IHMISIÄ EI OLE VÄLTTÄMÄTTÄ VIELÄ!

Tiedehullu56

Luin juuri englantilaisesta tiedelehdestä, että " Ihmisiä ei välttämättä ole vielä. Noin viidensadan vuoden päästä ihmisiä rupeaa kehittymään nykyisitä "ihmisistä".

Olen itse ollut ihan samaa mieltä asiasta, olen pohtinyt että nykyiset "ihmiset" ovat liian yksinkertaisia ollakseen oikeita "ihmisiä".
Eli nykyajan "ihmiset" ovat simpansseja,varsinkin ne joilla IQ on yli 176 (itselläni on 280) Joten minä olen intialainen paviaani.

Silloin kuin oikeat ihmiset rupeaa kehittymään nyk. ihmisitä, kaikki nyky ihmiset menehtyvät, paitsi ne joilla IQ on yli 176 muuttuvat välittömästi sarvikuonoiksi.

Epäilen että tämä katastrofi tulee jo aijemmin. jopa ennen 2059 vuotta. Mutta onneksi minä prof.ludvik muutun ameebaksi sillä minun IQ on yli 270. Onneksi ystäväni saattavat keksiä keinon jolla nyky ihmiset selviytyvät tästä katastroofista.

Toivottavasti maailmassa on paljon nyky ihmisiä joilla IQ on yli 176.

Onnea!

11

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne auttavat

Ihan oikeasti, ei lääkärit niitä reseptejä turhan takia kirjoita.

• USKOTAAN!

ETTEI OLE IHMISIÄ VIELÄ!!!11

• rtkk

Nuo hourut mahdollisesti haihtuisi jo Raamatun alkuluvuilla!

• kerro kerro

Kerro meille, miten primitiivisen hölynpölyn lukeminen auttaa selvittämään modernin hölynpölyn sekoittamaa päätä?

• yksisoluinen

valkotakit paikallle! (siis tosi sekoa)

• yksisoluinen

kuka sen määrittää,
        minkälainen "oikean ihmisen" kuuluu olla?

• Mr.K.A.T.
        yksisoluinen kirjoitti:

kuka sen määrittää,
        minkälainen "oikean ihmisen" kuuluu olla?

He määrittelevät, että
        apinat eivät osaa :
        -säveltää
        -kirjoittaa runoja
        -rustata romaaneja
        -maalata tauluja

Näillä kriteereillä 99.999% ihmiskunnasta on vielä pelkkiä apinoita (Vain pari runoa tai romaani ei tee vielä kesää).

:D

• yksisoluinen
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

He määrittelevät, että
        apinat eivät osaa :
        -säveltää
        -kirjoittaa runoja
        -rustata romaaneja
        -maalata tauluja

Näillä kriteereillä 99.999% ihmiskunnasta on vielä pelkkiä apinoita (Vain pari runoa tai romaani ei tee vielä kesää).

:D

ja kreationistit on sitten kaikkitietoja, mitä?

• kissankuvatus

mistä kattoit älysi määränä?

• Taajamaeksentikko eli kylähullu pärjää pienemmälläkin ÄO indeksillä.
      Oma ÄO, 78 on turhan korkea. Se on enemmän rasite kuin etuus.

• ÄO romahtaa

Maapallon keski-ÄO on laskemassa, koska heikoimman ÄOn omaavat lisääntyvät nopeimmin

Viidensadan vuoden päästä maapallon väestön ÄO keskiarvo saattaa olla jopa 20-30 pistettä alhaisempi kuin nyt, lisäksi ruokapula voi pudottaa sitä vielä lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      635
      2798
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2237
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2006
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1819
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1231
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1164
    Aihe