Miss/Mr Pesis

Gallup

Kuka on suomen kaunein naispesäpalloilija? Entäpä miehistä komein?

34

10304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juzpa

      Jengi täällä ei varmaan tiedä yhdenkään pesäpalloilijoiden nimeä..:) mutta joo, oma ehdokas on että kaunein naispelaaja on M. Miesperä komeimmasta äijästä en tierä.

      • hmm...

        Lapuan Virkiän Niina (ent.yli-hirvelä) Mäkimaa taikka sitten PeTon nuorempi Alestalo on kauneimmat naiset. Miehiä on monta mm.Kohosen Toni, Rantasen Riku, Timo Rantatorikka ja Korhosen Mikko.siinä niitä. tottakai niit on enemmänkin, kunhan muutaman tuossa vaan mainaasin.


      • Keikka

        Olen kanssasi samaa mieltä, että komein naispelaaja on tää Miesperä, mutta kaikkien aikojen komein miespelaaja on Erkki Miesperä Jyväskylän Lohi. On muutoon tän flikan isäukko!


      • pikkupeto
        hmm... kirjoitti:

        Lapuan Virkiän Niina (ent.yli-hirvelä) Mäkimaa taikka sitten PeTon nuorempi Alestalo on kauneimmat naiset. Miehiä on monta mm.Kohosen Toni, Rantasen Riku, Timo Rantatorikka ja Korhosen Mikko.siinä niitä. tottakai niit on enemmänkin, kunhan muutaman tuossa vaan mainaasin.

        ehdottomasti Mikko "doksa" Korhonen!! vai taivas mikä namu!


      • Lohi
        Keikka kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä, että komein naispelaaja on tää Miesperä, mutta kaikkien aikojen komein miespelaaja on Erkki Miesperä Jyväskylän Lohi. On muutoon tän flikan isäukko!

        Mr pesis Rajalan veljeksistä vanhempi ja Tokkari


      • Minna
        Keikka kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä, että komein naispelaaja on tää Miesperä, mutta kaikkien aikojen komein miespelaaja on Erkki Miesperä Jyväskylän Lohi. On muutoon tän flikan isäukko!

        Tokkarin Antissa on sitä jotain äidille ja tyttärelle. Oon niin ehdottoman varma, että se on mukava mies. Iloinen heppu!


      • Lohi
        Lohi kirjoitti:

        Mr pesis Rajalan veljeksistä vanhempi ja Tokkari

        Diivoja! Ovat olleet pienen ikänsä.


    • taku

      mr. pesis on ehdottomasti JARKKO KOKKO. Kukas muukaan!!!!!:) grr..nam.
      naispesäpalloiliasta ei oo tietoo, eikä kyllä hirveesti niin väliäkään.

    • Ihailija

      Tiina Tolonen

    • minä vaan

      ehdottomasti sulosin mies pesis on vimpelin lukkari Anssi Heimonen!!!!!!

      • kirppu

        mä lähen kyllä tohon Heimosen Anssiin kans;)


    • jope

      on kempeleen kirin marika haapakoski.
      uskomaton herkkupeppu..
      kumma kyl jaksaa kiinnostaa naisten pesis ;0

      • Mä vaan!

        Kukas jope se tollasii kirjottelee, et marikasta ms. pesis:) No, en mä noihin naisiin ota kantaa mut miehissä ehkä kokon jarkko..


    • pomppuliina

      Miehistä tulee ensimmäisenä silmänilona mieleen Jarkko Kokko....ja on varmaan monia muitakin :)

    • tyttö

      Kossun Hannu Kiukkonen on komein! Eipä Olli Yli-Karjanmaakaan hullumpi ole, mutta ei sentään yllä aivan Hannun tasolle (sais olla pitempi)..

      • pikkupeto

        sie et voi olla tosissasi!!! oot sie nähny kun kiukkosella on tiukat farkut jalassa niin sen pallit pursuaa molemmille puolille??? hmm, että semmosta. yk kyllä on hyvännäkönen, mutta korvan paras äijä oli yli-hirvelä, se on lutuunen :)


      • mä vaan!
        pikkupeto kirjoitti:

        sie et voi olla tosissasi!!! oot sie nähny kun kiukkosella on tiukat farkut jalassa niin sen pallit pursuaa molemmille puolille??? hmm, että semmosta. yk kyllä on hyvännäkönen, mutta korvan paras äijä oli yli-hirvelä, se on lutuunen :)

        Kukas jope se tollaasii kirjottelee, vai et marikasta ms. pesis:) En mä noihin naisiin ota kantaa mut miehissä ehkä kokkon jarkko..


