Hesalaismieshuijari

naiset lukekaa tämä...

hesalainen mieshuijari, hieman yli viiskymppinen, vie kahville Ursulaan tai syömään Santa Fehen....

täysin patologinen valehtelija ja nettitreffiriippuvainen,kusettaa useita naisia
yhtäaikaa...oikeasti on työtön velkasaneerauksessa
oleva lääkeriippuvainen tyhjätasku....

naiset, jos haluatte nikin tai muuta tietoa, spostini: [email protected]

yksi huijatuista

8

2739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sapsokk

se puujalka?

• hesalaisia

muuta kuin maalaisten puheissa. Kukaan Helsingissä asuva ei kutsuisi itseään hesalaiseksi vaan stadilaiseksi tai helsinkiläiseksi.

• piirituomari

Hesa on eri asia kuin stadi, stadilainen on hesalainen muttei toisinpäin. Stadilaiset ei asu esim Sipoossa tai muualla landella.

• Kaikki pyörii aina helsingin ympärillä? Naiset haluavat löytää miehen vain helsingistä ja unohtavat täysin, kuinka paljon vapaita miehiä on pienillä paikkakunnilla.

• ...

jos itsekin Helsingissä asuu. Kaukosuhteet ei ole kivoja, enkä mä ainakaan olis valmis siíhen että mies muuttais mun luo asumaan hetimiten, koska mä en muuta täältä pois..En tosin kyllä eti ees netistä miestä, mut jos etsisin sais se kyllä olla tästä lähimaastosta.

• ko. miehen

Harrastaa rullaluistelua ja musiikkia.

• vitsi

100000 suomalaista miestä harrastaa noita,,.,.

• Ilmiantaja

Ihan hyvä, että varoitat. Itse en ole ko.henkilöön törmännyt ja toivottavasti en törmääkään. Pienistä asioista yleensä huomaa, ettei kaikki kohdallaan. Sana sieltä tai toinen täältä vahingossa voi paljastaa. Parempi ottaa koira.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe