Olen kerännyt Nestle Bonan koodeja, mutta en saa millään kerättyä kesäkuun loppuun mennessä 400 pistettä. Hedelmäsoseista saa vain kaksi pistettä, joten pitäisi ostaa 200 purkkia, jotta saan täyteen pisteet. Jos jollain teillä on ylimääräisiä koodeja, niin ottaisin ne mielelläni vastaan. Koodit voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Nestle Bona
6
1618
Vastaukset
- Ohi meni
Aloitin juuri syöttämään pojalleni kiinteitä, ja huomasin tuon kampanjan. Ihan mahdotonta, ja kohtuutontakin mielestäni tuo 400 pisteen vaatimus, ainakin aloittelijoille, joiden purkeista saa vain sen vaivaiset 2 pistettä. Ei sellaiseen vauhtiin heti pääse, eikä, ainakaan minulla ole aikomustakaan keskittyä ainoastaan yhden valmistajan ruokiin. Unohda koko juttu.........
- 25c prk
ei kiinnosta mitkään bonapisteet
- väliä
Mitä väliä on sillä tämän keräilyn kanssa, että mitä Prismassa maksaa sosepurkki???
- älytöntä...
oon kans keräilly noita koodeja ja todennu saman et ihan älytöntä toi 400 pistettä...varsinkin kun ne kuvakirjat ei esim. ifolorilla paljookaan maksa...tulee melkein halvemmaks ostaa se suoraan jostain, ku ruveta hamstraamaan purkkeja...eipä ne oo tainnu ajatella asiaa loppuun asti kun kamppanja aikaa on pidennetty jo moneen otteeseen...
Kannattaa ottaa huomioon, että postimaksut (yli 7e) joutuu maksamaan itse. Eli teettää vain 34 euron arvoisen kirjan, jos oikeasti haluaa tuon ilmaiseksi.
- rfefg
*** kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että postimaksut (yli 7e) joutuu maksamaan itse. Eli teettää vain 34 euron arvoisen kirjan, jos oikeasti haluaa tuon ilmaiseksi.
sanottiin mulle. mutta tämä paskan lähetyksen jälkeen tuli virhe!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849