Kuka osaa kertoa täsmällisen merkityksen ilmaisulle Managing Partner? Tarkoitetaanko sillä yrityksessä toimitusjohtajana toimivaa henkilöä, joka on samalla osakas? Jos näin on, niin onko omistuksen osuudelle vaatimusta?
Managing Partner
1
3693
Vastaukset
- minua
Minulla on osakeyhtiömuotoinen yhdenmiehen-yritys. Minua sopii kutsua toimitusjohtajaksi tai hallituksen puheenjohtajaksi, sillä olen kuin olenkin molempia (kaikkien maiden lainsäädäntö ei antaisi tähän edes mahdollisuuksia). Työntekijäksi kutsuminen on aivan yhtä oikein.
Ryhtyisinköhän käyttämään titteliä CEMP? Chief Executive Managing Partner – miltä kuulostaisi?
Omistusosuuteni yhtiön osakkeista on 25 %. Äänivaltaiset osakkeet ovat kuitenkin yhtä lukuunottamatta hallussani, ja niiden turvin minulla on yhtiökokouksissakin suvereeni määräysvalta yhtiössäni. Muut osakkaat eivät voi yhdessäkään äänestää minua kumoon.
La Société – c’est moi / Yhtiö – se olen minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106