Onko joku tullut koskaan kysymään, etä oletko se ja se nikki ML-palstalta? Jos niin mitä vastasit? Miltä tunnistaminen tuntui? Mistä sinut tunnistettin kuvasta vai teksteistä?
Onko sinut tunnistettu
20
783
Vastaukset
tunnistettu
naamatusten tultu sanomaan. En kyllä välttis suosittele, että kannattaisi kovin helposti mennä kysymään joltain naiselta: "oletko sä yksinkertainen blondi?" Vielä vähemmän suosittelen, että mennään kysymään joltakulta tuntemattomalta naiselta: "anteeks, mut oletko sä mahdollisesti koppava horo?" Voi tulla käsilaukusta:P
- zisel
Totta :D
- ,,,,,,,,,,,,
zisel kirjoitti:
Totta :D
Olivatko nuo käsilaukun symbooleja?
- zisel
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
muuten käy enää "karkkikaupassa"? Bongasin sut sieltä.
mä unohdan sen aina. Pitääpä mennä käymään taas :)
- zisel
,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Olivatko nuo käsilaukun symbooleja?
olivat.
- rusalkaa
Ei kukaa uskalla kysellä edes noi rumaa nimimerkkiä!! :P
Espoossa baarissa joku sälli joka istui viereisessä pöydässä tuli kysymään et hei, ooks sä muuten se ml yrmiö. Vittu että oli kuumottava tilanne, sen jälkeen lähti kuva aika vikkelään profiilista.
mutta exäni tunnisti minut toiselta palstalta... ei vituttanut, ei...
- MichikoXX
eli minulla on ollut kuvallinen profiili joskus ajat sitten. Minut tunnistettiin toisella palstalla kuvasta, siis joku oli ollut samaan aikaan seksuaalivähemmistöjen bileissä. Sain myönteistä palautetta sekä kirjoittelustani että tosielämässä esiintymisestäni.
Enpä usko. Muutama muinainen deitti kyllä tunnistaa nimimerkistä, kun aikoinaan tuli pyörittyä tuolla treffipuolella.
Kyllä mua haittaisi jos vaikka joku työkaveri tunnistaisi. Se on kyllä tosi epätodennäköistä kun mulla on töissä työrooli joka on aika kaukana tästä palstaminästä!- StippaS
Jos mut täältä joku tunnistaa niin ONNEKSI OLKOON :D
Jos oikeasti vastaan tulee joku, joka mukamas tunnistaa niin sitten tulee. Hauskahan siitä on jutella ja kuunnella toisen painavaa sanaa omista hömpötyksistänsä :D Ei täällä paree kuitenkaan turhan vakavana olla ja tietyt asiat pitää suojata eli terve järki on hyvä olla kupolissa mukana soimassa siinä sivussa muiden asioiden lomassa :D
Ei kun hei nyt muutes puhun jonkin verran puutaheinää, koska tottakait täällä on pieni jengi, jotka tuntevat niin livenä kuin täälläkin, kuin humubileissäkin nuo ketkä ystäviksi on merkattu. Mut on sielläkin poikkeuksia toki.
Sitä myöten täällä pitää toimittaa ja vaahdota, jotta kehtaa seistä sanojensa takana.
Oi Titanic!
*Laulaasirkutteleeiltaaodotellessa*
*Morsettaa samalla*
Tule nyt prkle vaikka ikkunasta jos oikein hätä on kun pakkohan se on tämä joikaus kuulla! Sirkutus. Ja hehkutus. Lähetän niin seksistisiä aivoaaltoja, että on se nyt jumalauta kumma jos ei se perkeleen pappi värähdä yhtään. Sentään hengen mies.. ;)))))) :D Helikopterilla siis töräytät tuohon lähiaukiolle ja tunget väkipakolla (hmm.. ..muutamia kertoja..
Ilmeisesti kuvan/kuvien perusteella on muutamia kertoja (yleensä baarissa) tultu kyseleen et oletko sä "se ja se"...ja olen kyllä aina myöntänyt olevani.
Miks sellasta salaamaan tai valehtelemaan?
En kokenut tilannetta mitenkään ahdistavaksi tai kiusalliseksi tms.
Korkeintaan yllättäväksi..- Papeete1
Mä tiedän, että mut on täällä nähnyt sellainen joka tietää mut irlistä, mutta ei sekään ole mitään sanonut.
Ihan tuntemattomat ei ole tunnistanut koskaan. Se olis varmaan hirveä tilanne. että palstan kautta olisi tunnistettu.. Joskus jotkut katsovat kuin tunnistaisivat, mutta johtunee muista syistä, etenkin asuinkaupungissani.
Palstan arvon salapoliitin piti joskus tulla kyttäyskeikalle todistamaan tanssitaitojani, mutta jos oli edes paikalla niin taisi sulautua joukkoon niin hyvin että unohti tehtävänsä =)- rusalkaa
Kuvasta.
Heti alusta asti, vaikka luulin ettei siitä kuvasta voinut tunnistaa. Ei se mitään. Kirjottaa paukutin suuni puhtaaksi. Haukuin kaikki tunnetut ja vähemmän tunnetut ihmiset. Juurta jaksain on selvitetty kaikki vihaamani asiat sekä henkilökohtaiset yksityisasiat...melkeen kaikki. Kilometreittäin on tekstiä. Suurin osa silkkaa soopaa.
Kyllä mua aluksi katottiin pitkään kylällä. En tajunnut miksi, mutta sitten selvisi, että porukka tietää kuka kirjoittaja on. Tyylikkäästi näistä nettiin kirjoittamisista kuitenkin ollaan suu supussa eikä kukaan ole tullut sanomaan.
Ei uskalla kukaan sanoa. :D
Yksi mies loukkaantui ihan sydänjuuriaan myöten, vaikken juuri siitä mitään ollutkaan kirjoittanut...tai siis mielestäni mitään kielteistä. Se itse vaan luuli siitä kaikkee ja kuvitteli mitä muut ihmiset nyt kylällä siittä ajattelee. Ei tullu puhumaan. Lähetti vaan mulle tekstiviestin, että sopii hukata sen numero eikä enää saa ottaa yhteyttä. Pikkasen tirautin kyyneleitä.
Ompa mulla tosiaan mahtavia salaisuuksia ja juttuja!! Parempaa viihdettä tää koneen ääressä istuminen on kuin tv:n katsominen. - g.m puskassa
ei ole vielä tullut pyytämään nimmaria.
- Va-Nil-La
linjan siitä, etten kirjoita täällä mitään, mistä mut voisi tunnistaa. Pidän oikeassa elämässäni todella tiukasti yksityisyydestä kiinni ja olen täällä kertonut asioita, joita en koskaan kertoisi, joten en halua tulla tunnistetuksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792