Lepertelevä mies huijaa

onkotosi

Miksi mies lepertelee?

31

2780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisko mukavempi, jos haukkuis vaan? Taitaa sulla olla itsetunto-ongelma.

• onkotosi

Naisille? Miksi?

• onkotosi kirjoitti:

Naisille? Miksi?

Flirttailen ja lepertelen... no miksi... ne vaan niin ihania, että tekee mieli.

• imago kai
        dazu kirjoitti:

Flirttailen ja lepertelen... no miksi... ne vaan niin ihania, että tekee mieli.

toimii?

• imago kai kirjoitti:

toimii?

eipä ole toiminut, kun aina jätetään.

• jätti sut
        dazu kirjoitti:

eipä ole toiminut, kun aina jätetään.

vai?

• jätti sut kirjoitti:

vai?

Eihän Zisel mua ole jättänyt... ne nyt on suunnilleen ainoat kunnolliset ihmiset, noi zisel ja monte. Suotta täällä niitä mollataan.

• Että huijaamista voi ennustaa jostain tietyistä merkeistä tai että lepertely on ehdottomasti osoitus jostain?

Ei kyl paljoo järki päätä pakota taas. Lepertely voi olla helvetin kivaa ihan vaan siksi että se on.

• onkotosi,

lepertelet ja miksi?

• onkotosi, kirjoitti:

lepertelet ja miksi?

tuo...

• onkotosi, kirjoitti:

lepertelet ja miksi?

Lapsilleni lähinnä. Ja ok, jos se tuntuu siltä niin lepertelen ties mitä naisille jos siitä tulee hyvä mieli heille... ja se on se tarkoitus, mut harvemmin mitään tollasta. Se on söpöä ja jos toinen tykkää siitä niin mikäettei?

Se selittää että miksi. Olis vähä outoa että ihmiset tekis tykkäämilleen tyypeille ihan jotain muuta kuin sitä mistä ne tykkää. Jos nainen tykkää lepertelystä niin se vissiin tarkoittaa että sitä pitäis sit alkaa vaikka läpsimään?

Kenties se joillekin on tapa. Kenties ne muistaa kuinka niiden vanhemmat on niille leperrelleet. Kenties ne kokee sen oikeaksi itselleen. Tähän ei oo mitään yksiselitteistä vastausta, kuten harvaan muuhunkaan ihmisen toimintamuotoon.

• dazu kirjoitti:

tuo...

Nyt dazu haukkat hatullisen paskaa.

• omg,omg,omg
        dazu kirjoitti:

tuo...

KAIKKI KATSOMAAN!

• Kukkomies kirjoitti:

Nyt dazu haukkat hatullisen paskaa.

en mitään pahaa tarkoittanut tuolla... vissiin ihan huumorimielessä kirjoitin. :)

• g.m puskassa

niin, että lepertelyn uskova nainen huijaa itseään?

• ihailua

ja miehet ihailee :)

• g.m puskassa
        ihailua kirjoitti:

ja miehet ihailee :)

Tykkää ne miehetkin.

• lepertelee......

jos se ei osaa lirkutella

• Tiedän tyyppejä jotka tosiaan nimenomaan lepertelee koska ne ei kykene muuhun. Ei niillä siinä oo mitään takana, koittaa vaan tehdä vaikutusta ja antaa huomiotaan sillä tasolla mihin he itse kykenee, joka nyt ei oo lepertelijälle kovin korkee.

Mut mitään huijaamista siinä ei kyl takana ole, toki varmaan jotkut voi sillekin linjalle koittaa mennä mutta se nyt ei ole mikään sääntö.

• mitä siitä hyötyy

• k32v

Lepertelevä mies sanoo mitä nainen haluaa kuulla.

Eli puhuu läpiäpäähänsä.

:)

• hgdfrev

Vaikka nainen epäilisi, ettei mies todella tarkoita kaikkea sanomaansa, homma toimii, koska naiset ovat niin persoja imartelulle, että haluavat uskoa sen kaiken. Rantapoikien tulevaisuus on siis valoisa ja vanhat menetelmät toimivat tulevaisuudessakin.

• sininen_sitruuna

... että pitää leperrellä, jotta miellyttää naista.

Pitemmän päälle tommonen lepertely kyllä alkaa vituttamaan.

• Siitä että naiset tykkää miehistä jotka osaa käsitellä lapsia. Jos mies käsittleee naista samalla tavalla kuin lasta käsitellään taidokkaasti niin nainen on sulaa vahaa koska mies on jälkikasvulle sopivaa matksua.

Eli leperrellään mut voidaan olla jämäkkä ja täysin järkähtämätönkin kun nainen alkaa haluaan kohtuuttomuuksia. Siinä olis jo täytetty vauva-ajan vaatimus ja uhmaikäisen käsittelyrutiinit.

• sininen_sitruuna
        Kukkomies kirjoitti:

Siitä että naiset tykkää miehistä jotka osaa käsitellä lapsia. Jos mies käsittleee naista samalla tavalla kuin lasta käsitellään taidokkaasti niin nainen on sulaa vahaa koska mies on jälkikasvulle sopivaa matksua.

Eli leperrellään mut voidaan olla jämäkkä ja täysin järkähtämätönkin kun nainen alkaa haluaan kohtuuttomuuksia. Siinä olis jo täytetty vauva-ajan vaatimus ja uhmaikäisen käsittelyrutiinit.

Toki on hienoa, jos osaa käsitellä lapsia ja tulee lasten kanssa toimeen. Sen lisäks tarttis tulla vielä mun kanssa toimeen. :)

Ei toimi mun kohdalla tommonen menettely. Liiallinen lepertely on ihan helvetin ällöttävää. Ja sen lisäksi mä itse olen niin itsepäinen luonne, että teen just niinku ite haluan. Ja esimerkki tästä kohtuuttomuudesta?

• sininen_sitruuna kirjoitti:

Toki on hienoa, jos osaa käsitellä lapsia ja tulee lasten kanssa toimeen. Sen lisäks tarttis tulla vielä mun kanssa toimeen. :)

Ei toimi mun kohdalla tommonen menettely. Liiallinen lepertely on ihan helvetin ällöttävää. Ja sen lisäksi mä itse olen niin itsepäinen luonne, että teen just niinku ite haluan. Ja esimerkki tästä kohtuuttomuudesta?

Sä et voi nyt edustaa tässä asiassa naisia. Kahdestakin syystä:

1) Oot poikatyttö. Suhun ei jokatapauksessa päde ne normit.

2) Oot äiti. Eli siis se asennemaailma on jo ihan erilainen kersojen takia.

Enkä tiedä mikä suhun vetoaa, jos tietäisin olisin tehnyt sitä paljon ja vielä vähä enemmänkin... :)

• sininen_sitruuna
        Kukkomies kirjoitti:

Sä et voi nyt edustaa tässä asiassa naisia. Kahdestakin syystä:

1) Oot poikatyttö. Suhun ei jokatapauksessa päde ne normit.

2) Oot äiti. Eli siis se asennemaailma on jo ihan erilainen kersojen takia.

Enkä tiedä mikä suhun vetoaa, jos tietäisin olisin tehnyt sitä paljon ja vielä vähä enemmänkin... :)

Meinaatko, ettei maailmassa olis ketään muuta, yhtään saman tyyppistä naista? :)

• sininen_sitruuna kirjoitti:

Meinaatko, ettei maailmassa olis ketään muuta, yhtään saman tyyppistä naista? :)

Mut ne ei olekaan täällä just nyt toimimassa poikkeuksena tähän Kukko(tm)-sääntöön.

• kun/jos

Nainen kokee pelottavaksi kun mies käyttäytyy lepertelevästi.

Koska tietää sanoman arvaamattomuuden ja on itse siitä täysin tietoinen mitä lepertely tarkoittaa.

Kaikki ylitoiminnot ja ali listumiset ovat harhauttamista ja miehen toiminnoissa ne epäilyttää naiselle se on arkipäivää.

• Suomalaiset naiset valittaa et suomalainen mies ei "ikinä" puhu tunteistaan tai lepertele tms kuin kännissä...

Ja sit kun mies vihdoin näin tekee, ni sit syytetään huijaamisesta?!

Koittakaa nyt sit jo vihdoin päättää mitä haluatte arvon neidit ja rouvat!! XD

• Itse en lepertele...en kännis, enkä selvinpäin.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1281
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      900
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      825
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      87
      712
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      43
      613
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      574
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      121
      536
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      523
    Aihe