Kertokaa oma fantasia-pizzanne? 2-6:lla täytteellä..

persepizza

Mun pizzaan tulee aina (tilattuun):
-kinkku
-salami
-tonnikala
-ananas
-aurajuusto
-valkosipuli
- ja tuplajuustolla tietenkin oreganoa päälle.

Ja itsetehtyyn laitan:
-jauhelihaa
-tonnikalaa
-katkarapuja
-sipulia
-tomaattia
-aurajuustoa
-ananasta
- ja paljon juustoa päälle.

ps. Tilaan aina perhepizzan ja syön sen kokonaan yksin. Ja jos tilaan normaalipizzan tilaan kebabin ranskalaisilla ja jugurtilla kyytipojaksi.
Ja kun teen itse pizzaa teen ison pellillisen ja syön sen yksin noin parissa tunnissa kylmää täysmaitoa (punanen tölkki) päälle. Ai että!

24

8831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ps

      ketäs luulet asian kiinostavan

      • näköjään

        Sua näköjään ainaki kiinnostaa ku oot oikee vastannu takasin.


    • Veikko Pilvi

      kinkku, salami, jauheliha, sipuli. (dillinger)

      ja valkosipuli ja oregano on must!

      • ...osaa.


    • näillä täytteillä:

      Katkoja auraa valkosipuli

    • Meitsiläinen

      -Mustikkarahkaa
      -Pala jormaa
      -homojuustoa
      -Muovilusikka

      Päälle runsaasti pölypunkkeja. Meitsiläinen tilaa kaksi perhepizzaa ja niille kyytipojaksi vielä kokonainen nauta. Ruokajuomana menee pullo kossua, eikä meitsiläisellä ole massaakaan kuin noin 248 kg ylimääräistä.

    • on.

      Tomaattikastike
      Mozzarella-juusto
      1-2 basilikan lehteä.

      Se on sitä oikeaa pizzaa.

      • totta!

        Hyi vittu eihän tollasta pysty syömään kukaan.. pizzassa pitää olla kunnon lihaisat täytteet. Mistään basilikan lehdistä nälkä lähe!!


      • Ja pysy
        totta! kirjoitti:

        Hyi vittu eihän tollasta pysty syömään kukaan.. pizzassa pitää olla kunnon lihaisat täytteet. Mistään basilikan lehdistä nälkä lähe!!

        poissa täältä.


      • Meitsiläinen
        totta! kirjoitti:

        Hyi vittu eihän tollasta pysty syömään kukaan.. pizzassa pitää olla kunnon lihaisat täytteet. Mistään basilikan lehdistä nälkä lähe!!

        Meitsiläinenkin tykkää välilihaisista täytteistä pizzassa.


    • jatka samaan malliin

      saat kyllä sellasen perseen ja remppamahan että siinä saa Finnairin lentoemot hakea jatkopalaa turvavyöhön ihan ameriikan malliin, jos satut matkustajaksi.

      • fukkin apina

        En lentele millään vitun lentokoneilla vitun pelle..oon maalta!!!!!!!!!!! Ja sä oot saatanan naurettava pelle!!!


      • hehhheee
        fukkin apina kirjoitti:

        En lentele millään vitun lentokoneilla vitun pelle..oon maalta!!!!!!!!!!! Ja sä oot saatanan naurettava pelle!!!

        Nii eihän niitä maalaisia oteta lentokoneeseen ollankaan...


    • All

      Tämä tulee otettua lähes aina: Tonnikala Paprika Pepperoni-makkara Kebab-liha (vasta paiston jälkeen)

    • öhöm..

      tuota noin...mitä sä painat??? tuolla määrällä pizzaa voi vain kuvitella...

      • yli 130kg...

        herään joskus yölläkin syömään... :)


      • ......
        yli 130kg... kirjoitti:

        herään joskus yölläkin syömään... :)

        Ja et ole ajatellut tehdä asialle mitään, vaan yhä mussutat pizzaa? No, kukin tyylillään.


    • nami...

      Omat kestosuosikkini on kinkku, ananas, aurajuusto tai tonnikala, ananas, aurajuusto. Siis pitseriasta tilattuna. Jos teen ite pitsaa mulle ja avokille, niin yleensä laitan siihen tonnikalaa, katkarapuja, ananasta, paprikaa ja joskus jotain kinnkuleikkelettä. Omalle palaselleni laitan sinihomejuuston makuista tuorejuustoa, kun mies ei sitä voi sietää.

      • kotiinkuljetuksella

        muuta ei täytteeksi tarvita kun kerros ripulipaskaa,ja yrjöt päälle.


    • Anonyymi

      Tomaattikastike, pienet mozzarellapallot, kirsikkatomaatin puolikkaat ja päälle tuore rucola.

    • Anonyymi

      Salamia, aurajuustoa, etikkaista paprikaa, jokunen ohut tomaattiviipale, persikkasuikaleita (on muuten paljon parempaa kuin ananas!) ja vihreitä oliiveja.

      • Anonyymi

        menee nuo sokerissa uitetut persikat kyllä jo sen verran makeiksi että ananaskirsikat jää kauas.


    • Anonyymi

      -Pohjalle tomaattikastike
      -Broilerin suikale (mieluiten vähän mehukkaammasta osasta, kuten koipi tai "sisäfilee")[kanaa ei Suomesta saa kuin tietääkseni yhdestä ravintolasta Helsingissä],
      -Säilötty persikka viipaleina ( joku jo mainitsi, että voittaa ananaksen mennen tullen)
      -Aurajuusto
      -Valkosipulia reilusti
      -Mausteet maun mukaan
      -Mozzarella, emmental, edam sopivissa suhteissa maun mukaan

      • Anonyymi

        Emmental juustolla ei ole mitään tekemistä pizzassa. Pilaa vain hyvän pizzan-.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      453
      4907
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1752
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1367
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1020
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe