Osaiskos kukaan neuvoa kuinka saan tippaleivästä ison ja pyöreen, samanlaisen kuin kaupan tippis on? Itselläni ne on aika matalia. Jos taas lisään taikinaa niin siit tulee möykky joka jää pehmeeksi munkin oloinen, ei rapea. Et silleen. Tumpelo oon. Apua kaipaa hän. Kiirrekkin olisi. Kiitos.
Voihan tippaleipä
3
2553
Vastaukset
- Vappuheila34
Hei täällä on ohjeet täydellisiin tippaleipiin! http://www.kotiliesi.fi/juhla/arkisto/2009/4/27/munkit-ja-tippaleivat.aspx
- Zeppe II
RESEPTION näytille. Jos sieltä tip.leiv.löytyy punainen nenä niin "Vappu" on onnistut. ;) :):):)
- kyllä harmittaa
Me ei kyllä tiedetä miten se onnistuu.. Ollaan vaan pähkäilty koko vappu samaa ongelmaa ja meinattiin pissata housuun kun harmitti niin. On se elämä kurjaa. Mutta asioilla on tapana järjestyä. Ja vappukin on ohi. Sitten vielä tajuttiin, että meillähän on asiat helvetin hyvin! Ruokaa ja sänky ja kaikki mitä ylipäätään voi toivoa. Ajatelkaa hei jotain kodittoimia lapsia Afrikassa tai Aasiassa. Ja valittakaa sitten tippaleivästä. Vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090