Kuka on suomen kaunein naispesäpalloilija? Entäpä miehistä komein?
Miss/Mr Pesis
Gallup
3911852
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
Vastaukset 39
Vanhimmat
Jengi täällä ei varmaan tiedä yhdenkään pesäpalloilijoiden nimeä..:) mutta joo, oma ehdokas on että kaunein naispelaaja on M. Miesperä komeimmasta äijästä en tierä.
Lapuan Virkiän Niina (ent.yli-hirvelä) Mäkimaa taikka sitten PeTon nuorempi Alestalo on kauneimmat naiset. Miehiä on monta mm.Kohosen Toni, Rantasen Riku, Timo Rantatorikka ja Korhosen Mikko.siinä niitä. tottakai niit on enemmänkin, kunhan muutaman tuossa vaan mainaasin.
Olen kanssasi samaa mieltä, että komein naispelaaja on tää Miesperä, mutta kaikkien aikojen komein miespelaaja on Erkki Miesperä Jyväskylän Lohi. On muutoon tän flikan isäukko!
ehdottomasti Mikko "doksa" Korhonen!! vai taivas mikä namu!
Mr pesis Rajalan veljeksistä vanhempi ja Tokkari
Tokkarin Antissa on sitä jotain äidille ja tyttärelle. Oon niin ehdottoman varma, että se on mukava mies. Iloinen heppu!
Diivoja! Ovat olleet pienen ikänsä.
On rehtorina nykyään.
Oltiin Keikan kanssa aikoinaan morjestustuttavia. En enää muista syytä.
mr. pesis on ehdottomasti JARKKO KOKKO. Kukas muukaan!!!!!:) grr..nam.
naispesäpalloiliasta ei oo tietoo, eikä kyllä hirveesti niin väliäkään.
Tiina Tolonen
ehdottomasti sulosin mies pesis on vimpelin lukkari Anssi Heimonen!!!!!!
mä lähen kyllä tohon Heimosen Anssiin kans;)
on kempeleen kirin marika haapakoski.
uskomaton herkkupeppu..
kumma kyl jaksaa kiinnostaa naisten pesis ;0
Kukas jope se tollasii kirjottelee, et marikasta ms. pesis:) No, en mä noihin naisiin ota kantaa mut miehissä ehkä kokon jarkko..
Miehistä tulee ensimmäisenä silmänilona mieleen Jarkko Kokko....ja on varmaan monia muitakin :)
Kossun Hannu Kiukkonen on komein! Eipä Olli Yli-Karjanmaakaan hullumpi ole, mutta ei sentään yllä aivan Hannun tasolle (sais olla pitempi)..
sie et voi olla tosissasi!!! oot sie nähny kun kiukkosella on tiukat farkut jalassa niin sen pallit pursuaa molemmille puolille??? hmm, että semmosta. yk kyllä on hyvännäkönen, mutta korvan paras äijä oli yli-hirvelä, se on lutuunen :)
Kukas jope se tollaasii kirjottelee, vai et marikasta ms. pesis:) En mä noihin naisiin ota kantaa mut miehissä ehkä kokkon jarkko..
Jos ens vuoden superin joukkueista pitää valita niin Partasen Sami tai Raitalan Kalle. mut jos ens vuonna ykkösessä pelaavistakin saa valita niin Jarkko Ekroth olis kyllä mun valinta komeimmaksi.. =) Kauneimmasta missistä en osaa sanoa mitään.
Miksei kukaan ole huomannut, tätä aikaisemmin.
Olisi varmaan hyvä tapa markkinoida lajia, ja samalla saada uusia katsojia katsomoihin.
Tonne lukkari puolelle taitaa taa komeimman miehen pysti kylla menna.. Kohosen Toni ihan ehdottomana kuninkaana ja Roppasen Mikko siina perassa peesaten.. :)
joo sillä siis kohosella on maailman ihanimmat silmät.
Mun mielestä Toni Kohonen on aivan upea: komea, ihanat silmät, liikkuu kuin kissaeläin ja kiinnostava luonne, ai-ai,ku sen sais...
Joo, mies pesäpallo pelaajia, söpöjä sellaisia on tosi paljon mut ekana tulee mieleen: Korhosen Roope, Kohosen Toni, Tokkarin Antti ja Raution Jarkko, eikä saa unohtaa Jukka Marttalaa!! =)
1. Paula Järvi
2. Jenni Kulmala
3. Niina Mäkiviita
Lopettaneista Outi Heikkilä ja Reija Helmi upeita
t. ukkomies 33v
Jep! Söpöjä poikia Lipossa on muutenkin.
Puuma on söpö. Viittanen on toinen ok pärstäinen Lippolainen.
kiteeltä löytyy useita komeita!
Vaikka seuraan omasta mielestäni pesistä paljonkin, ei mulle sano mitään joku Lohen tai muun Suomi-sarjan pelaajan lempinimi. Ei kai tämän oo tarkoitus millään extreme-faniuden tasolle mennä.Tekiskö joku TOP10-listan Superin pelaajista ja sitten äänestys pystyy. 80-luvun alkupuoliskon Kokot ja muut muumiot voi unohtaa siltä listalta.Etsitään oikeasti joukkue, jota voi käydä kentällä ihailemassa pelaajien takia tänä kesänä.
oli pakko kyl tulla tänne kirjottaa.. Teijo Kankaanpää vie pystin ihan keposesti!!:)
2. Kohonen
3. Heikkinen Jarmo
4. Jarkko Rautio
5. Tervonen
ja jos saan sanoa niin en kyllä yhtää ymmärrä niitä joiden mielestä kokko tai joku tokkari on komein :S
Rauhalan Janne!!! Siinä on miehinen mies, ihan toista kun nämä tässä edellä on ehdotellut.
kyllä Janne on jotain aivan uskomatonta!! Harmi vaan, jo rengastettu..
Ihana on lupposilmä Röppänen! Oiskos se sinkku? Miks näitä tärkeitä siviilsäätyä koskevia tietoja ei oo pelaajaesittelyjen yhteydessä kotisivuilla??? Rakastuin siihen mussukkaa sporttichatis ja nyt pesäpallo kiinnostaa!
Kukaan noista ei vedä vertoja PuPen Mikko Lahtiselle! Yksinkertaisesti täydellinen! Ei ole mitään pielessä.
henna kytösalmi
Onpa hieno ketju ja hyviä viestejä. Krista Laurila tulee mieleen.
-Sari Lemponen
-Jonna Äijälä
Varmaan sata muutakin, mutta ei nyt viitti näitä nuorempia niin nimeltä mainita, että saa olla rauhassa ihailuilta (niitä on muutamia hyviä).
Siskokset Satu ja Kati R. Olin itse yläasteelle menossa, kun he pelasivat Petossa. Oli naismaku kohdallaan jo pienenä.
Aino-Kaisa Mantereen päällysteettömän pepun ja edestäkin nähneenä sanoisin, et ei oo kaikilla samat nautinnot.