Olen kerännyt Nestle Bonan koodeja, mutta en saa millään kerättyä kesäkuun loppuun mennessä 400 pistettä. Hedelmäsoseista saa vain kaksi pistettä, joten pitäisi ostaa 200 purkkia, jotta saan täyteen pisteet. Jos jollain teillä on ylimääräisiä koodeja, niin ottaisin ne mielelläni vastaan. Koodit voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Nestle Bona
6
1630
Vastaukset
- Ohi meni
Aloitin juuri syöttämään pojalleni kiinteitä, ja huomasin tuon kampanjan. Ihan mahdotonta, ja kohtuutontakin mielestäni tuo 400 pisteen vaatimus, ainakin aloittelijoille, joiden purkeista saa vain sen vaivaiset 2 pistettä. Ei sellaiseen vauhtiin heti pääse, eikä, ainakaan minulla ole aikomustakaan keskittyä ainoastaan yhden valmistajan ruokiin. Unohda koko juttu.........
- 25c prk
ei kiinnosta mitkään bonapisteet
- väliä
Mitä väliä on sillä tämän keräilyn kanssa, että mitä Prismassa maksaa sosepurkki???
- älytöntä...
oon kans keräilly noita koodeja ja todennu saman et ihan älytöntä toi 400 pistettä...varsinkin kun ne kuvakirjat ei esim. ifolorilla paljookaan maksa...tulee melkein halvemmaks ostaa se suoraan jostain, ku ruveta hamstraamaan purkkeja...eipä ne oo tainnu ajatella asiaa loppuun asti kun kamppanja aikaa on pidennetty jo moneen otteeseen...
Kannattaa ottaa huomioon, että postimaksut (yli 7e) joutuu maksamaan itse. Eli teettää vain 34 euron arvoisen kirjan, jos oikeasti haluaa tuon ilmaiseksi.
- rfefg
*** kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että postimaksut (yli 7e) joutuu maksamaan itse. Eli teettää vain 34 euron arvoisen kirjan, jos oikeasti haluaa tuon ilmaiseksi.
sanottiin mulle. mutta tämä paskan lähetyksen jälkeen tuli virhe!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991