Keskustorin kiinalainen (TRE)

Muistaakos joku vielä sen Tampereen keskustorilla olleen kiinalaisen pikaruokaravintolan, tiloissa johon Yliopistollinen apteekki sittemmin toimintaansa laajensi?

Tähän ko. ravintolaan liittyen kyselisinkin, että olisikohan jollakulla parempaa tietoa siitä, että:
a) miksi ravintola lopetti?
b) kauankos siitä onkaan jo kulunut? Parisen vuotta kaiketi...
c) mahtaakohan ko. ravintoloitsija toimia jossain muualla päin Tamperetta eli että olisi avannut uuden, vastaanvanlaisen ravintolan?

Tämän keskustorin kiinalaisen hinta-laatusuhde kun oli enemmän kuin kohdallaan. Hyvin monesti sieltä tuli yösyömiset haettua matkalla raflasta kotia =)

2

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttujuttu...

      "a) miksi ravintola lopetti?" Kerran tulin ite käyneeksi. Todella töykeä palvelu. Olisin aika yllättynyt jos ei olisi vielä lopettanut. "c) mahtaakohan ko. ravintoloitsija toimia jossain muualla päin Tamperetta eli että olisi avannut uuden, vastaanvanlaisen ravintolan?" Vahvasti epäilen, että ei ole... :D Rautatieaseman takana muuten on hyvä kiinalaispaikka siinä missä nousevat portaat Tullintoria kohti. Siellä on viimeksi käydessä ollut hyvät annokset ja hinnat. Henkilökuntakin on mukavaa -toisin kuin tuossa mainitsemassasi paikassa.

    • se oli paras!

      olen ihan samaa miettinyt, tai olemme mieheni kanssa miettineet! siellä oli ihan paras kinkkiruoka ja ei musta palvelussa ollut mitään vikaa!! tosi nopeeta ja hyvää palvelua aina saatiin! harmittaa ihan sikana et se silleen hävis ja on kans jäänyt kaivelemaan, että miksi lopetti ja että olisiko jossain muualla päin toimimassa.. kun se silleen yhtäkkiä vaan hävis! ketutti ku meni sinne suurin piirtein kuola valuen ja sit se oliki tyhjä ja ihan pimeenä eikä mitään lappua et miksi lopettanut.. ja ikinä ei ainakaan saatu mitään ruokamyrkytystä sieltä!ja "muutaman" kerran kuitenkin sitä syötiin... nyyh!! ihanaa kiinalaista ruokaa kaivaten...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe