Eli ostin tässä pussillisen taffel chilipähkinöitä ja 1,5L pepsi maxia. Onko terveelllista? Tai onko edes terveellisempää, kuin 1,5L normaalia pepsiä ja 350gramman pussi normaaleja sipsejä?? Tässä vielä linkit kyseisten tuotteiden ravintosisältöihin ynnämuuhun hömppään mistä minä en älyä hölkäsenpöläystä. http://www.pepsi.fi/tuotteet http://www.taffel.fi/index.php/tuotteet/pahkinat/ Kiitos vastauksista! :)
Taffel chilipähkinät ja pepsi max.
5
7421
Vastaukset
- ninni7000
Noissa limsoissa on se ero, että tavallisessa Pepsissä on sokeria, ja Maxissa on makeutusaineita. Niiden terveellisyydestä voisi sitten kiistelläkkin vaikka kuinka kauan, mutta jos ajatellaan vain kaloreita ja painonhallintaa, niin siihen nähden Pepsi Max on parempi valinta. Kaikkein terveellisin juoma on vesi. Pähkinöissä ja sipseissä on kummassakin runsaasti rasvaa ja suolaa. Pähkinöissä on sentään vähän vähemmän tyydyttynyttä rasvaa, eli siinä mielessä hieman terveellisempi valinta kuin normaalit sipsit, mutta ei missään tapauksessa terveellistä.
- mutt ne
pähkinät on täyttä tavaraa,rasvaa n.70%,kaloreita 100g noin.500cal. Pieninä määrinä ihan ok.
- Panhandle
Noissa pähkinöissä pahinta ei ole rasva (joka on hyvää kasvisrasvaa), vaan suola, jota niissä on ihan liikaa. Parempi on napostella pelkkiä, maustamattomia pähkinöitä. Varsinkin cashew- ja pistaasipähkinät ovat hyviä.
- jöpöttää
pistaasipähkinät on vaa ihan perkeleen kalliita ettei tälläsel vähävarasella oo niihin varaa...
- Ells1
Molemmat jättäisin ehkä pois :/
http://gettinglifehealthier.blogspot.fi/
20-vuotias sohvaperuna opettelemassa terveellisempään elämään! Ruokaohjeita, vinkkejä ja urheilukokemuksiani. Kommentoikaa ja kertokaa mitä olette tähän asti mieltä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k734001- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia372747- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1201055