treffeille, jos olisitte vasta tutustumassa toisiinne??????????????
Okei, mihin sitten sä veisit
26
1282
Vastaukset
- olin yhden
maanviljelijän plantun kanssa muuten kumisaappaat jalassa metsässä katsomassa yhtä jääkauden siirtolohkaretta. Tuli tuosta mato-ongesta mieleen.
Tyylikäs ravintola tai kahvila olisi paras. ...siitä kuka ja mikä tämä uusi tuttavuus olisi. Veisin johonkin sellaiseen paikkaan missä olettaisin hänen kykenevän rentoutumaan ja viihtymään.
- puutarhaan
kävelylle tai Suomenlinnaan piknikille.
kyllä sellasille ajatuksille jossa ajatellaan omaa rauhaa ja hiljaisuutta ja ehkä kenties samassa yhteydessä käsistä pitelemistä sun muuta lällyä.. kaikkea muuta jossa vois samalla tehä jotain hauskaa yhessä ja jutella sitä mukaan, vaikka keilaamaan taikka sinne huvipuistoon tai sen sorttista.
Sinkkuna ollessani vein naiset yhteen helsinkiläisbaariin treffeille. Jos nainen ei tykännyt tunnelmasta, niin ei kannattanut toista kertaa tavatakaan. Tosin nekin pitivät, jotka eivät olleet viinaanmeneviä.
Rannalle tekeen hiekkalinnoja. Katsellessamme kuinka aallot syövät hiljalleen sitä unelmalinnoitusta voisin sanoa jotain sellaista että "Toivon että voin tehdä kanssasi uuden vaikka entinen hajoaisikin."
- meillä on lunta vielä
todella romanttista. ;-)
meillä on lunta vielä kirjoitti:
todella romanttista. ;-)
Annettu mitään että MILLOIN.
Sitäpaitsi huhtikuu olis mitä parhain kuukausi ottaa selvää kuinka kiinnostunut se nainen on musta loppujenlopuksi. Tuleeko kanssani hakkaamaan routaista rantaa hakulla vai lähteekö maitojunalla kotiin. En mä mitään turhia katseliskaan.
- zisel
baariin. Se on hyvä vaihtoehto: juttua riittää ja mitä enemmän juotavaa kumoaa niin sitä enemmän sitä juttua riittää. Siellä voi tanssia ja pääsee toisen kans sitäkautta lähikontakteihin, ja sitäpaitsi baarissahan on aina hauskaa :)
- mä..
omistan näin sunnuntai illassa Ziiselille >>>
http://www.youtube.com/watch?v=UculXjdcSYs
"Come my lady
Come come my lady
you're my butterfly
Sugar.baby
come my lady you're my
pretty baby ill make your legs shake
you make me go crazy..."
;) - zisel
mä.. kirjoitti:
omistan näin sunnuntai illassa Ziiselille >>>
http://www.youtube.com/watch?v=UculXjdcSYs
"Come my lady
Come come my lady
you're my butterfly
Sugar.baby
come my lady you're my
pretty baby ill make your legs shake
you make me go crazy..."
;)taas :) Hyvä biisi ja sanat ;)
- zisel
dazu kirjoitti:
mesessä? :)
mese! Taas unohtu!
- Papeete1
Mäkkäriin tai raxiin. Ei vaiska.. en ensimmäiseen 20 tapaamiskertaan mene syömään minnekkään uuden tuttavuuden kanssa.
Mennään joelle puluja katseleen. Kaikkein paras olisi kyllä se rafla. Siellä kun tapaa hyvässä hönössä, niin aamuun mennessä on turhan jännittävät ja vammauttavat alkusählingit jo hoidettu, ja voidaan jatkaa vanhoina tuttuina :D- sinuun iskisi
jos tulisin kysyyn - Lähdetkö kartsalle puluja tsiigaan? :D
- Papeete1
sinuun iskisi kirjoitti:
jos tulisin kysyyn - Lähdetkö kartsalle puluja tsiigaan? :D
Joo, toi olis kyllä tehokas tapa :D
- Papeete1
Mä kun olen oikeasti suorastaan sairaalloisen ujo noissa asioissa, niin koen suorastaan vammauttavina.. aloituksen ja siihen liittyvät härpäkkeet :D
- paistamaan ois
kova sana.
Olen aika montaakin miestä pyytänyt, mutta kukaan ei ole vielä suostunut. - Serpico
En suosi treffejä. Oikeastaan inhoan sitä asettelua. Mutta jos tämä olisi selkä seinää vastaan -tilanne, niin veisin hänet salaiseen puutarhaan. Tuoksuvaan puutarhaan. Halua1sin hänen vapautuvan hetkeksi haaveisiin ja laajentamaan käsitystään mahdollisista nautinnoista, murtavan kuvitteelliset kahleet jotka pitävät meidän kokemasta hyvyyttä elämässämme.
Tai johonkin puutarhaan kuitenkin. - vänksy
mulle tärkeä paikka, jonne hänen kanssaan mielellään menisin viikonlopuksi, miksei vaikka kahdeksi viikoksikin tai pidemmäksikin aikaa..
Mutta ei varmaan olla menossa. - Ygg
ja sen jälkeen syömään.
- veisin
Sen jälkeen sinne mökilleni:)
ihminen on aidoimmillaan silloin kun se on alasti
- rusalkaa
Semmonen metrinen heinäpelto. Sinne voi kadota ihan minne vaan eikä kukaan nää eikä kuule. Yllä aukeaa sinininen taivas. Sitten olis kunnon korillinen evästä ja murkinaa, juotavaa ja hedelmiä.
....ja aurinkoinen lämmin päivä.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671