Tietääkö kukaan miten maissijauhosta ja äidinmaidosta tehdään velliä vauvalle. Valmiit vellit ei käy maito allergian vuoksi. Mitä selkeämpi ja tarkempi ohje, sen parempi. Niin ja kuinka kauan sellai säilyy jää kaapis? vai teenkö joka päivä uuden satsin?
maissi
velliä
1
640
Vastaukset
- 4:n äiti
Osta hienoja (keltaisia) maissijauhoja, ja keitä niistä puuro. Sekoita sitä äidinmaidon sekaan, 1-2 teelusikallista pullolliseen maitoa. Jos teet lusikalla syötettävää velliä, pitää puuroa laittaa maidon sekaan enemmän.
Itse en maitoallergiselleni tarjonnut vellejä ollenkaan, vaan annoin maissisosetta ja sen jälkeen imetin. Yhteen aikaan annoin iltapalaksi Bonan maissisosetta omenasoseen kanssa, kun ei muut maissit sopineet ja muutenkin oli ruokavalio vielä hyvin niukka, mutta ikää ja nälkää jo niin paljon, ettei pelkällä äidinmaidolla oli yötä pärjätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418