppaajia niin annan nettituomioistuimen hoitaa hommansa ;-)

Kyseessä on kuitenkin se mun naisystävä johon mulla on väistämättä luottamuksellinen suhde. Sitä mitä ulospäin ulostetaan ei ole niin hirveän oleellista, vaan se mitä mun ja hänen välillä on. Sille on jokin syy ja otan siitä syystä selvää.

• Va-Nil-La

kysymyksen kohderyhmään, mutta kun on niin herkullinen aihe, niin pakko vastata. Jos olisin mukana deittimarkkinoilla, niin varmaan ensimmäinen asia, jonka yrittäisin selvittää on se, että kirjoittaako mies yleensä yhtään mitään tämän tyyppisille palstoille. Jos kirjoittaisi, niin en olisi kiinnostunut, sen verran keskimäärin hullua porukkaa näillä liikkuu... :)

• Papeete1

Säkin olet täällä :D

Muttajoo.. kieltämättä mullakin on sellainen tunne, että jos mies sanoo kirjoittavansa tuonne Naisten Logiikkaan, niin se olis morjens. Siellä vasta hauskoja miehiä käy itkemässä naisten.. vaikka mitä. Mä en ite siellä käykkään enää, jotta saan pitää edes hieman lämpöisiä mielikuvia miehistä.

• Va-Nil-La
        Papeete1 kirjoitti:

Säkin olet täällä :D

Muttajoo.. kieltämättä mullakin on sellainen tunne, että jos mies sanoo kirjoittavansa tuonne Naisten Logiikkaan, niin se olis morjens. Siellä vasta hauskoja miehiä käy itkemässä naisten.. vaikka mitä. Mä en ite siellä käykkään enää, jotta saan pitää edes hieman lämpöisiä mielikuvia miehistä.

että mitä täällä touhutaan... :)

Joo, ja katsopas tuota sinkut palstaa, siellä vasta sekopäistä porukkaa on! :D Musta tuntuu, että mä olen tulossa jotenkin vainoharhaiseksikin; aina kun joku sanoo olevansa "kunnon mies", niin tekee mieli lähteä karkuun. :D Väkisinkin miettii, että kuinka moni mies vain esittää mukavaa ja sitten purkaa ne todelliset ajatuksensa täällä palstoilla... Sinällään hyväkin asia; saa vanhanpiian ajattelemaan, että ehkä mulla onkin käynyt tuuri! :D

• Papeete1
        Va-Nil-La kirjoitti:

että mitä täällä touhutaan... :)

Joo, ja katsopas tuota sinkut palstaa, siellä vasta sekopäistä porukkaa on! :D Musta tuntuu, että mä olen tulossa jotenkin vainoharhaiseksikin; aina kun joku sanoo olevansa "kunnon mies", niin tekee mieli lähteä karkuun. :D Väkisinkin miettii, että kuinka moni mies vain esittää mukavaa ja sitten purkaa ne todelliset ajatuksensa täällä palstoilla... Sinällään hyväkin asia; saa vanhanpiian ajattelemaan, että ehkä mulla onkin käynyt tuuri! :D

Joo-o, se on totta. Se on täällä niin huomattu, että mitä enemmän mies selittelee olevansa kunnon mies, niin sitä enemmän tekee mieli juosta karkuun/muuttua lesboksi jne. Jotenkin ne ei vastaa yhtään mun mielikuvaa kunnon miehestä. Ovat itseasiassa tasan toisella seinällä.

Juu, sinkkupalstalla on muistaakseni kunnon miehet hyvin edustettuna. En pyöri sielläkään, jotta voin vaalia niitä hyviä mielikuviani miehistä hiukkasen pidempään :)

Niinpäs, ihan samaa olen itsekkin pohtinut. Hyvä että on sentäs netti missä ne voi purkaa tuntojaan, niin voi jäädä fyysisemmät ongelmat vähemmälle. Toivon mukaan.

• Va-Nil-La
        Papeete1 kirjoitti:

Joo-o, se on totta. Se on täällä niin huomattu, että mitä enemmän mies selittelee olevansa kunnon mies, niin sitä enemmän tekee mieli juosta karkuun/muuttua lesboksi jne. Jotenkin ne ei vastaa yhtään mun mielikuvaa kunnon miehestä. Ovat itseasiassa tasan toisella seinällä.

Juu, sinkkupalstalla on muistaakseni kunnon miehet hyvin edustettuna. En pyöri sielläkään, jotta voin vaalia niitä hyviä mielikuviani miehistä hiukkasen pidempään :)

Niinpäs, ihan samaa olen itsekkin pohtinut. Hyvä että on sentäs netti missä ne voi purkaa tuntojaan, niin voi jäädä fyysisemmät ongelmat vähemmälle. Toivon mukaan.

miettinyt, että luuleeko ne ns. kunnon miehet ihan oikeasti olevansa kunnon miehiä?! On täällä muutamia ihan oikeastikin kunnollisen oloisia tyyppejä, mutta valitettavasti vähemmistönä. Toivotaan tosiaan, että tämä sitten toimii jonkinlaisena venttiilinä, jonka avulla fyysinen väkivalta irl jää vähemmälle...

• ei...

Tuonlaista ei voisi tapahtua mulle, koska kukaan seurustelukumppaneistani ei ( ainakaan tietääkseni) ole harrastanut mitään nettisuhailua tai ollut sellaisesta erityisen kiinnostunut. Ovat myös kaikki olleet sen verran fiksuja ja sivistyneitä ihmisiä, että tuskin ainakaan millään muotoa tunnistettavasti lähtisivät mua jossakin netissä mollaamaan. Voisi lisäksi todeta, että ovat kaikki olleet niinsanotusti niitä ihmisiä, jotka saavat ja joiden ei tarvitse ruikuttaa.;) Hyvännäköisiä, hyvät sosiaaliset kommunikointitaidot omaavia. Jne.

Itsekin suojelen elämäni tärkeitä ihmisiä.

• Tuskin sun

puolisos susta täällä kirjottelee susta, ja mistä tunnistaisit just hänet?.

• kyläilemässä, vaikee kuvitella et se mitään pahaa kirjoittais,vaik silläkin siihen olis ehkä syytä.

• että:

Tyhmähän se on. Ei mitään uutta taivaan alla.

• vänksy

sit suututtanut sen jotenkin ja sen ois tarve purkaa mieltään jonnekin - jollei sillä olisi esim. sellaista ystävää, jolle se vois purkaa pahaa oloaan ja jollen mä olisi se ihminen, jolle se haluis oloaan purkaa.

Mutta kuitenkin todellisuudessa en usko, et tarvetta tuollaiseen olisi. Kyllä ainakin pyrin siihen, et jos mä jotain pahaa aiheutan, niin sen myös hyvitän ettei toisen tarvi alkaa raivoamaan syyttä suotta.

• ...

epätodennäköinen scenaario mutta näin käydessä reagoisin erittäin syvällä hiljaisuudella.

• rusalkaa

Uskomatonta, että siittä pitäs loukkaantua. Luulen, ettei ihan nimeltä mainittua lukuun ottamatta, voi ketään varmuudella tunnistaa.

Tän vois muotoilla kysymyksen myös niin, että mitä ajattelisit, jos toinen ylipäätään kirjoittaa tämmöisellä palstalla jotain.

Täähän on epäilyttävää kaiken kaikkiaan. Epämääräisiä aiheita tuntemattomien kanssa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      74
      1380
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      937
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      872
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      89
      789
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      684
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      654
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      45
      595
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      594
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      588
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      45
      547
    Aihe