    • Cirka

      Jos ens vuoden superin joukkueista pitää valita niin Partasen Sami tai Raitalan Kalle. mut jos ens vuonna ykkösessä pelaavistakin saa valita niin Jarkko Ekroth olis kyllä mun valinta komeimmaksi.. =) Kauneimmasta missistä en osaa sanoa mitään.

    • Butt

      Miksei kukaan ole huomannut, tätä aikaisemmin.

      Olisi varmaan hyvä tapa markkinoida lajia, ja samalla saada uusia katsojia katsomoihin.

    • Mindie

      Tonne lukkari puolelle taitaa taa komeimman miehen pysti kylla menna.. Kohosen Toni ihan ehdottomana kuninkaana ja Roppasen Mikko siina perassa peesaten.. :)

      • peto

        joo sillä siis kohosella on maailman ihanimmat silmät.


      • Fanni
        peto kirjoitti:

        joo sillä siis kohosella on maailman ihanimmat silmät.

        Mun mielestä Toni Kohonen on aivan upea: komea, ihanat silmät, liikkuu kuin kissaeläin ja kiinnostava luonne, ai-ai,ku sen sais...


      • fani
        Fanni kirjoitti:

        Mun mielestä Toni Kohonen on aivan upea: komea, ihanat silmät, liikkuu kuin kissaeläin ja kiinnostava luonne, ai-ai,ku sen sais...

        Joo, mies pesäpallo pelaajia, söpöjä sellaisia on tosi paljon mut ekana tulee mieleen: Korhosen Roope, Kohosen Toni, Tokkarin Antti ja Raution Jarkko, eikä saa unohtaa Jukka Marttalaa!! =)


    • top 3

      1. Paula Järvi
      2. Jenni Kulmala
      3. Niina Mäkiviita

      Lopettaneista Outi Heikkilä ja Reija Helmi upeita
      t. ukkomies 33v

    • tosi on

      Jep! Söpöjä poikia Lipossa on muutenkin.

      • Kikka

        Puuma on söpö. Viittanen on toinen ok pärstäinen Lippolainen.


    • näinon

      kiteeltä löytyy useita komeita!

    • Hyvinkää

      Vaikka seuraan omasta mielestäni pesistä paljonkin, ei mulle sano mitään joku Lohen tai muun Suomi-sarjan pelaajan lempinimi. Ei kai tämän oo tarkoitus millään extreme-faniuden tasolle mennä.Tekiskö joku TOP10-listan Superin pelaajista ja sitten äänestys pystyy. 80-luvun alkupuoliskon Kokot ja muut muumiot voi unohtaa siltä listalta.Etsitään oikeasti joukkue, jota voi käydä kentällä ihailemassa pelaajien takia tänä kesänä.

    • minä täällä hei

      oli pakko kyl tulla tänne kirjottaa.. Teijo Kankaanpää vie pystin ihan keposesti!!:)
      2. Kohonen
      3. Heikkinen Jarmo
      4. Jarkko Rautio
      5. Tervonen
      ja jos saan sanoa niin en kyllä yhtää ymmärrä niitä joiden mielestä kokko tai joku tokkari on komein :S

    • varma asiasta

      Rauhalan Janne!!! Siinä on miehinen mies, ihan toista kun nämä tässä edellä on ehdotellut.

      • aah

        kyllä Janne on jotain aivan uskomatonta!! Harmi vaan, jo rengastettu..


    • Nelly

      Ihana on lupposilmä Röppänen! Oiskos se sinkku? Miks näitä tärkeitä siviilsäätyä koskevia tietoja ei oo pelaajaesittelyjen yhteydessä kotisivuilla??? Rakastuin siihen mussukkaa sporttichatis ja nyt pesäpallo kiinnostaa!

      • jsjka

        Kukaan noista ei vedä vertoja PuPen Mikko Lahtiselle! Yksinkertaisesti täydellinen! Ei ole mitään pielessä.


    • ilpo

      henna kytösalmi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe