hesalainen mieshuijari, hieman yli viiskymppinen, vie kahville Ursulaan tai syömään Santa Fehen....
täysin patologinen valehtelija ja nettitreffiriippuvainen,kusettaa useita naisia
yhtäaikaa...oikeasti on työtön velkasaneerauksessa
oleva lääkeriippuvainen tyhjätasku....
naiset, jos haluatte nikin tai muuta tietoa, spostini: [email protected]
yksi huijatuista
Hesalaismieshuijari
8
2739
Vastaukset
- sapsokk
se puujalka?
- hesalaisia
muuta kuin maalaisten puheissa. Kukaan Helsingissä asuva ei kutsuisi itseään hesalaiseksi vaan stadilaiseksi tai helsinkiläiseksi.
- piirituomari
Hesa on eri asia kuin stadi, stadilainen on hesalainen muttei toisinpäin. Stadilaiset ei asu esim Sipoossa tai muualla landella.
Kaikki pyörii aina helsingin ympärillä? Naiset haluavat löytää miehen vain helsingistä ja unohtavat täysin, kuinka paljon vapaita miehiä on pienillä paikkakunnilla.
- ...
jos itsekin Helsingissä asuu. Kaukosuhteet ei ole kivoja, enkä mä ainakaan olis valmis siíhen että mies muuttais mun luo asumaan hetimiten, koska mä en muuta täältä pois..En tosin kyllä eti ees netistä miestä, mut jos etsisin sais se kyllä olla tästä lähimaastosta.
- ko. miehen
Harrastaa rullaluistelua ja musiikkia.
- vitsi
100000 suomalaista miestä harrastaa noita,,.,.
- Ilmiantaja
Ihan hyvä, että varoitat. Itse en ole ko.henkilöön törmännyt ja toivottavasti en törmääkään. Pienistä asioista yleensä huomaa, ettei kaikki kohdallaan. Sana sieltä tai toinen täältä vahingossa voi paljastaa. Parempi ottaa koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429