Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä FPO?

Talonmies Nyrönen

Mikä se tämmönen FPO voimanostoliitto oikein on? Liekö kuinka virallista toimintaa, mistä tämä meän aviisi kirjoitti?

19

4076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikki

      Vastaan mielelläni ihan omalla nimelläni. Kuulin että tänne oli kirjoitettu jotain? On ihan virallista toimintaa ja ilman politiikkaa...=) Jos on jotain asiaa nii tulee vaa rohkeasti kysyyn minulta suoraan, tai sanottavaa ni tulee sanoon sen päin naamaa eikä huutele täälä nimimerkin takana. Arvasin tämän alkavan..=) T:Heikki Hannukainen

      • nostaja 2

        valetta valetta


      • love you seku vain.

        työnnä punttis sinne sun isoon vakoon:)


    • ETSIVÄ LÖYTÄÄ
      • Hiihtoniilo

        Tämähän selvensikin asiaa kovasti. FPO ei kuitenkaan taida olla SLU:n alainen organisaatio ja sitä kautta ADT:n testausjärjestelmässä?


      • Heikki
        Hiihtoniilo kirjoitti:

        Tämähän selvensikin asiaa kovasti. FPO ei kuitenkaan taida olla SLU:n alainen organisaatio ja sitä kautta ADT:n testausjärjestelmässä?

        Ei ole ja minun mielestä parempi niin. Yksi syy miksi vaihdoin liittoa oli juuri se että porukkaa kärysi koko ajan entisessä liitossa ja se vaikeutti kaikkien nostajien asemaa... Se ei toki ollut ainoa ja pää syy... Sehän ei tarkoita sitä että voisi tai pitäisi saati saisi doubata minkä kerkeää. Uskon edelleen että ihminen voi saavuttaa kovia tuloksia ilman kiellettyjä aineita! Ihmiset puhuvat asioista mistä eivät tiedä yhtään mitään... Suoraan sanottuna naurattaa kuunnella ja lukea idioottimaisia juttuja että kaikki voimanostajat douppaa ainaki FPO:ssa... =) Olen edelleen valmis testattavaksi jos joku epäilijä sitä haluaa. Epäilijä saa tosin maksaa testin ja lausunnon... =) Viimeksi maksoin itse. Ja vielä mitä tulee tähän testaukseen niin eipä minun jälkeen ole ylitorniolaisia voimanostajia testattu ketään. Ja tämä on karu tosi asia! Kisalaisia on toki testattu mutta he asuvat muualla kuin Ylitorniolla. Katsokaa tuonne 70-90 luvulle ja miettikkää mitä touhu on silloin voinut olla ja mitä seurauksia siitä on tullut...? Turha minun on enempää tähän kai sanoa kun ei se ole mennyt jakeluun ennenkään niin en usko että menee nytkään... =) Nostajat nostaa ja yleensä kateelliset lässyttää... Näin se menee ja on aina mennyt... En tosin ymmärrä mitä kadehdittavaa mullakaan on??? Ei mielestäni yhtään mitään! Terveisin: Heikki Hannukainen (ainoa Ylitorniolainen FPO:ssa)


      • Heikki
        Heikki kirjoitti:

        Ei ole ja minun mielestä parempi niin. Yksi syy miksi vaihdoin liittoa oli juuri se että porukkaa kärysi koko ajan entisessä liitossa ja se vaikeutti kaikkien nostajien asemaa... Se ei toki ollut ainoa ja pää syy... Sehän ei tarkoita sitä että voisi tai pitäisi saati saisi doubata minkä kerkeää. Uskon edelleen että ihminen voi saavuttaa kovia tuloksia ilman kiellettyjä aineita! Ihmiset puhuvat asioista mistä eivät tiedä yhtään mitään... Suoraan sanottuna naurattaa kuunnella ja lukea idioottimaisia juttuja että kaikki voimanostajat douppaa ainaki FPO:ssa... =) Olen edelleen valmis testattavaksi jos joku epäilijä sitä haluaa. Epäilijä saa tosin maksaa testin ja lausunnon... =) Viimeksi maksoin itse. Ja vielä mitä tulee tähän testaukseen niin eipä minun jälkeen ole ylitorniolaisia voimanostajia testattu ketään. Ja tämä on karu tosi asia! Kisalaisia on toki testattu mutta he asuvat muualla kuin Ylitorniolla. Katsokaa tuonne 70-90 luvulle ja miettikkää mitä touhu on silloin voinut olla ja mitä seurauksia siitä on tullut...? Turha minun on enempää tähän kai sanoa kun ei se ole mennyt jakeluun ennenkään niin en usko että menee nytkään... =) Nostajat nostaa ja yleensä kateelliset lässyttää... Näin se menee ja on aina mennyt... En tosin ymmärrä mitä kadehdittavaa mullakaan on??? Ei mielestäni yhtään mitään! Terveisin: Heikki Hannukainen (ainoa Ylitorniolainen FPO:ssa)

        ... ja en ole kilpaillut muissa kuin WABDL-kisoissa missä nostavat myös IPF-liiton miehet. Se tosin vaatii yhden kilpailun lisenssin tai koko aikaisen jäsennyden FPO:ssa. IPF-liitto voi tästä jopa rangaista nostajaa esimerkiksi maajoukkue bannilla tjnms???!!! Naurettavaa touhua että liitto saa päättää kuka kilpailee ja missä.???!!! Siksi olen FPO:n jäsen koska sitä kautta pääsee kansaivälisiin kisoihin ja maailma on siellä muutenkin aivan erinlainen! Raha palkinnot ja ilmapiiri huippuluokkaa! Jatkossa EHKÄ kisaan koko kisan FPO:ssa. Nyt en siihen jalkavaivojeni kanssa kykene ja minua kiinnostaakin WABDL-kisat enemmän muutenki. Ja tulevaisuudessa jos IPF-liitto saa doping touhun kuriin tehokkaammalla testauksella ja löydän seuran missä tuki on vähintään samaa luokkaa kun se on ollut nyt kun olen ollut FPO:ssa niin voinhan aina palata takaisin IPF-liittoon. On näin tehnyt moni muukin. Toivottavasti tuli jo tarpeeksi selväksi. Vastasin nii ku asiat näen ja koen nämä ovat vain ja ainoastaan minun mielipiteitä! Ja jokasellahan on oikeus niihin.... valitettavasti... =) Heikki Hannukainen


      • ou mai kaad vai miten soli?
        Hiihtoniilo kirjoitti:

        Tämähän selvensikin asiaa kovasti. FPO ei kuitenkaan taida olla SLU:n alainen organisaatio ja sitä kautta ADT:n testausjärjestelmässä?

        Ja hiihjillähän onki varraa puhua jotaki ADT:sta.... HAHAHAHAHHAHAAAAA!!!!!!! ;) Kirjottaakkaapa muukki omilla nimillä! Nuo niin asiallisesti esitetyt vihjaukset kannattee jättää omhaan arhvoonsa.... Uskaltakaa sanoa omala nimelä, jos on jollekki tarkotuksella oikein suunnattu viesti nii kö tämä koko ketju on...........!


      • pena 100
        ou mai kaad vai miten soli? kirjoitti:

        Ja hiihjillähän onki varraa puhua jotaki ADT:sta.... HAHAHAHAHHAHAAAAA!!!!!!! ;) Kirjottaakkaapa muukki omilla nimillä! Nuo niin asiallisesti esitetyt vihjaukset kannattee jättää omhaan arhvoonsa.... Uskaltakaa sanoa omala nimelä, jos on jollekki tarkotuksella oikein suunnattu viesti nii kö tämä koko ketju on...........!

        yleensä kun urheilija saa ikuisen kilpaikukiellon ja haluaa jatkaa on ainoa mahdollisuus villit liitot.mun mielestä on paljon reilumpaa olla tämmösissä liitoissa,ei tarvi pelätä testejä ja saa käyttää jäykempiä varusteitakin.varmaan on lepposempaa ja väljempää touhu.tulostasokin on tätäkautta parempi.en tarkoita tällä kirjoituksella heikkiä.


      • kalleperkele
        pena 100 kirjoitti:

        yleensä kun urheilija saa ikuisen kilpaikukiellon ja haluaa jatkaa on ainoa mahdollisuus villit liitot.mun mielestä on paljon reilumpaa olla tämmösissä liitoissa,ei tarvi pelätä testejä ja saa käyttää jäykempiä varusteitakin.varmaan on lepposempaa ja väljempää touhu.tulostasokin on tätäkautta parempi.en tarkoita tällä kirjoituksella heikkiä.

        aineita on käytetty ja käytetään. Ei miehestä sonnia perunoilla tule.


      • jeejee1
        kalleperkele kirjoitti:

        aineita on käytetty ja käytetään. Ei miehestä sonnia perunoilla tule.

        Jos et itse tuloksiin pysty, niin silloin haukutaan aineiden käyttäjiksi niitä ketkä siihen pystyy... Ihmiselle ei ole rajoja vedetty ja ihmisessä on voimaa enemmän kun sitä kukaan uskookaan. Se pitää vain osata tuottaa ulos se voima. Voimanosto on laji joka vaatii vuosien pitkäjänteisen työn jos siinä haluaa menestyä. Heikin sanoin: "toiset meistä kulkevat edellä ja suorittavat jotain. Toiset tulevat perässä ja kritisoivat sitä..." =) Onnea 300 kilon penkistä!!!!!!!!


      • testorules
        kalleperkele kirjoitti:

        aineita on käytetty ja käytetään. Ei miehestä sonnia perunoilla tule.

        ja jos niitä käyttää lääkärin reseptillä, ni ei kai siinä ole mitään väärää? =) Ja doping aineiden käyttö ei edes ole laissa kiellettyä... Hallussa pito on ja myyminen... Testo on paras lääke mitä olen ikinä saanut lääkäriltä ja piste! =)


      • Ahmetti
        testorules kirjoitti:

        ja jos niitä käyttää lääkärin reseptillä, ni ei kai siinä ole mitään väärää? =) Ja doping aineiden käyttö ei edes ole laissa kiellettyä... Hallussa pito on ja myyminen... Testo on paras lääke mitä olen ikinä saanut lääkäriltä ja piste! =)

        antaa hyät kullivoimat?


      • testorules
        Ahmetti kirjoitti:

        antaa hyät kullivoimat?

        Kyllä! =)


      • potari
        Heikki kirjoitti:

        ... ja en ole kilpaillut muissa kuin WABDL-kisoissa missä nostavat myös IPF-liiton miehet. Se tosin vaatii yhden kilpailun lisenssin tai koko aikaisen jäsennyden FPO:ssa. IPF-liitto voi tästä jopa rangaista nostajaa esimerkiksi maajoukkue bannilla tjnms???!!! Naurettavaa touhua että liitto saa päättää kuka kilpailee ja missä.???!!! Siksi olen FPO:n jäsen koska sitä kautta pääsee kansaivälisiin kisoihin ja maailma on siellä muutenkin aivan erinlainen! Raha palkinnot ja ilmapiiri huippuluokkaa! Jatkossa EHKÄ kisaan koko kisan FPO:ssa. Nyt en siihen jalkavaivojeni kanssa kykene ja minua kiinnostaakin WABDL-kisat enemmän muutenki. Ja tulevaisuudessa jos IPF-liitto saa doping touhun kuriin tehokkaammalla testauksella ja löydän seuran missä tuki on vähintään samaa luokkaa kun se on ollut nyt kun olen ollut FPO:ssa niin voinhan aina palata takaisin IPF-liittoon. On näin tehnyt moni muukin. Toivottavasti tuli jo tarpeeksi selväksi. Vastasin nii ku asiat näen ja koen nämä ovat vain ja ainoastaan minun mielipiteitä! Ja jokasellahan on oikeus niihin.... valitettavasti... =) Heikki Hannukainen

        teet kampäkin? Eikös se pitäny tapahtua tälle kaudelle?


      • kirjoitti sinulle
        testorules kirjoitti:

        ja jos niitä käyttää lääkärin reseptillä, ni ei kai siinä ole mitään väärää? =) Ja doping aineiden käyttö ei edes ole laissa kiellettyä... Hallussa pito on ja myyminen... Testo on paras lääke mitä olen ikinä saanut lääkäriltä ja piste! =)

        reseptin? Julkinen vai yksityinen?


      • H I H H
        kirjoitti sinulle kirjoitti:

        reseptin? Julkinen vai yksityinen?

        yksityinen siis. eihän toi sika jaksa nostaa mithään.................... syä pikemminkin.


      • m.k 1976
        H I H H kirjoitti:

        yksityinen siis. eihän toi sika jaksa nostaa mithään.................... syä pikemminkin.

        läski pää luulee vissiin että sitä pelättään ku ommaa nimmiiii merkkii käythää, ole enhenkään sikoja pelätty.......


    • Anonyymi

      Nöf nöf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe