Olen kerännyt Nestle Bonan koodeja, mutta en saa millään kerättyä kesäkuun loppuun mennessä 400 pistettä. Hedelmäsoseista saa vain kaksi pistettä, joten pitäisi ostaa 200 purkkia, jotta saan täyteen pisteet. Jos jollain teillä on ylimääräisiä koodeja, niin ottaisin ne mielelläni vastaan. Koodit voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Nestle Bona
6
1601
Vastaukset
- Ohi meni
Aloitin juuri syöttämään pojalleni kiinteitä, ja huomasin tuon kampanjan. Ihan mahdotonta, ja kohtuutontakin mielestäni tuo 400 pisteen vaatimus, ainakin aloittelijoille, joiden purkeista saa vain sen vaivaiset 2 pistettä. Ei sellaiseen vauhtiin heti pääse, eikä, ainakaan minulla ole aikomustakaan keskittyä ainoastaan yhden valmistajan ruokiin. Unohda koko juttu.........
- 25c prk
ei kiinnosta mitkään bonapisteet
- väliä
Mitä väliä on sillä tämän keräilyn kanssa, että mitä Prismassa maksaa sosepurkki???
- älytöntä...
oon kans keräilly noita koodeja ja todennu saman et ihan älytöntä toi 400 pistettä...varsinkin kun ne kuvakirjat ei esim. ifolorilla paljookaan maksa...tulee melkein halvemmaks ostaa se suoraan jostain, ku ruveta hamstraamaan purkkeja...eipä ne oo tainnu ajatella asiaa loppuun asti kun kamppanja aikaa on pidennetty jo moneen otteeseen...
Kannattaa ottaa huomioon, että postimaksut (yli 7e) joutuu maksamaan itse. Eli teettää vain 34 euron arvoisen kirjan, jos oikeasti haluaa tuon ilmaiseksi.
- rfefg
*** kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että postimaksut (yli 7e) joutuu maksamaan itse. Eli teettää vain 34 euron arvoisen kirjan, jos oikeasti haluaa tuon ilmaiseksi.
sanottiin mulle. mutta tämä paskan lähetyksen jälkeen tuli virhe!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475