Olen kerännyt Nestle Bonan koodeja, mutta en saa millään kerättyä kesäkuun loppuun mennessä 400 pistettä. Hedelmäsoseista saa vain kaksi pistettä, joten pitäisi ostaa 200 purkkia, jotta saan täyteen pisteet. Jos jollain teillä on ylimääräisiä koodeja, niin ottaisin ne mielelläni vastaan. Koodit voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Nestle Bona
6
1624
Vastaukset
- Ohi meni
Aloitin juuri syöttämään pojalleni kiinteitä, ja huomasin tuon kampanjan. Ihan mahdotonta, ja kohtuutontakin mielestäni tuo 400 pisteen vaatimus, ainakin aloittelijoille, joiden purkeista saa vain sen vaivaiset 2 pistettä. Ei sellaiseen vauhtiin heti pääse, eikä, ainakaan minulla ole aikomustakaan keskittyä ainoastaan yhden valmistajan ruokiin. Unohda koko juttu.........
- 25c prk
ei kiinnosta mitkään bonapisteet
- väliä
Mitä väliä on sillä tämän keräilyn kanssa, että mitä Prismassa maksaa sosepurkki???
- älytöntä...
oon kans keräilly noita koodeja ja todennu saman et ihan älytöntä toi 400 pistettä...varsinkin kun ne kuvakirjat ei esim. ifolorilla paljookaan maksa...tulee melkein halvemmaks ostaa se suoraan jostain, ku ruveta hamstraamaan purkkeja...eipä ne oo tainnu ajatella asiaa loppuun asti kun kamppanja aikaa on pidennetty jo moneen otteeseen...
Kannattaa ottaa huomioon, että postimaksut (yli 7e) joutuu maksamaan itse. Eli teettää vain 34 euron arvoisen kirjan, jos oikeasti haluaa tuon ilmaiseksi.
- rfefg
*** kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että postimaksut (yli 7e) joutuu maksamaan itse. Eli teettää vain 34 euron arvoisen kirjan, jos oikeasti haluaa tuon ilmaiseksi.
sanottiin mulle. mutta tämä paskan lähetyksen jälkeen tuli virhe!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3942842Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762239Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191323- 801287
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401256