8-pallo

kasipallo

Kumpi voittaisi kasipallos jos menee näin:
Kun on toisen vuoro ja se lyö yhdellä omalla vuorollaan sekä mustan pallon että viimeisen oman pallon pussiin.musta pallo meni toisen pallon jälkeen pussiin.mutta kuitenkin kummatkin meni samalla lyönnillä pussiin.eli kumpi voitti:
lyöjä vai se toinen?

9

1406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japi

se joka löi sen kasin samalla lyönnillä kun viimeisen pallonsa hävisi
      kasipallo täytyy lyödä omalla vuorollaan sitä ei voi kyyditellä etukäteen sisään

se on virhe josta häviää

• tyhymä

lyöjä tyhymä

• lappi

se joka löi kasi pallon ja sen oman viimeisen pallon pussiin samalla lyönnillä se voitti ihan selvästi.
      eli lyöjä

• tahkis

Itse taidat olla tyhmä. Tai ainakin kannattaisi opetella kunnon säännöt ennen kuin tulet tänne valittamaan.
        Ote Biljardiliiton säännöistä:
        "Pelin voittaa pelaaja, joka on ensin pussittanut kaikki omat pallonsa ja sen jälkeen pussittanut pallon 8 maalattuun pussiin laillisesti eri lyönnillä"
        Huomaa tuo ERI LYÖNNILLÄ tuossa..

• fdgh
        tahkis kirjoitti:

Itse taidat olla tyhmä. Tai ainakin kannattaisi opetella kunnon säännöt ennen kuin tulet tänne valittamaan.
        Ote Biljardiliiton säännöistä:
        "Pelin voittaa pelaaja, joka on ensin pussittanut kaikki omat pallonsa ja sen jälkeen pussittanut pallon 8 maalattuun pussiin laillisesti eri lyönnillä"
        Huomaa tuo ERI LYÖNNILLÄ tuossa..

onniitä muitaki sääntöjä kun teillä monilla kasipallon säännöillä saa lyödä oman viimmeisen ja kasipallon samalla lyönnillä

lyöjä voiytti

• cortez^^
        fdgh kirjoitti:

onniitä muitaki sääntöjä kun teillä monilla kasipallon säännöillä saa lyödä oman viimmeisen ja kasipallon samalla lyönnillä

lyöjä voiytti

mutta nyt puhutaankin virallisista SBilin säännöistä eikä mistään ääliösäännöistä.

• joo

lyöjä

• vauhko90

mä en ehkä osaa kunnolla vielä näitä sääntöjä. mut tuntuis että se lyöjä voittais, koska jos se musta menee vasta sen jälkee kun se viimenen oma pallo on mennyt, ja ku se musta vielä menee sinne samaan ku se viimenen. =)

• cortez^^

missään tapauksessa ei ole merkitystä sillä, mikä pallo menee ensimmäisenä pussiin jos kyse on samasta lyönnistä.

kasi pussitetaan omalla lyönnillään, muuten tulee tappio.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe