Pojjat bändii kasaa?!

RIOT!

Heissan kaikki 13-15.wee kundit! Oon ite 13-kohta 14 vuotias tyttö Toholammilta, joka haluais perustaa bändin, jossa itse laulan. Mutta minulla on pari ehtoa...1.Sinun täytyy olla poika 13-15.vuotias 2. Sinun pitäisi asua/olisi hyvä asua mm.Kannuksessa, Ylivieskassa, Kokkolassa tai Kaustisella 3. Ja sinun pitäisi soittaa jottain esim. rumpuja tai kitaraa, bassoa... 4. Musiikki tyyli olisi punk/pop eli niin kuin Paramorella, eikä mitään sukkahousuheviä tai pelkkää poppia!!!...Ja mitä vielä itsestäni..hmm..noh, olen persoonallinen ja iloinen likka, joka on aika poikatyttö:Dja olen mielestäni humoristinen...eli jos kiinnostaa nii, lähetä sähköpostia ja toivon että ottaisit asian vakasti..:)Ps. stiikaa mun kuvii ii2:ssa nickillä: _hellouheliz_

3

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idiot Fallout Kitaristi

      No, tää on tällä hetkellä lupaavin viesti, joten vastaan tähän. Mä soitan rockia bluesi metallia ja vaikka mitä puolenvuoden soittokokemuksella kitarasta. Kyllä sitä vetää kill bill teemat paranoidit ja sweet child of minet, että haluukko mun bändiin? Hae bändiä nimeltä Idiot Fallout.

      • RIOT!

        Moi! Elikkä mää ny en tiedä kauheesti noista kill bill teemoist ynm. mutta hyvä ku sää tiäjät:) No mistä päin oot? Että hirveen pitkä välimatka ei oikein mitää hyötyä...tota no minkälaista musiikkia sinä olet ajatellut? Että jos se on jtn. örinää niin ei oo mun tyliin. Elikkä näist mun ``suunnitelmista`` viel että mää en tosa kertonukkaan että mää oli siis ajatellut laulaa...mää en ite osaa soittaa melkein mitään, mutta jos joku hyvin opettaa niin kyllähän mää yritän oppia:) Toi bändin nimi: Idiot Fallout kuulosti tosi hyvältä! Mää diggasin;)) Jaa-a no onko sulla muita bändi kavereita tai siis tunnekko jtn. 14-15.wee ihmisii jotka osaa soittaa esim. bassoo tai rumpuja...?


      • Idiot Fallout
        RIOT! kirjoitti:

        Moi! Elikkä mää ny en tiedä kauheesti noista kill bill teemoist ynm. mutta hyvä ku sää tiäjät:) No mistä päin oot? Että hirveen pitkä välimatka ei oikein mitää hyötyä...tota no minkälaista musiikkia sinä olet ajatellut? Että jos se on jtn. örinää niin ei oo mun tyliin. Elikkä näist mun ``suunnitelmista`` viel että mää en tosa kertonukkaan että mää oli siis ajatellut laulaa...mää en ite osaa soittaa melkein mitään, mutta jos joku hyvin opettaa niin kyllähän mää yritän oppia:) Toi bändin nimi: Idiot Fallout kuulosti tosi hyvältä! Mää diggasin;)) Jaa-a no onko sulla muita bändi kavereita tai siis tunnekko jtn. 14-15.wee ihmisii jotka osaa soittaa esim. bassoo tai rumpuja...?

        Elikkä mä ite täytän joulukuussa 14 ja soitan kitaraa ja kaveri soittaa koskettimia ja sen kaveri rumpuja. Ollaan kaikki Kokkolasta. Niin että kosketinsoittajalle kelpaa kaikki mikä mullekkin, ja rumpali diggaa metallicasta, mutta sille kelpaa kans vähän kaikki. Ite oon blues ja hard-rock miehiä, mutta voihan sitä säveltääkkin omiakin viisuja :D Basisteja en vaan perkule tunne... Niin ja sitte vielä että mun oma missio ja päämäärä on aika vaatimaton, palauttaa rock valtavirtaan, elikkä nousta Led Zeppelinmäiseen suosioon!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe