Millainen nainen kelpaa

kiinnostaa...

lastesi äidiksi? Mitkä seikat painavat vaakakupissa (esim naisen ulkonäkö, älyykkyys, terveys)

15

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

tasapainoiset naiset jotka laittaa ruokaa, leipoo, pyykkää, ompelee jne... ja antaa piparia aikaajoin. Muunlaisia en kelpuuta. Ulkonäkö on sivuseikka kunhan huolehtii edes vähän kropastaan.

• läää

tervemenoa 50-luvulle. Ei tollasia naisia ole enää missään (ehkä afganistanissa, missä on pakko). Kasva mieheksi ja mieti uudelleen.

Ai niin, onhan yks sua miellyttävä nainen olemassa: Timo T.A. Mikkosen vaimo, mikäs sen nimi nyt olikaan. Kysy voisko jakaa...

• Minä vähän luulen, että 50-luvulle jämähtäneet naiset sitten haluavat elättäjän itselleen ja perheelleen. Siinä sitä onkin haastetta kerrakseen nykysuomessa, koska meillä ei ole perheverotusta. ;-)

• ......
        läää kirjoitti:

tervemenoa 50-luvulle. Ei tollasia naisia ole enää missään (ehkä afganistanissa, missä on pakko). Kasva mieheksi ja mieti uudelleen.

Ai niin, onhan yks sua miellyttävä nainen olemassa: Timo T.A. Mikkosen vaimo, mikäs sen nimi nyt olikaan. Kysy voisko jakaa...

Vittuako alat mussuttaamaan kun vain kerroin oman naismakuni... mokomakin lortto. Kyllä niitä laadukkaita yksilöitä on vielä, sinunlaisesi hirviöt jää ilman kunnon miehiä. Ehkä tuurilla saatte luuserimiehen joka tykkää olla tossun alla. Imaiseppa vaikka paskaa aikasi kuluksi. T.A on kyllä oikeassa kiihkofeministeistä, olette alinta pohjasakkaa.

• miehen
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä vähän luulen, että 50-luvulle jämähtäneet naiset sitten haluavat elättäjän itselleen ja perheelleen. Siinä sitä onkin haastetta kerrakseen nykysuomessa, koska meillä ei ole perheverotusta. ;-)

ensisijainen tehtävä on elättää perheensä. Nainen 'uhraa' kroppansa synnytykseen ja raskauteen, miehen kuuluu 'uhrata' kroppansa sitten elättämiseen.

Tiedä sitten kuin vieras tämä ajatus on nykyajan vastuunkantokyvyttömille yksilöille, sekä miehille, että naisille.

• g.m puskassa

Ehkä sellainen joka saa mut haluamaan perhe-elämää. Tuskin yksikään.

• oon niin päättänyt ajat sitten,ajattelen suomen parasta, te ette tiedä miltä säästytte kun en lisäänny.

• ei ole mitään väliä tässä asiassa, se on pikemminkin sitä sarkaa että keneen haluat istuttaa siemenesi ja kuinka nopeaa.

vähimmäisvaatimukset: min 30v, minkään teinin kanssa joka ei tiedä mitä tekee lapsia ei kannata hankkia. Ehdottomasti akateeminen, mä en mitään lähiön sankareita aio siittää. Terveyden suhteen ei oo muita kriteereita kuin se että pitää olla laiha / normipainoinen, läskillä äpärällä ei ole tulevaisuuttaa muualla kuin isin helmoissa eikä isiä aina kiinnosta.

• ......

voi vaikka kehkeytyä yrmion tapaisia yksilöitä

• joojoo,

>Ehdottomasti akateeminen, mä en mitään lähiön sankareita aio siittää.

Kyllä se kersa omaksuu niitä tapoja kummaltakin vanhemmalta, että mikäli sä oot vähäkään juttujes kaltainen persoona, niin siitä sun kersasta ei voi muuta tulla kuin lähiösankari, oli lapsen äiti sitten vaikka Ruotsin prinsessa.

Ne geenit siirtyy...joskus myös valitettavasti.

• vänksy

lasten äidiksi kelvannut. Olen aika vaikea tapaus ja pohjimmiltaan melkein aina hiukan surullinen. Jotenkin epäonnistunut yksilö kaikinpuolin.
      On mulla joitain hyviä geenejä suvussa, mut ne ovat hypänneet mun yli suoraan lapsiin.

• joskus aikoinaan, vaikka olisi hyvät luontaisedutkin ollut ja muuten eukoksi halunnut.

Naaras julmasti tappaa naapurin pentueen reviiriltään.

• juuri tuon

ensimmäisen vastaajan mainitsemat asiat, mutta myös etenkin naisen tasaisuus ja vastuuntuntoisuus. Ja älykkyydelläkään mitään väliä ole, kuhan vaan on selväjärkinen.

• Just kotiäitityyppisen naisen kanssa. On kyl loistava äitihahmo penskoille ja lapsistakin tuli kauniit ja kanssavanhemmuus toimii avioerosta huolimatta mallikkaasti niin koen kyllä että ainakin tässä suhteessa pukkasin oikean naisen paksuksi vaikka muuten naisista mitään ymmärräkään tai mitään ideaalista tilanteessa muuten ollut...

• nainen -

johon luotan ihmisenä. Ulkonäöt ja älykkyydet on pintaa, jotain outoa geneettistä ajattelua. Vanhemmuudessa luotettavuus, emotionaalinen ja moraalinen, ovat mulle tärkeimmät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1739
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1091
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1046
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      779
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      50
      695
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe