Helsingin urheiluvälinehuolto HUIJASI !!

Älkää viekö huoltoon sinne!

Vein pyöräni huoltoon Helsingin Malmilla sijaitsevaan Helsingin urheiluvälinehuoltoon eli HUH :iin. Tarjoushuollon piti maksaa 60 euroa. Pyörän oltua huollossa yli kuukauden päivät soitettiin että huolto maksaakin nyt lähes 250 euroa!!! Mm. pyörän kumin pumppaaminen maksoi 7 euroa. Miten edes kumin pumppaus ei sisällu "TÄYSHUOLTOON" ?? Ystäväni tietää paljon pyöristä ja sanoi että minulta veloitettiin vaihdetuista osista törkeä ylihinta. Se siitä "tarjoushuollosta". En enää koskaan vie pyörääni huoltoon HELSINGIN URHEILUVÄLINEHUOLTO OY:hyn Helsingin Malmille.

132

8796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

      Firman sivujen mukaan täyshuolto maksaa 70€ vaihteettomalle pyörälle ja 109€ 3-8 napavaihteiselle. Muista ei puhuta mitään. Sivuilla kerrotaan kuitenkin myös kausihuollosta joka maksaa 50€ vaihdepyörälle. Siinä rikkinäisten osien vaihtotyö sisältyy huollon hintaan ja ainoastaan osista maksetaan erikseen.

      • heh...

        Siis tarkoitit, että osien vaihtotyö maksetaan osien hinnassa?


    • pläskipötsi

      "Täyshuoltoon" kuuluu pyörän noutaminen kotoa ja huollon jälkeen takaisin tuonti eli tuskin veit huoltoon ja skannaapa kuittia esille niin katsotaan...

    • Mikke

      sillä TM:n 10/08 lehdessä oli pyörähuoltotesti ja siinä HUH sijoittui toiseksi. testissä oli mukana 8 pääkaupunkiseudun pyöräliikettä. tekniikan osalta tutkimuskohteita oli 10 ja palvelupuolella 8. "HUH Oy. teki heti kättelyssä testin parhaan alkutarkistuksen, jossa huonokuntoisen pyörän kaikki ongelmat käytiin lävitse." "Huolto valmistui sovitussa kolmessa päivässä ja palvelu jatkui myös luvotuksessa yhtä perusteellisena." "Tällä tavoin pitäisi kaikkien huoltoliikkeiden toimia." Näinkä siis ei nyt käynytkään ?

    • -m-

      syökö HUH sinun leipääsi? Itse en muualla pyörääni huollata, eikä ikinä ole vastaantullut mitään tällaista. Oletko siis kevään herättämä provoilija vai oletko vienyt huoltoon 150€ maksaneen, kymmenen vuotta verkkokellarissa maanneen, romun ja sulkenut korvasi siltä tosiasialta, että varaosia tarvitaan.

    • atlatl

      ...haiskahtaa,sillä itse ainakin sovin aina siitä miten toimitaan,eli jos osia tarvitsee vaihtaa,niin minulle ensin ilmoitetaan siitä,jotta voin päättää,vaihdanko kys osan itse,vai tekeekö liike sen. Ei suinkaan niin ,että liike vaan vaihtelee/laittelee osia minulta kysymättä. Tämähän pätee kaikkeen korjaukseen!!!

    • AS

      Itsellänikin erittäin huono kokemus kyseisestä huollosta. Kyllähän jokainen liike pyrkii mahdollisimman hyvään tulokseen kyseessä ollessa lehden testi enkä ainakaan minä lähtisi uskomaan sellaisiin tuloksiin. Itselläni luvattiin huolto tietylle päivälle ja noudon piti olla silloin. Pyörä ei kuitenkaan ollut tuolloin valmis eikä siitä myöskään ilmoitettu mitään. Liike tarvitsi lisäaikaa huollon tekemiselle mutta ei edelleenkään ilmoittanut valmistumisesta. En saanut vastausta myöskään sahköposteihin eikä puheluihin vastattu. Myös huollon hinnat olivat muuttuneet huoltoa tehdessä sillä viedessäni pyörää kävimme tarkkaan läpi mitä osia tarvitsee vaihtaa ja paljonko kokonaissumma tulee olemaan. Nämä osat oli vaihdettu mutta lasku oli silti yli 30€ enemmän kuin sovittu.

    • kvittu

      Itse en ole pyörähuoltoa tarvinnut, koska en pyöräile lainkaan. Sen verran kuitenkin toteaisin, että sana "kulli" alkaa k-kirjaimella.

      • aitoBlueteam

        olette kielinero


    • Tunturi e30

      Tilasin kuntopyörän tänne maaseudulle heiltä.Hinta kohdallaan,toimitus sovittuna aikana ja laite sovitun mukainen.En kokenut tulleeni petetyksi.Palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa.

    • Mittaria vailla

      Netti tilaus ainakin hidas,koska jo kulunut 13 päivää, eikä tilattua tavaraa ole tullut.
      Kyllä ilmoittivat toimituksen kestävän 5-7 päivää ja ylittynyt puolella.
      Odotan jos ne ensin tehtaalla tekevät ja 1.11.2012 olen lähdössä Helsinkiin niin pitänee käydä kyselemässä missä tilaus.

      • Vihainen ex-asiakas

        Odottelin melkein kuukauden kunnes en enää jaksanut ja peruin tilaukseni.

        Ensin he kadottivat tilaamani tuotteen ja sain toisen asiakkaan toimituksen, palautin ja vastaus oman tilaukseni toimittamiselle oli että "kunhan löydämme ne". Käsittämätöntä! Laitoin viestiä, että ei ole asiakkaan tehtävä odotella jos te ryssitte lähetyksen, uutta tulemaan, kiitos! Vastaukseksi sain että tuotteeni saapuu tavaran toimittajalta heille samalla viikolla ja pistävät tulemaan. Odoteltuani taas yliaikaa kyselin tilaukseni tilaa, sanoivat että tuote on tilapäisesti loppunut. Eivät tästäkään viitsineet ilmoittaa! Tähän kaikkeen siis kului lähes kuukausi!
        Surkeinta asiakaspalvelua mitä olen yhdessäkään pyöräliikkeessä saanut, en suosittele!!!


      • 10+17
        Vihainen ex-asiakas kirjoitti:

        Odottelin melkein kuukauden kunnes en enää jaksanut ja peruin tilaukseni.

        Ensin he kadottivat tilaamani tuotteen ja sain toisen asiakkaan toimituksen, palautin ja vastaus oman tilaukseni toimittamiselle oli että "kunhan löydämme ne". Käsittämätöntä! Laitoin viestiä, että ei ole asiakkaan tehtävä odotella jos te ryssitte lähetyksen, uutta tulemaan, kiitos! Vastaukseksi sain että tuotteeni saapuu tavaran toimittajalta heille samalla viikolla ja pistävät tulemaan. Odoteltuani taas yliaikaa kyselin tilaukseni tilaa, sanoivat että tuote on tilapäisesti loppunut. Eivät tästäkään viitsineet ilmoittaa! Tähän kaikkeen siis kului lähes kuukausi!
        Surkeinta asiakaspalvelua mitä olen yhdessäkään pyöräliikkeessä saanut, en suosittele!!!

        Ai sinullekin on lähetetty toisen asiakkaan tilaus?

        Tänä kesänä sain itsekin toisen asiakkaan tilauksen. Eivät pitäneet mitenkään ihmeellisenä asiana. Oli huonompi tilaus kuin omani, joten palautin ja sain lopulta oman tilaukseni. Jos olisi ollut huomattavan hyvä tilaus, en olisi palauttanut. Tilausta jota itse ei ole tehnyt ei lain mukaan tarvitse palauttaa eikä maksaa. :D

        HUH on siitä jännä, että kaikki mahdollinen menee usein pieleen, mutta asiakkaan voimakkaasta vaatimuksesta asiat yleensä lopulta hoidetaan kunnolla.


    • pää palelee

      tilasin kypäränalushatun ko.liikkeen nettikaupasta. Toimitusken piti kestää se 5-7 päivää. Nyt on odoteltu kolme viikkoa ja soiteltu tilauksen perään kolmesti ja tänään taas soitetaan. Viime kerralla kerrottiin tilauksessa tulleen jonkun virheen ja lähetyksen luvattiin olevan perillä maanantaina, nyt on perjantai ja ei ole vieläkään tullut. Siis suoraa valehtelua! Saa olla viimeinen kerta kun asioin ko.liikkeen kanssa...

    • sutkikauppa

      Talvirenkaat tilattu kyseisestä putiikista kuukausi sitten ja maksettukin samalla. 2 vkoa sitten soitin ja huonosti suomea puhuva mieshenkilö kertoi, että saavat renkaat tukusta juuri kyseisellä viikolla ja toimittavat renkaat perille.
      Ei kuulu vieläkään. Soitetaan vielä tällä viikolla ja jos jouluun mennessä ei renkaita ala kuulua, otetaan yhteys kuluttajavirastoon.

    • Renkaiden odottelija

      Tilasin ja maksoin toukokuussa pyörääni ulkorenkaat HUH:lta. Odottelin vajaan kuukauden verran renkaita mutta toimitus viipyi joten soitin asiasta. Liikkeestä kerrottiin että renkaat pitäisi ihan juuri lähteä tehtaalta ja tulevat varmaan viikon sisään mulle. Parin viikon jälkeen, kun renkaita ei kuulunut, soitin uudelleen ja silloin lupasivat selvittää asiaa. Sitten sieltä soitettiin ja kerrottiin että pitäisivät tulla viikon sisään mulle. Jälleen kului pari viikkoa eikä renkaita. Viikko sitten soitin jälleen ja sanoivat että renkaat ovat lähteneet tehtaalta tulemaan ja saan ne parissa päivässä. Eipä kuulunut. Nyt alkaa heinäkuu lähennellä loppua ja juuri soitin jo ärsyyntyneenä. Nyt sanoivat että laittoivat juuri renkaita matkaan. Pyysin tarkistamaan onko mukana minunkin renkaat. Nyt parhaillaan selvittävät asiaa ja lupasivat soittaa muutaman minuutin päästä. Nyt jännityksellä odotan saanko renkaat parin kuukauden odotuksen jälkeen. :)
      - vastaus viipyy....
      - odotelen soittoa...
      - odottelen edelleen...
      - jos ei soittoa kuulu tunnin sisään, niin soitan itse...
      - tunti kulunut, eli soitan jälleen.
      Soitin, ja kertoivat että asia on annettu eteenpäin selvitettäväksi, eli asiaa ei ole unohdettu. Nyt lupasivat soittaa tunnin sisään. Kuinkahan käy…
      Kolme tuntia kului ja kauppa meni kiinni, ei soittoa. :)
      Seuraava päivä: Koitin soittaa mutta en saanut ketään puhelimeen.

      Suosittelen että jos tilaatte ko paikasta tavaraa niin varmistakaa tuotteen saatavuus ja toimitusaika etukäteen. Itse onneksi tilasin renkaat talveksi. Eli vielä on muutama kuukausi aikaa odotella. ;)

      Laitan tietoa myöhemmin kuinka kävi.

      • Börje 321

        Käsittääksein osaa näistä "postimyyntituotteita" koskee se että tilaavat tavaran vasta sen jälkeen kun tilaus on tullut. Tällä tavoin ei katsokaas jaa riskiä varastosta ja pystytään myymään halvemmalla kun tuote on jo myyty. Tämän takia eivät ainakaan aikoinaan myyneet tavaraa myymälästä samaan hintaan kuin heillä oli netissä. Tämä tilausten tolkuton venyminen ja niiden perään kysely johtuu taas siitä kun toimittajalla ei olekkaan kyseistä tavaraa tilaushetkellä. Joku paremmin tietävä voi kommentoida jos olen väärässä.


      • ei enää asiakas
        Börje 321 kirjoitti:

        Käsittääksein osaa näistä "postimyyntituotteita" koskee se että tilaavat tavaran vasta sen jälkeen kun tilaus on tullut. Tällä tavoin ei katsokaas jaa riskiä varastosta ja pystytään myymään halvemmalla kun tuote on jo myyty. Tämän takia eivät ainakaan aikoinaan myyneet tavaraa myymälästä samaan hintaan kuin heillä oli netissä. Tämä tilausten tolkuton venyminen ja niiden perään kysely johtuu taas siitä kun toimittajalla ei olekkaan kyseistä tavaraa tilaushetkellä. Joku paremmin tietävä voi kommentoida jos olen väärässä.

        HUH on pääkaupunkiseudulla käsite.

        Mikä tahansa selitys on riittävän helppo, jotta heillä homma kusahtaa. Yleensä vika on tietenkin asiakkaassa, mutta välillä se voi olla myös Postissa, tavarantoimittajassa tai säätilassa. Mutta ei koskaan heissä itsessään.

        Maine on tosi ja ansaittu. Valitettavasti.


      • kerpse
        Börje 321 kirjoitti:

        Käsittääksein osaa näistä "postimyyntituotteita" koskee se että tilaavat tavaran vasta sen jälkeen kun tilaus on tullut. Tällä tavoin ei katsokaas jaa riskiä varastosta ja pystytään myymään halvemmalla kun tuote on jo myyty. Tämän takia eivät ainakaan aikoinaan myyneet tavaraa myymälästä samaan hintaan kuin heillä oli netissä. Tämä tilausten tolkuton venyminen ja niiden perään kysely johtuu taas siitä kun toimittajalla ei olekkaan kyseistä tavaraa tilaushetkellä. Joku paremmin tietävä voi kommentoida jos olen väärässä.

        Tältähän se vaikuttaa. Turhaa minusta renkaita tai muitakaan osia liikeiden kautta on tilailla, jos liikkeet tilaavat itse osat jostain ja mitään lisäarvoa ei synny siihen verrattuna, että itse tilaisi osat ulkomailta. Eri asia on, jos liikkeellä on omassa varastossaan osia heti myytäväksi.


    • Renkaiden odottelija

      Renkaat tuli!
      Jouduin vielä muutaman kerran soittamaan HUH:lle ennen kun sain sinne yhteyden. Sieltä luvattiin että nyt renkaat tulee ja näin kävi.

      Jotta en anna värää kuvaa paikasta niin todettakoon että sieltä oli lähetetty minulle puolitoista kuukautta tilauksen jälkeen sähköpostia, jossa kerrottiin että renkaan toimituksessa on vaikeuksia ja kysyttiin haluaisinko mahdollisesti jotkut muut renkaat. Tämä posti vaan oli mennyt roskapostien joukkoon enkä ollut sitä siksi huomannut vielä edellistä viestiä kirjoittaessani.

      • 1+18

        Että oikein puolitoista kuukautta tilauksen jälkeen. Kai siellä niiden nettikaupassa edes lukee, että tuotetta ei ole varastossa?


    • redmouse

      Takanapaa odoteltu kuukausi. Sähköpostia olen lähettänyt pari kertaa. Vastausta vielä odotellen. Pitänee soittaa ensiviikolla.

    • - Repe

      Itsekin tilasin HUH:lta pyörään osia ja nyt alkaa olla jo reilu kuukausi odoteltu, saa nähdä meneekö vielä pitkään. Tosi huonosti saa ketään kyseisestä paikasta kiinni ja sähköpostiin eivät ole vastanneet.

      Oli kyllä viimeinen kerta tämän liikkeen kanssa.

    • tonezki

      Tilasin lampun fillariin HUH:ilta syyskuun alussa. Tosiaan, toimitus 5-7 päivää. Edellisistä viesteistä päätellen odottelen lamppua saapuvaksi jouluksi kotiin. He eivät vastaa sähköposteihin eikä palautteisiin. En vielä ole soittanut liikkeeseen, taitraa olla turhaa jos eivät vastaa. Pyöriä olen liikkeessä huollattanut ja ostanut & asennuttanut uusia osia, siinä ei ole ollut mitään moitittavaa, päin vastoin. Hyvää palvelua. Netti kauppa taitaa olla toinen juttu, sääli.

    • jiiit

      Tilasin pyörään varusteita heinäkuussa, rahat lähtivät tililtä samantien, mutta tuotetta ei ole vielä kuulunut. Kertaakaan en ole saanut puhelimesta ketään kiinni, eikä sähköpostitiedusteluihin ole tullut vastausta.

      • Dizponent

        Sama tilanne. Tilasin polkimet noin kuukausi sitten, Lukuisista yhteydenotoista viimein tuli sähköposti vastaus että polkimia saa vasta tammikuussa. Ei mitään muuta vastausta. Maksettu on jo etukäteen! Harmittaa kun asun sen verran kaukana ettei kannata lähteä "hakemaan". Pitänee ottaa kuluttajavirastoon yhteyttä. Samaa paskaa tullut vastaan eli vastattu on puheluihin mutta juuri "se" henkilö joka näistä tietää ei ole soittanut takaisin vaikka on luvattu. Viimeinen kerta kun asioin k.o liikkeen kanssa enkä suosittele kenellekään!!


    • 2wdc

      Tilasin Helsingin urheiluvälinehuollosta kolme osaa fillariin liittyen 15.11.2013. Osat tulivat postissa 26.11.2013. Tällä välillä tuli sähköpostiin neljä postia, joissa kerrottiin tilauksen etenemisen vaiheista. Ei moittimista toiminnassa.

      • Ei moittimista

        Niinpä.

        Vastaavat tai samat osat Chainreactioncyclestä kolmasosaa halvemmalla ja maksimi toimitusaika kotiovelle on kolme päivää...


    • 3kk

      prkle.... jos olisin lukenuu ennen tätä palstaa, sit ei olis tilannu sieltä huh.fi-stä mitään. Olen nyt oottanu 3 kuukautta fillarille talvirenkaita, mutta ei o tähänasti saanut vielä mitään... oon soittanu, ja myös laittanu sähköposti... mutta ei mitään. Nyt ootan vielä viikon ja sit annan asian mennä kuluttajavirastoon. :D

    • Hempp@

      HUH vaikuttaa muuten kivalle, mutta tosiaan tuosta nettikaupan toiminnasta olen kuullut fillari-foorumilta. Siellä on kyseisestä puljusta ketjukin.
      Tuon ketjun vuoksi en täten aio pyöriäni HUH:lle viedä huollettavaksi, vaikka kohtalaisen lähellä olisin, mitenkäs Tikkurilassa Ajomies tjsp?

      • kissansilmä

        Muutaman kerran olen tilannut Huh:sta. Tavarat ovat tulleet nopeasti ja olen muutenkin tyytyväinen.


    • herra491

      Tilasin takavaihteen fillariin ja varmistin vielä puhelimitse oikean tyypin (2 vaihtoehtoa). Tuo 'hoono soomi' kaveri kertoi vaihteen tyypin, mutta lopulta kahden(2) viikon kuluttua tuli juuri se väärä vaihtoehto. Palautin sen seuraavana päivänä ja pyysin lähettämään oikean,mutta ei ole vielä yli parin viikon kuluttua kuulunut mitään. Kukaan ei myöskään vastaa sähköpostiviesteihin. Onneksi kevääseen ja pyöräilykauteen on vielä pari kk aikaa. Varautukaa tilatessa ainakin 2-3 kk:n toimitusaikoihin.

    • Suolasia hintoja

      250 euroa? Jätä muutama huolto väliin, niin säästyneillä rahoilla voit ostaa uuden ja paremman.

    • Suolasia hintoja

      Ja takuulla ei maksa renkaan pumppaaminen seittemää euroa!

    • anonyyminuori

      itse tilasin pyörän renkaat heti joulun jälkeen, tässä vielä tilausta odotellaan. sanovat seurannassaan että tilattu toimittajalta ja sen alapuolella lukee että "maksu ei näy kirjanpidossamme" vaikka koko ***** maksettu tilauksen yhteydessä tismalleen oikeisiin tilinumeroihin. alkaa näiden muiden kommenttien jälkeen pännimään firman epäpätevyys. noh soitellaan sinne kohta jos ei sähköposteihinkaan vastata. en ole edes huomannu tilauksen kestoa juuri sen takia että luulin tavaran vasta tulevan toimittajalta, koska renkaatkin on aika uutta mallia, mutta taitaa siellä yrityksenkin päässä olla jotain hidasta ja jos alkavat vielä väittämään maksusta vastaan nii varmasti pistän asian eteenpäin.

    • tarkkana saa olla

      minulle lähettivät halvemman vastaavanlaisen tuotteen kuin tilasin ja eivät maininneet siitä mitään saati sitten että olisivat hyvittäneet liian paljon maksamani osuuden ennakkomaksusta oma-aloitteisesti.

    • kilpailuta

      Jos pulju on tommonen, että asiakkaita kusetetaan tyyliin "renkaan pumppaus maksaa 7 euroa", niin kyllähän ne kusettaa isommissakin asioissa. Aika uskomatonta toimintaa.
      Mä ku täällä Tampereella vein viime keväänä ostamani pyörän ensihuoltoon, niin ei maksanut senttiäkään. Olin varautunut hommasta jotain maksamaan, mutta niin vain 0 euroa oli. Aikoinaan, Lahdessa asuessani, piti ensimmäisestä huollosta jotain maksaakin. Kyllä on liikkeissä ja niiden toimintatavoissa selviä eroja.

    • Pirun nettikaupat

      Kävele lähimpään kauppaan ja osta se mittari, niin sulla on se mittari heti kädessä eikä vasta sitten kun sä meet jo rullaattorilla.

    • fillaristi1

      Kiertäkää kyseinen liike kaukaa! Tilasin fillarin viisi viikkoa sitten. Muuten kaikki meni hyvin, mutta pyörä ei ole tullut sovitusti, puhelimeen/ sähköpostiin eivät vastaile enään! Tilauksen seurannassa näkyy vaan, että tuota on kasauksessa viikolla 10.. Huijausta sanon minä! Voikohan tehtyä kauppaa perua? Haen pyöräni jostain muusta liikkestä, jos voi...

      • 19+5

        joo ehdottomasti oikeutesi on perua kauppa, myös siinä tapauksessa että pyörä on myyty räätälöitynä tai tilaustuotteena.

        laitahan kaupan perumisesta sähköpostitse ilmoitus jossa kerrot perumisen syyksi pyörän toimittamisen viivästymisen ja yhteydenottoihin vastaamattomuuden.

        jos pyörä on jo maksettu niin mainitse tilinumero jolle rahat palautetaan ja että kauppahinnan palauttamisen viivästyessä yli 30 päivän myyjä maksaa viivästysajalta korkolain mukaisen koron ja mahdollisesta perinnästä aiheutuvat kulut.

        suomalaiset myyjät tykkäävät myydä pyöriä joita eivät toimita ja leikkivät päälle vielä kuuromykkää. itsekin olen joutunut tappelemaan rahani sellaisilta myyjiltä.


    • fillaristi 1

      Tänään kyseisen liikkeen myyjät sitten vastasivat puhelimeen: ""pyörä tulee EHKÄ huomenna liikkeeseen kasattavaksi, jonka jälkeen se lähtee tulemaan minulle"
      Kysyin vielä, että tuleehan se ens viikon aikana mulle, sanoivat että he ei ole varmoja siitä! Mitähän tässä tekis..odottelisko seuraavat 5 viikkoa taas?
      Haluttais perua koko kauppa, ku samaa pyörää näkyy olevan muissa liikkeissä ihan hyllyssä, ni vois ostaa muualta sen ja sen sais heti ajoon. Ois jo niin hyvät kelit ajaa niin ottaa todellakin päähän tämä odottaminen ja epätietoisuus.

    • Nyt tai ei koskaa

      Pura ihmeessä. Jos jäät oottelee ja arpoo noitten kahen väliltä, niin sä ootelet sitä mankelias vielä elokuussa 2018:kin.

    • fillaristi 1

      Vielä pitää kommentoida tätä ketjua (toivottavasti viimeisen kerran).. Peruin siis kaupat reilu kk sitten, kun pyörää ei koskaan toimitettu minulle. Kaiken huippu oli, että tänään tuli lasku nettiluotolta postitse! Hoono soomi myyjä sanoi kaupan purkamisen yhteydessä, että asia on hoidettu kuntoon...soitin tänään sinne luottopalveluun, että miksi lasku tuli, vastaus oli yksinkertainen: Helsingin urheiluvälinehuolto ei ole perunut laskua! Pikkasen pistää verenpaineen nousemaan!! Onneksi kyseinen myymälä on sen verran lähellä, että ajan huomenna paikanpäälle selvittämään asiaa.

    • juristi1

      Helsingin Urheiluvälinehuolto on HUIJARIFIRMA pahimmasta päästä.

      Tilasin 24.4.2014 niinkin tavanomaista tavaraa kuin polkupyörän renkaat ja jarrupalat ja maksoin osat tilauksen yhteydessä.

      Tilauksen seurantaan kirjautui tuolloin, että firma alkoi tilaamaan niitä toimittajalta ja että toimitus on renkaille 15.5. ja jarrupaloille vasta viikolla 26 eli kaksi kuukautta tilauksesta! Niinpä peruutin jälkimmäisten osien tilauksen heti.

      Toukokuun loppuun mennessä myöskään renkaista ei kuulunut mitään, jolloin peruin nuokin kaupat syynä myyjän viivästys.

      Yritys lupaa kotisivuillaan, että tavanomainen toimitusaika on 5-7 päivää, mikä ei tällä palstalla olleiden kirjoitusten mukaan pidä lainkaan paikkaansa!

      Irtaimen tavaran kaupasta annetun lain mukaan myyjän viivästys on peruste purkaa kauppa, ja firma ilmoittaakin kotisivuillaan, että ostajalla on "30 päivän peruutus- ja palautusoikeus".

      Vaadin rahani takaisin, mutta firma ei ole palauttanut mitään, vaikka sähköpostiviestissä lupasivat palauttaa rahat tililleni.

      Soitin firmaan, mutta siellä vastasi vain jokin keskus, joka lupasi välittää asian eteenpäin. Tosiasiassa kyseisessä puljussa ei kukaan näytä vastaavan mistään, eikä huono kohtelu johdu sesonkikiireistä, koska asennoituminen näyttää olevan tuollaista vuoden ympäri.

      Kehotan kaikkia välttämään Suomen Urheiluvälinehuolto Oy:ta. Kyseinen firma harjoittaa organisoitua petosta ja suhtautuu asiakkaisiin täysin välinpitämättömästi. Huijatut asiakkaat voivat kääntyä kuluttajaviranomaisten puoleen, tehdä tutkintapyynnön poliisille ja laittaa saatavansa perintätoimiston perittäviksi.

    • Huijattu ja petetty

      On tuttu juttu, että Helsingin Urheiluvälinehuolto myy sivuillaan tavaraa, jota ei ole olemassa. Sitten se suojautuu sen taakse, että asiakkaalla on oikeus perua tilaus.

      Firma ei kuitenkaan palauta rahoja, kunnes pitkän viivyttelyn jälkeen, jos silloinkaan. Rahoja ei saa takaisin toimittamatta olevista tuotteista kokonaan, vaan firma pidättää osan itselleen jonkinlaisena käsittelymaksuna.

      Näin se välttelee viivästyskoron maksamista ja ahmii liikevoittoa itselleen, vaikka laiminlyönti on omansa. Siitä, mitä harmia asiakkaalle on koitunut firman oman viivästyksen vuoksi, Helsingin Urheiluvälinehuollossa ei piitata mitään.

      Jää asiakkaan omaksi tappioksi, jos maksaa firmaan jotakin sisään tilauksen yhteydessä. Firmassa näytetään tiedettävän sen oma keinottelukäytäntö oikein hyvin, sillä ovat joutuneet ennenkin kuluttajaviranomaisten hampaisiin. En voi suositella kenellekään.

      • juu,

        tuohan on täysin laitonta, periä heidän omasta virheestään käsittelymaksua. mikään laki ei anna myyjälle oikeutta vaatia koko kaupan peruuttamista, kun osaa tuotteista ei voida toimittaa, ja pidättää sitten sillä syyllä osa liikaa maksetusta summasta.

        itsellenikin huh on myynyt tuotteita joita heillä ei ole pitkään aikaan edes ollut oikeasti saatavilla ja ei ole enää tulossakaan. tilalle ehdottivat halvempaa tuotetta, jonka hyväksyin. hinnan erotusta ei kuitenkaan koskaan palautettu.


    • juu,

      jotain hämärää siinäkin on, että huhin sivuilla moni tuote on listattu useita kertoja ERI hinnoilla.

    • juu,

      ostan tosin jatkossakin tuotteita huhilta. tilaus on nytkin tulossa. sieltä saa laajasta valikoimasta monia tuotteita edullisesti ja ongelmia ei ole joka tilauksessa. tuotteet tulevat aina priimakunnossa, ei valmiiksi räjähtäneinä.

    • huhhuhhuh.fi

      Huollon yhteydessä ehdottavat usein takapakan vaihtoa, riippumatta takapakan kunnosta... Siinä saa mukavasti katetta huollolle.

      Hämmentävää on se, miten tämä firma voi jatkaa toimintatapaansa? Eivätkö viranomaiset voi mitään?

    • hän

      Itselläkin on pahoja muistoja kyseisestä yrityksestä esim äitini halusi säätää jarruja pyörästään ja meni kysymään vain neuvoja huollosta vastaus myyjältä oli karu koska hän pyysi sataa euroa jarrujen säädöstä ja suomen polkupyörä tukku neuvoi ilmaiseksi. Sekä kaverini vaihtoi sisäkumin saiturin pörssin edessä ja kysyttiin saadaanko pumpata vastaus tuli karusti voidaan pumpata... mutta se maksaa. Ilmaista ilmaa ja ei voi lainata pumppua puoleksi minuutiksi. Siinä pari tarinaa "hyvästä" asiakaspalvelusta, voin sanoa että oli viimeinen kerta kun astun huh:hin sisään

      • vähän tasoo

        Joku tolkku pitäisi olla näissä provoissakin. Sata euroa jarrujen säädöstä... No HUH HUH taas. Ja miten nuo muut tarinat mitenkään liittyvät aiheeseen?


      • selitys
        vähän tasoo kirjoitti:

        Joku tolkku pitäisi olla näissä provoissakin. Sata euroa jarrujen säädöstä... No HUH HUH taas. Ja miten nuo muut tarinat mitenkään liittyvät aiheeseen?

        No jos ne jarrut säädettiin kultaisilla tyäkaluilla ja tehtiin oikein viimeisen päälle tarkasti ja huolella koko tyä. Hiveltiin ja nuuhkittiin niitä pintoja puoli tuntia siinä päälle päätteeksi.


    • pyoraprkeleet

      Oma kokemus Huh:ista oli samankaltainen. Tilasin uudet maantiepyörän jarrut heinäkuussa. Tilauksen jälkeen lähetin sinne sähköpostia useaan eri otteeseen, kunnes sitten soitin elokuun lopussa. Puhelimeen he vastasivat heti, mutta kun tiedustelin tilausta niin heiltä kerrottiin että "tavaraa ei ole toimittajalla, joten toimitus kestää epämääräisen ajan." Aika erikoista sinänsä että sähköposteihin vastaamatta jättäminen ja toimitusaikojen noudattamattomuus eivät heidän mielestään ole mitenkään erikoista, vaan ihan normaalia. Peruin sähköpostilla tilauksen, ja uhkasin samalla tehdä valituksen kuluttaja asiamiehelle niin yllättäen sähköpostiin vastattiin puolessa tunnissa.

      "Hei,
      peruutus on tehty, rahojen palautus vie pari pankkipäivää.

      Ystävällisin terveisin
      Helsingin Urheiluvälinehuolto Oy"


      Heidän pankkipäivänsä on ilmeisesti pitempiä kuin normaali ihmisten, koska tuo "pari päivää" on mennyt jo ajat sitten.

      • JyväHuttu

        Mustalainen lainasi venettä. - HAI. Mie tuon tän huomenna takasin, sanoi Hagert laiturilta lähtiessään. No, meni kuukausi. Veneen omistaja seisoi laiturilla ja katseli järvelle, kun hän näki Hagertin soutelevan rantaa kohti. Hagert huusi jo sieltä 30 metrin päästä, että: HAI! Mie sanoin, että mie tuon tän huomen takasin, mut sit mie aattelinkin että mie tuonkin tän jo tänään!


    • Hämärää touhua

      Pakkoko sitä on kaikki tilata netistä, jos kerran homma toimii noin "hyvin, luotettavasti ja loistavasti"?
      Hitto vie. Mie jos jotain tarvin, niin mä meen ja ostan sen tuotteen liikkeestä. Tavara on heti käytössä, eikä tarvi ootella vuostolkulla jokaista venttiilinhattuakin.

    • Pekka4312

      Keväthuollon yhteydessä lupasivat yllätyslahjan. Lahjaa en ikinä saanut. Soittoihin ei ikinä vastattu. Huolto viipyi ja viipyi. Uskomatonta kusetusta. Huhilla asiakkaalla ei ole mitään arvoa.

      • Älä_turhaan_väheksy

        Älä nyt, onhan sillä. Liikkeessä asioituaan osaa taas arvostaa muiden palvelua ja hintoja. :-)

        Kyllä HUH:n maine on ollut kovan työn takana ja siis ansaittu...


    • andystaaaar23232

      Kyseinen putiikko on täysi vitsi...en ole saanut palvelua enkä sitä enää meinaa hakeakaan..vaan asioin kunnollisissa pyöräliikkeissä

    • huijattuVaan

      Olen odotellut eteen v-jarrusettiä ja taakse levyjarrusettiä jo kaks kuukautta, eikä sähköposteihin vastata! Toivottavasti kukaan ei tilaa tuolta putiikista ikinä mitään!

    • eikoskaanenää

      Joo täältä ei saa palvelua..ei halua ilmeisesti myydä..sen takia ei varmaan palvelua saakaan.

    • Knuspriges_Entenfleisch

      Pumppasko ne sen kumin, vai turauttivatko ilmaa kompuralla?

    • adhd123

      Siis aivan susis tää liike kyllä on. Aivan susi. Muuta ei voi sanoa. !!! Susi paska !

    • 34546567

      Samaa roiskintaa kauppakartanonkadulla itiskessä.pysykää kaukana.

    • Pettynyt.-

      1kk olen odotellut juoksumaton öljyä eipä ole kuulunut. lupasitvat 2-5 päivään. puheluihin eivät vastaa eivätkä sähköposteihin.

    • aulisarmelias

      Menen itse tänää paikan päälle vähän katsomaan minkälainen apina orkesteri siellä puljua pitää pystyssä kun muuten ei saa kontaktia.sähköposti ei ole käytössä.puhelimeen ei vastata..vastaaja on täynnä..sanoisinko että huvittavaa airkus toimintaa

    • olikosielläketään

      Kävitkö paikanpäällä? aulisarmelias

    • aulisarmelias

      Kylläpä kävin..oli isäntä kyllä tosi stressaantuneen oloinen..ulkomaalainen toveri laitteli pyöriä siellä kaaoksen keskellä.aikamoinen sekametelisoppa

    • uolevi6666

      Kävin jo toisen kerran Itis bike -nimisessä kaupassa Kauppakartanontiellä ja jälleen kerran tulin petetyksi, vaijerit olivat joko vanhat vaidettaessa tai vaihteita ei oltu säädetty oikein.
      En voi suositella.

    • hannesM

      Olen myös pettynyt HUH:n toimintaan. Toimitin pyöräni huoltoon Malmin liikkeeseen yli neljä viikkoa sitten. Kolmannen viikon alkaessa kävin maanantaina kysymyssä mikä on tilanne. Lupasivat pyörän valmiiksi saman viikon perjantaiksi. Kun lauantaina menin hakemaan pyörää, sitä ei löytynyt liikkeestä eikä sen huollosta ollut mitään tietoa. Oli kuulema välivarastossa. Maanantaina (eilen) tuli viesti, että pyörä on valmis tänään tiistaina. Äsken sain tekstiviestin, jossa kerrottiin, että sairastapauksen vuoksi pyörän huolto viivästyy, ja että ilmoittavat heti kun pyörä on valmis. Saa nähdä kauanko sairaustapaus kestää. Alan olla ihan kypsä. Jos olisin tajunnut lukea tätä palstaa ennenkuin vein pyörän huoltoon, en olisi ikinä toimittanut sitä HUH:iin.

    • zazazaa76

      joo mä ihmettelen miten se lafka voi olla pystyssä vielä käytöksellään...ja suuri ihmetys oli että pyöriä siellä oli huollossa tosi paljon ..mutta kyllä nuo kymmenien tuhansien perintä maksut kertoo vähän missä mennään...lopun alkua mennään se on varma. ihmiset kyllästyy siihen lopulta että heitä ei palvella tai palvellaan alaarvoisesti kyllä se vaan näin on.

    • aukikko

      Onko toi kyseinen liike auki vielä kuitenkin?

    • HUHmitäpaskaa

      Kyllä on

    • hannesM

      Nonni, hain pyöräni tänään huollosta. Viisi viikkoa siinä meni. Lähetin eilen firman johtajalle sähköpostin, jossa valitin huollon kestoa. Hänpä soitti heti takaisin ja ilmoitti, että pyörä on valmis ja vaihdetut varaosat saan hyvitykseksi maksutta. Pyörä oli siis liikkeessä valmiina, mutta ei sitä minulle ilmoitettu! Niiden liikkeessä toimivien hemmojen toiminnassa on kyllä paljon parantamisen varaa. Sitä johtajaa en kuitenkaan kovin moittisi, tarjosi hyvitystäkin ennenkuin ehdin edes pyytää. Mutta en kyllä ikinä enää asioi ko. puljussa.

    • Puolamies
    • NoHUH

      Protestilista kertoo kaiken firman tilanteesta. Olis pitänyt tarkistaa taustoja ennen kuin tilasin HUH verkkokaupasta. 7 viikkoa on tilauksesta, toimitusta ei saada tehtyä kun postia syytetään. Taitaa olla posti karhuamassa saataviaan. Noh, nuo rahat meni.

    • paikanpäälle

      Kannattaa mennä ottamaan omat pois.

    • huijauksen

      Jospa kukaan ei ostaisi liikkeeltä mitään.kuntolaitteen toimitus viivästyi yli 6 kk.Lupasi hyvittä 100 euroa toimituksen viivästymisestä. Asia ollut nyt kuluttaja riitalautakunnan käsiteltävä jotka suositelivat liikenne maksamaan lupaamaan hyvityksen takaisin. Ei ole vielä saasta näkynyt.Täytyyköhän tässä laitta oikeuslaitos asialle.
      Täysin huijauksellakohan tämä liike tekee vuosittain tulosta.

    • Huijausta

      Eipä kovinkaan vakuuttavaa toimintaa... Kuudenkympin perushuollolle tuli loppujen lopuksi hintaa 180€! Piti alunperin olla tarjous huolto ja ketjujen sekä jarrupalojen ja mahdollisesti vaijerin uusiminen. Kovasti oli näköjään osia vaihdettu ja kovilla hinnoilla. Huolto ei valmistunut ajallaan eikä tiedusteluihin vastattu. Vaikuttaa selkeästi huijaukselta - en suosittele!

      • tehkää_mitä_lystäätte

        Sit kun viet 180 euron huoltoon, tulee hintaa jo niin paljon, että pyörä jää pajalle, kun asiakas käy ennemmin ostamassa uuden.


    • eisaamitätilaa

      hyvä liike jos bongaat jonkun tarjoustuotteen ja menet hakemaan paikanpäältä mutta nettimyynti ei toimi OLLENKAAN!älä siis tilaa mitään...koskaan HUH verkkokaupasta.

    • huijauksenuhri

      Pakottavat maksamaan tilaukset ennakkoon, eivätkä tämän jälkeen toimita tuotetta. Älä anna näille rahaa ennen kuin tuote on omassa kädessäsi.

    • Huijausta

      Polkupyörän huollosta perittiin 50€ liikaa. Laskutettiin varaosia, joita ei vaihdettu. Reklaamaatio ei ole tuottanut tulosta ja nyt asia kuluttaja-asiamiehellä. Asiakassuhde päättyi meidän osalta tähän.

    • Aivanuskomatonta

      Tein toukokuussa tilauksen Helsingin urheiluvälinehuollon nettikauppaan ja maksoin tuotteen. toimitusajan piti olla alle 2vk. Kuukauden päästä yritin ottaa yhteyttä, ei vastausta. Kävin paikanpäällä, selitykset alkoivat. Nyt on mennyt noin 6kk ja kuluttajaviranomainenkaan ei saanut puljua maksamaan. Seuraavaksi pitää tehdä petossyyte/rikosilmoitus. En ole eläessäni kokenut huonompaa asiakaspalvelua ja kieroilua. VÄLTTÄKÄÄ HELSINGIN URHEILUVÄLINEHUOLTOA, kaikki vaan tekemään rikosilmoitus niin ehkä nämä konnat saadaan vastuuseen.

      • TotuusSattuu

        Taitaa olla jo nurin koko pulju joten joudut hoitamaan asiasi konkurssiperäsn kanssa...


      • Aivanuskomatonta

        Kävin myymälässä viimeviikolla ja pystyssä vielä oli. Eivät vaan millään suostu maksamaan rahoja takaisin kassasta, kuulemma jos on maksanut tilisiirrolla niin palautuskin olisi tehtävä samalla tavalla. Kuluttaja-asiamies ei kiistänyt tätä väitettä.


      • iitamatami

        tilasin kyseisestä liikeestä pyörään osan ja maksoin etukäteen ja sitä ei oikeesti kannata tässä liikkeessä tehdä, tilauksia vastaan otetaan mutta sitten ei enää olekkaan mitään palveluaolemassa eikä vastauksia. suomessa on oikeestikkin toimivia liikkeitä jotka myy pyörän osia ja jossa on asiakaspalvelua ja siitä kannattaa jo vähän maksaakkin. huh kun huijasi hujauksessa huolimatonta .


    • Työmatkapyöräilijä02

      Olisinpa lukenut tämän ketjun ennen kuin kävin ostamassa pyörän Helsingin Urheiluvälinehuollosta. Ostin maanantiana liikkeestä käytetyn pyörän jonka hinta tuntui olevan kohdallaan ja maksoin tilisiirtona. Pyörä oli sovittu tuotavan minulle kotiin tänään, mutta eipä ole kuulunut. Tilauskuitissa ja netissä olevat puhelinnumerot eivät toimi. Huomenna täytyy mennä paikan päälle. Toivottavasti saan pyörän sovittuine varusteineen tai sitten rahat takaisin...

    • suahhantiiä

      Voi perkl minä menin tilaamaan iskaripumpun. Kuukausi menny eikä kuulu mitään. Puhelin ei käytössä yms. eivät vastaa viesteihin. Menetettyjen listaan :(

      • normipolokija

        Motonetistä olisit heti saanut hyvän iskaripumpun..


    • vanhajuttutämäkin

      ainut konsti on mennä paikanpäälle ...niin se vain on

    • Paskapaikka

      Helsingin käräjäoikeudesta kerrottiin että ko. yritystä on haettu konkurssiin verottajan toimesta pari viikkoa sitten. Verkkokauppa toimii edelleen. Puhelimet poissa käytöstä, s-posteihin ei vastata. Saatana.

    • Ihme toimintaa tältä firmalta, nyt lappu luukulla.Pyöräni oli huollossa yli kuukauden kävin sitä välillä kyselemässä paikan päällä sain aina vastauksen" ylihuomenna valmis" Ei puhettakaan ilmaisesta nouto-ja palautuspalvelusta. Lopulta marssin liikkeeseen ja sanoin hakevani nyt pyöräni pois ja vien sen muualle huollettavaksi.Pyörä olikin valmis, vaikka siitä ei oltu ilmoitettu. Budjetti ylitetty ja pyörään oli vaihdettu osia, joista ei oltu sovittu, että semmoista asiakaspalvelua.

      • Rikollisenhuonoapalvelua

        Onko tämä firma nyt siis kokonaan suljettu? Mihinkään ei saa HUH:n suunnalta vastausta. Uskomatonta, että verkkokauppa on edelleen auki ja tavaroita voi tilata! Rahat ilmeisesti menevät, mutta tilaamaasi tavaraa et tule koskaan näkemään? Onko kenelläkään varmaa tietoa asiasta?


    • hohhoijaaaa

      Itsellä ollut reilusti yli kuukauden huollossa kaksi pyörää. Aloin soitella viikko sitten ja kun puheluihin ei vastattu, tajusin googlettaa liikkeen nimellä ja tämä keskustelu löytyi. Sitten alkoi pommittelu. Pitkiä puheluita monta peräkkäin ja monta päivää putkeen. Liikkeen sekä ilmeisesti omistajan henk. koht. numeroo. Yhteenkään ei ole vastattu, viesti tullut välillä heti puhelun perään.

      Kuinka moni on tehnyt rikosilmoituksen? Varsinkin nyt jos pyörät ovat sielä jumissa ja millään ei saa keneenkään yhteyttä.

    • Tarmoa

      Pyöräni haettiin 11.3 17 ja lupasivat että valmis viikko - 1/2 viikkoa nyt kulunut melkein 2 kuukautta eikä mitään tietoa koska valmis eivät ilmoita mitään välitietoja.
      Kunhan saan pyöräni sieltä niin en ikinä astu siihen pyörähuolto kauppaan

    • ykakone

      ainakin ponnaripäinen setä dallaili tänää malmilla liikkeensä pihalla laittelemassa mainos plakaateja...kannattaa mennä paikan päälle jos vain mahdollista.verkkokauppaa kannattaa varoa kuin ruttoa! taitaa olla firmalla vielä maksuja rästissä spezialed companylle ellei sitten ole kunnostautunut ja jostain repinyt rahaa

      • PimuPepi

        Tunnen hyvin sen omistajan eikä sillä ole ponnaria ole koskaan ollut


      • Tiedätkö

        Oletko varma pimupepi? Tais olla kun oli teini....


      • Tiesitköös

        taitaa olla omistaja joka käy kirjottelemassa...


      • Tietäisitpä

        Taitaa olla :)))


    • kiukkuinen83

      Ilmeisesti pitää ensin tehdä kirjallinen reklamaatio. Ton firman nettisivut on jo kaatuneet ja s-postiserveri buuttaa viestit takaisin. Kuka tän lafkan omistaa?

    • nahkiainen4545

      omistaja on kyllä siellä aina paikan päällä hän on juurikin se ponnaripäinen silmälasipäinen mies...niemä en kehtaa tässä antaa mutta uskon että löydät sen kyllä jos vaan haet

    • PimuPepi

      Teille kaikille alkuperäinen omistaja on kuollut muutama vuosi sitten ja poikansa pyörittää nyt yksin liikettä . Ennen veljensä kanssa

    • qwertyuin
      • Uskomatonta...a

        Olipa reilumman kokoinen lista, hatun noston paikka. Miten tuollainen yritys voi olla vielä pystyssä?, Tietääkö kukaan?


      • pyöräilijä1966

        Ihme, että tuolle ns firmalle kukaan enää toimittaa pyöriä tahi osia. Verottajakin saamapuolella joten ei kovin puhtaalta touhulta näytä...


    • Kuuusetusko

      Kovin ovat innokkaita vaihtamaan osia alle 500km ajettuun pyörään ja ainoat maksutavat ovat maksu etukäteen tilille tai käteinen, kortti ei käy kun maksulaite ollut muka RIKKi jo kuukauden. Kysyin onko vielä pitkään rikki, vastasivat juuuu.

      • matut_töihin

        Saattais verottajaa kiinnostaa tää käteiskauppa.
        Palkkaisivat muutaman irakilaisen matun 0eur/tunti, niin saisivat velat maksettua.


      • niinsitäpäminäkin

        ARVAAPA KORJAAJAN KANSALAISUUS??????


    • drrrrrsd

      Miten käy jos firma menee nurin, kun pyörä on tuolla huollossa? Ovatko fyysisesti samas osoittees huollossa, missä on näyteikkuna Malmilla? Miten saa oman pyöränsä pois?
      Ja miksi velkojat laittais firman nurin juuri nyt, kun on huoltosesonki? Eli odottavatko velkojat syksyä?

    • asdsdfdsafds

      VAROKAA NÄITÄ! Estivät numeroni jotten voi soittaa liikkeeseen!

    • huhhelihuijakkaa

      "HUH" nimenomaan! Miten voi löytyä näin paljon negatiivista yhdestä pyöräliikkeestä :--D tajuaisivatpa jo lopettaa! Ei ole selvästi heidän juttunsa.

      • Uolevipellehermanni696

        Ne ei kummiskaan omista pyörääsi joten uskon että se palautuu sinulle prosessin lopussa mutta jos siihen on todistetusti vaihdettu osia ym. joita et ole maksanut niin siitä voi tulla pienimuotoinen selvitys. MUTTA HAE ÄKKIÄ PYÖRÄSI POIS SIELTÄ JOS OLET EREHDYKSESSÄSI VIENYT SINNE.


    • Pimpelipom10

      Hei!
      Huojatuksi tulin minäkin.
      Puhelin edelleen "rikki" 13.7.17.
      Sähköpostiini kirjoitettiin "Saat huomenna pyöräsi.Maksatko laskulla vai käteisellä.
      Vastasin että laskulla,kunhan saan laskun.
      Ei kuulunut laskun tietoja.
      Laitoin meilin "Minulla ei ole mitään laskun tietoja..Mihin maksan laskun!!!!
      Ei vastausta.
      Seuraavaan meiin kirjoitin. "Maksan käteisellä,kunhan saan pyöräni takaisin!!!!"
      Vastaus:Olemme jäämässä huomenna(päivänä jolloin pyöräni luvattiin tuoda) lomalle.
      Ajoin fillarimestaan samantien..
      Ovet lukossa.Tultiin heti avaamaan ja aloin kysellä pyöräni perään.
      Liikkeen omistaja..tummahiuksinen mies..sanoi,olen tavoitellut sinua puhelimitse eilen USEAAN KERTAAN...Whaaaat!!!
      Ainuttakaan puhelua ei lafkasta ollut tullut.
      Näytin puh.lokia..Kysyin,miksi valehtelet minulle päin naamaa?Ei vastausta.
      Sanoin,ettei meiliini ole tullut minkäänlaista laskua."On se siellä meilin alalaidassa".
      No meilit esiin..ei minkäänlaista laskua.
      Ainoastaan pyyntöni laskusta,jota siis ei koskaan lähetetty.
      LASKU LÄHETETTIIN MEILIINI KORJAAMOSSA LÄSNÄOLLESSANI KUN OLIN TIVAAMASSA PYÖRÄÄNI.
      Sanoin,että kyllä hintaa täytyy pudottaa,koska teihin ei saa yhteyttä..meileihin ei vastata..valehdellaan päin naamaa!!!
      300€ ja näkemiin..
      Puhelin siis edellee "rikki.."..sanoivat hommaavansa uuden..eipä ole uutta tullut..
      Maksupääte edelleen rikki..
      Tämä on mielestäni poliisiasia.
      Tylysti totesivat..kirjoita vaikka minne..me ei lueta fb-sivuja eikä arvosteluja.
      Onneksi puh.loki ja meilit todisteena.
      Ihan turha meidän on täällä valittaa..
      Lyöttäydytään yhteen ja tehdään rikosilmoitus..liike ei varmasti päivänvaloa kestä.

      • Galluppi

        Heippuli heissan, nyt ihan vilpittömästi haluaisin kysyä sinulta ja muiltakin ( ne ketkä täälä on valittanut), minkä takia veit/tilasit huollon, käytit tämän liikkeen verkkopalveluja/tilasit vara-osia ym. tästä persereikä liikkeestä? Etkö tiennyt liikkeen taustoista? Halusin päästä pyörähuollosta edullisemmin? En uskonut että kusetus sattuu minun kohdalleni, koska kaikki on toiminut hyvin ennenkin? En tiennyt tästä kusetus "firmasta"?, että ihan vaan... minkä takia ?


    • Stinukka

      HYVÄ PÄÄTÖS ....EN MINÄKÄÄN

      • Päiväkoti

        Enkä minäkään, T: 5-v


    • asdqwwer

      Siistiä nähdä että henkilökunta jaksaa vieläkin käydä täällä kommentoimassa :D

    • Megamokaaaa

      Huonoin huoltoliike ikinä. Esim. jos pyörässä on alunperin 8 vaihdetta takarenkaassa ja päättävät huollossa vaihtaan 10-vaihteisen pakan, eivät muista vaihtaa vaihtajaa 8-vaihteiseksi, joten vaihteiden säätöjä ei voi saada kohdalleen, haha mikä legendaarinen moka.

      Onneksi on henkilökunnan naamat muistissa, joten jos näen heitä muualla töissä, laitan senkin yrityksen boikottiin.

      • Uolevipellehermanni6969

        Veikkaampa että varaosa hyllyssä ei ollut muutakuin kymppipakka ja kun laskut on niin tapissa varaosa toimittajille niin ei voinut tilata oikeaa pakkaa :))


    • Boikottiin_ikuisesti

      Ottakaa valokuvat henkilökunnan naamoista pilvipalveluun JAKOON MUILLE, ainakin ne ketkä siellä huoltavat pyöriä ja eivät sitä selvästi osaaa. Niin voi laittaa kyseiset henkilöt boikottiin.

      • Yusufali

        Varaston loppuunmyynti 28.8.17 asti. Liike lopettaa nykyisessä paikassa.


      • vmikko
        Yusufali kirjoitti:

        Varaston loppuunmyynti 28.8.17 asti. Liike lopettaa nykyisessä paikassa.

        Liike näytti eilen olevan lähes tyhjä. Vain pelkkää romua. Jatkaako tuo muka jossain? Toivottavasti vähän kauempana meiltä.


      • vmikko
        vmikko kirjoitti:

        Liike näytti eilen olevan lähes tyhjä. Vain pelkkää romua. Jatkaako tuo muka jossain? Toivottavasti vähän kauempana meiltä.

        Näyttää olevan paljon maksamattomia velkoja about 100000.


    • qwertyuiopn

      jahhuuu!! vihdoin ja viimein!

    • Sinisilmäinenkunoli

      Mistähän löytäisi omistajan....

      • Uolevipellehermanni6969

        No se ei ole kauhean vaikea asia. Y-tunnus niin sillä löydät omistajan nimen ( tämän löydät netistä liikkeen nimellä) ja jos sulla on jotain mitä vaadit niin kuluttajariitalautakuntaan tai tietenkin poliisille tieto niin alkaa solmut avautumaan. Onnea matkaan, jono voi olla aika muhkea ;)


    • Kavallus_200.000

      Kavallus 200.000€. Omistaja muutti Thaimaaseen ja huorat ottaa häneltä suihin.

      • Pelleherman123

        Oliko niin että velat vanhenevat 15 vuodessa? Sen ajan kun elelee tekemättä mitään ( asustelee vaikka thaimaassa, "ansaitsemilla rahoillaan" ) niin kaikki on annettu anteeksi, ei hassumpaa :))


      • sdfsdfsdfsdf

        Voi riippua vähän millä tavalla valka syntynyt. Jos pöllii firman kassasta 200.000€....


      • Pelleherman123

        Taitaa se rikoskin vanhentua yhtälailla. Onko tämä sisäpiiritietoa kun tiedetään tämmöinen summa 200 000 eur? Vai jänis heitetty hatusta? :))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe