Olen siis nuori miehen alku(21v). Ongelmani on se, että en osaa ilmeisesti ihastua. Olen tässä huomannut, että olen ehkä ihastunut 1-2 kertaa.
Kavereiden kanssa tulee aika usein oltua baareissa ja muualla. Ihan sama mikä nainen, kaunis tai vähemmän kaunis, niin minussa ei herää mitään ihastumisen tunteita, ainakaan ulkonäön perusteella. Olen miettinyt, että heräisikö se ihastuminen sitten, jos yrittäisi ensin ihan muuten vain keskustella naisten kanssa. Tosin tässäkin olen huomannut, että en ole ihastunut naisiin, vaikka olen aika paljon heidän kanssa jutellut ja ovat olleet ihan mukavia tapauksia.
Lisäksi kaveripiirissäni ei ole juuri ollenkaan naisia, mikä vaikeuttaa hommaa mielestäni hieman. Baarissakaan ei jaksa randomeille mennä puhumaan, kun he eivät tunnu minusta mielenkiintoisilta, että heille voisi tuosta vain mennä juttelemaan.
Kaiken lisäksi olen itse vielä semmoinen, että en pahemmin herätä naisissa kiinnostusta ja olen myös aika ujo ajoittain.
En tiedä, ilmeisesti olen tunnevammainen jollain tasolla. Olisi kuitenkin mukava löytää joku nainen rinnalle. Kaveritkin pääosin pariutuneet jo. Osaan kyllä elää sinkkunakin, ei siinä mitään ongelmaa. Muilla samanlaista ongelmaa?
Ihastuminen
8
478
Vastaukset
- neuvoa,
jos ei edes kaunis nainen herätä mitään tunteita...
Ehkä kannattaisi vaihtaa kategoriaa? Miehissä pitäisi ollakin sellaisia, jotka eivät ihastu, kun miehiä on kymmeniätuhansia enemmän kuin naisia.
Valitettavasti sitä ihastuu, vaikka ei kelpaa sille naiselle, se tekee elämästä paskaa. Lopullisesti. Minä haluaisin olla sellainen, etten olisi ihastunut koskaan keneenkään. Mutta kun itsestään ei voi tehdä sellaista.
Tosin: itse en ole baareissa käynyt joten tuskin minäkään siellä ihastuisin. Elämä on sellaista, että se ihastumisen kohde on joku sellainen, joka sen ei saisi olla ja jota ei voi saada...- M C
Kyllähän se vaan on niin, että mitä sillä ulkokuorella, jos sisin on täyttä paskaa?
Eli onhan se tietenkin jännä, jos ei minkäänlaista tuntemusta herätä joku hehkeä daami, mutta en tiedä onko se pahakaan. Ehkä sitä tunteita sit herää sinullakin siinä vaiheessa kun oppii tuntemaan ja tietämään vähän toisen ajatusmaailmaa ja maailmankatsomusta. Omasta mielestäni tämä olisi muutenkin ideaali. Onhan se mukavaa, jos joku ihastuu juuri sinuun, sellaisena kuin olet, eikä siihen ulkokuoreen, joka kuitenkin pahimmassa tapauksessa rapistuu päivä päivältä.
Silloin voi olettaakin, että on edessä jotain elinikäistä. - ole hätää.
ikää vasta tuon verran, ja olet kuitenkin 1-2 kertaa ihastunut? eivät kaikki ihastu jatkuvasti, ja lähes jokaiseen vastaantulijaan:)
Tässä asiassa on hirveästi eroja ihmisten kesken; toiset ihastuvat todella herkästi, ja toiset taas ei sitten millään.
Mutta voiko kohdallasi olla myös pelkoa siitä, että tulet torjutuksi? kerroit ettet herätä naisissa kiinnostusta.
Joten suojaat sitten itseäsi niin, että olet pystyttänyt muurin, eli kiellät tiedostamattasi itseäsi ihastumasta. Koska pelkäät pakkeja??- kemikaaliveljes
En kyllä mielestäni pelkää pakkeja. Olen kerran ihastuessani tehnyt aloitteen naista kohtaa, mutta ei hän lopulta kiinnostunut ollenkaan. En ottanut pakeista itseeni, oikeastaan en lopulta välittänyt niistä ollenkaan.
Tuo, että naiset eivät kiinnostu minusta, johtunee varmaan jostain muista syistä. Veikkaisin, että se johtuu ainakin osittain olemuksestani. Olen hyvin rauhallinen persoona ja hieman ujo. Tähän kun vielä lisätään se, että en hirveänä puhu varsinkaan uusien ihmisten seurassa, ainakaan aluksi. Tykkään vain enemmän kuunnella ihmisten puheita ja seurata tilannetta. Vastaan kyllä, jos jokus kysyy. Olen kuitenkin hieman päässyt irti tästä puhumattomuudesta viime aikoina..
- d33ku
Itse ihastun näin sinkkuna about joka viikko johonkin enemmän tai vähemmän :)
Mukava fiilis ja tuon tunteen pohjalta on hyvä mennä juttelemaankin kunhan ei vaan liikaa ihastu ennen vastakaikua.
En tiedä mistä ongelmas johtuu, ootko varma seksuaalisesta suuntautumisestasi? :P- kemikaaliveljes
Olen täysin hetero ja varma siitä.
- ihastun
Voi kuule, eläpä ressaa tuosta että ettet ihastuis kovin helposti! Meitsi on jatkuvasti johonkin mieheen ihastunut, ja ei oo helppoa sekään! menee pasmat sekaisin ihan jatkuvasti, eikä asiaa auta se että osa miehistä joihin ihastun on samassa työpaikassa kuin itse olen. Vastakaikuakin olen varmaan saanut mutta siihen asia on aina jäänytkin ja pikkuhiljaa hiipunut omat ja varmaankin myös toisen ihastumisen tunteet. Miten tätä voisi rajoittaa, ihastun aivan liian helposti??!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23548Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1023429"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin953011Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭742719IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-612713Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.952519Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.172202Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma41625Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä261474- 1021370