Halfordin homous häiritsee edelleen

Saku

British Steel, Point Of Entry, Screaming for Vengeance, Defenders of the Faith ... siinäpä sitä oli heviherkkua 80-luvun alun headbangereille. Kun ensimmäisen kerran kuulin Priestiä - tais olla British Steelin "Living after midnight" - olin täysin myyty. Bändi soitti lujaa, kitarat kirskuivat, mustaa nahkaa, seinällinen Marshall -vahvistimia yms. Täydellinen Heavy Metal -unelma. Bändi ja sen vocalisti Rob Halford olivat jo tuolloin myös homoyhteisöjen suosiossa juuri tuon pukeutumisensa vuoksi (nahkaa, koppalakkeja, niittejä, kaulapantoja, ...). Yleisesti kuitenkin uskottiin että bändi on täysin hetero ja pukeutuu ko. tavalla ainoastaan keikoilla ja vetää sitten siviilissä pikkutakit ja kravatit kaulaan. Kunnes ... 80-luvun lopulla / 90-luvun alussa paljastui että Rob Halford on kuin onkin HOMO ! Siis kaveri jonka luultiin vain vetävän parodiaa aiheesta paljastuikin juuri siksi mitä oli esittänyt. Muun bändin homoudesta tai heterouesta ei ole tietoa. Mutta Rob on homo - oli kuulemma vetänyt Freddie Mercuryakin hanuriin aikanaan. Itselleni tuo paljastus oli shokki ja pettymys josta jotenkuten toivuin kun Halford lähti bändistä ja tilalle tuli Tim "Ripper" Owens - tosin bandin taso laski oleellisesti Owens -vuosien ajaksi. Nyt Priest ja Halford ovat tulossa taas takaisin orginaalikokoonpanossa. En tiedä miten asiaan suhtautuisin. Robin homoutta en hyväksy mutta orginaali Priestin kyllä. Mites te muut headbangerit, häiritseekö Halfordin homous ?

Terv.
Nim. Saku - "homot saareen ja pommi päälle"

26

1842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi

      vitusti parempi ku joku dickinsson tai halfordi

    • hevari

      tekevät samanlaista musiikkia kun aikoinaan.
      Ei sillä ole väliä onko Rob homo kunhan vaan ei sitä lietso lavalla eikä studiossa.
      Olis se nyt oksettavaa jos äijä alkais kirjoittaa homosuudesta, kullin imemisestä ja perseellevedosta biisejä...hyi saatana! Uskon että äijä sais lähteä bändistä aika äkkiä jos alkais siellä noin homoilemaan.

      Eiköhän ne sitä kauan kaivattua Heavy Metallia kovilla riffeillä saa aikaan..ohan ne sentään alkuperänen Judas Priest nyt. Ei mua se haittaa vaikka Rob on perämiehiä, kunhan vaan saavat kunnon musiikkia aikaan.

      • Saku

        Defenders -levyn "Eat me alive" oli aikanaan jenkkien radioissa soittokiellossa biisin suorasukaisten sanojen vuoksi. Biisissähän hyvin yksityiskohtaisesti kuvaillaan (hetero)oraaliseksiä. Jälkeenpäin vaan kauhistutti että Halfordhan oli siinä kaiketi kuvaillut homojen välistä oraaliseksiä. Puistattaa vieläkin ...


      • 334442142141421231132132231
        Saku kirjoitti:

        Defenders -levyn "Eat me alive" oli aikanaan jenkkien radioissa soittokiellossa biisin suorasukaisten sanojen vuoksi. Biisissähän hyvin yksityiskohtaisesti kuvaillaan (hetero)oraaliseksiä. Jälkeenpäin vaan kauhistutti että Halfordhan oli siinä kaiketi kuvaillut homojen välistä oraaliseksiä. Puistattaa vieläkin ...

        ...Halford ole vielä Aidsiin kuollut


    • HEVARI

      JA MYÖS SAATANA LUET, KERRAN AIHEEN ALOITITKIN:

      On sulla vittu huolenaiheet.

      Judas Priest ei ansaitse sua. Ui itse sinne saarellesi ja kiroa Halfordin ja Mercuryn nimeen.

      Minulle molemmat edustavat laulajien aatelistoa omilla saroillaan, eikä voisi vitun vähempää kiinnostaa, vaikka o(li)vat kuinka homoja tahansa. On se kumma, kun ihmisen arvostus riippuu siitä, miten hän mukautuisi "normaalien" elämään. Vittu se on niiden oma asia, miten hommat hoituvat makuuhuoneen puolella. Jos pelottaa, mene tynnyriin asumaan.

      Vittu Halford on helvetin kova äijä, vaikka onkin homo. Mulle ihmisen ja ennen kaikkea artistin kunnioitus syntyy hänen saavutuksistaan, ei siitä, mikä on hänen seksuaalinen suuntautumisensa tai mitä ruokaa hän syö.

      Tietenkään en tahdo, että Halford lähentelisi minua. Mutta seksuaalinen ahdistelu onkin ihan eri asia kuin homous. Ja Halford on sen verran fiksu kaveri, ettei se ryhdy ketään raiskaamaan.

      Mä en ole sen sivistyneempi varmastikaan kuin sä, mutta olen ilmeisesti helvetin paljon älykkäämpi. Vittuakos sä siinä orginaalia Priestiä haaveilet, kun ei homo-Halford kelpaa muuhun kuin pomminruoaksi, ja Ripperkin oli helpotus, kun se ei ollu homo? Vitun ääliö. Sä olisit siis valmis tappamaan lukuisia hienoja artisteja, jotka sattuvat olemaan homoja.
      Ja muut Priestin jäsenet ei ole homoja, jos tää tieto pelastaa sun uskos bändiin. Vai pitäiskö ihan vittuiluani kirjoittaa, että kaikki siinä orkesterissa on homoja, että lakkaisit kuuntelemasta, polttaisit levyt ja kääntyisit Metallican puoleen?

      Tollanen mätäaivo kelpais ite aitiopaikalle katsomaan, kuinka jenkit tekee parkkipaikkoja. Vittua mua kyrsii sun laises idiootit. Hirvee homofobia koko ajan päällä. Pelkäät varmaan ite paljastuvas homoksi ja koetat pönkittää tosiheterouttaus tollasilla vammaisilla jutuilla. Nyt pyydän anteeksi myös vammaisilta, että otin heidät sinun vertauskuvauksesi.

      Eli mun pointtina on, että toi "tr00h3varien" älytön homojen sanalahtaaminen vois jo kuolla käyttäjiensä mukana. En nimittäin edes uskalla arvailla, kuinka moni hevimuusikko joutuu tälläkin hetkellä kyyristelemään kaapissa vain siksi, koska pelkäävät fanien suhtautumista asiaan. Pisteet Halfordille ja parille muulle, että ovat sellaisia kuin he oikeasti ovat, eivätkä vedä jotain vitun roolia Sakun kaltaisten mänttien tyydyttämiseksi.

      Ja toisin kuin luulette, mä en ole itse homo, mutta mä olen ihminen, jonka mielestä kaikilla on samat saatanan ihmisarvot. Mutta niistähän te truehevarit taas ette tunnu tajuavan mitään.

      Jos sua siis Halfordin homous häiritsee, en voi auttaa. Myönnät kuitenkin, että se on kova jätkä, joten luulis sitten myös tajuavan, että kovat jätkät on sellaisia kuin on. Voithan sä seuraavalla keikalla mennä saarnaamaan Halfordille siitä, että homous on sairautta. En suosittele ottamaan raamattua mukaan, koska muuten sun katu-uskottavuus menee pilalle.

      Koeta pärjätä nysväelämäsi kanssa.

      • ...

        Hyvä!


      • Painkiller

        Asiaa. Tuollaiset saatanan runkkarit kuin Saku joutaisi viedä saunan taakse ja lopettaa.

        Ja homofoobikko ja mammanpoika-Sakulle tiedoksi, että Rob ei tuntenut Freddie Mercurya henk. koht. Ja lisäksi Rob tuli kaapista vasta 90-luvun lopussa Two-bändinsä myötä.


      • .m.

        Totta joka sana.

        Ja ihan oikeasti, luulen että on erittäin harvinaista että joku homo rupeaisi ketään lääppimään, saatika käännyttämään, tai levittämään jotain propagandaa.
        Kehveli sentään.


      • asema

        Yhdyn mielipiteisiinne.


    • mies savosta

      Kuuntelen esim. poikarakkauden profeettaa Manowaria! Ahhh!!! Tietäisivätköhän he äitini nimeä?

      • mies savosta

        Vituttaako ylivoimaisuuteni, feikkirääpäle?


    • Jeesus Elää

      Koska et ole ottanut kantaa tuohon "Luovu metallista sielusi tähden!"-kirjoitukseeni, niin päätin kysyä kantaasi henkilökohtaisesti.
      Onnistuinko kirjoituksillani herättämään epäilyksesi metallimusiikkia kohtaan?
      Jos mahdollista, lue sieltä kaikki kirjoitukseni, joissa osoitetaan myös että pimeys hallitsee maailmaa monin eri tavoin metallin lisäksi aivan kuten lopun aikoina on ennustettu käyvän ja PARANNUS ON TEHTÄVÄ PIAN!
      Älä anna vastustajan saada sinua epäröimään, vaan käy jo tänään katsomassa vapaan suunnan herätyskokouksessa.
      ET PETY JA MUSIIKISTA ET TODELLAKAAN JOUDU LUOPUMAAN!
      Sitten kun Seurakunnassa olet jättänyt vihan, pelon, surun ja katkeruuden taaksesi eli olet päässyt mustasta sydämestä, vaatteista ja musiikista, niin nautit iloisten ylistyskappaleiden laulamisesta muiden seurakuntalaisten kanssa.
      Enkä nyt tarkoita mitään vanhoja ev.lut. kirkon virsiä, vaan vapaiden suuntien oikeaoppista iloista musiikkia kuten tarttuvarytminen Jeesus Kristus Elää.
      TARTU TILAISUUTEESI!

      • Judas Priest 4evah!!

        Joo perkele ja samanlainen hihhuli heti melekin perään! Toi Saku lähtee varmasti riemusta kiljuen kokouksiisi, sit se pääsee haukkumaan Halfordia oikein olan takaa! Iskitpä Jesseboy kyntesi ihan oikeeseen kohteeseen tällä kertaa! Siunasusta

        Ja tolle vitun Sakulle siis, niinkuin toi Hevari kirjoitti tossa edellä, Halfrod on justy kova!!


    • Hevimetaljeesus

      Pändin jäsenen seksuaalisilla mieltymyksillä ei ole mitään tekemistä pändin tekemän musiikin kanssa. Vika on onneksi sinun pääsi sisällä eikä pändissä. Toivottavasti kasvat ihmisenä ja hyväksyt maailman sellaisena kuin se on. Minä nautin senkin ajan Painkillerista.

    • Antigay

      Näin mullekki kävi ja loppui priestin kuuntelu siihen paikkaan, ja vinyylit paloi hiekkalaatikolla runsaan bensan voimalla..!

      • h888

        kaikki homot pitäisi tappaa , myöskin gay-rob !


      • entire
        h888 kirjoitti:

        kaikki homot pitäisi tappaa , myöskin gay-rob !

        Tekisi mieli käskeä sinut tappamaan itsesi, mutta luulen, että sinä tyhmä tekisit sen.


    • Demolition

      Rob Halford on äijien äijä. Aika on jyrkät mielipiteet ketjun aloittajalla mutta antaa kaikkien kukkien kukkia. Priesti tällä hetkellä studiossa väsäämässä seuraajaa redeemerille. Ei malttaisi odottaa.

      • Vengeance

        No Painkillerin jälkeen sieltä ei ole mitään mainittavampaa tullut, joten siinähän odotellaan.

        Toki kun koko genre ja kulttuuri on taas viimeiset 20 vuotta ollut pelkkää perusjäykkien pässien mölinää, niin miksei vaikka kehäraakkibändi voisi laittaa kerran paremmaksi...


    • omahäntäpaisti

      Tässä nähdään fobikkopaistien aivojen kypsyystaso...

      Raw - Medium - Ripe - Burnt - Heavy Metal

      :´´´´DDD

      Metalli on aina homoa.

    • Minua ei sitten vähääkään haittaa, että Rob Halford on homo. Pidän myös Queenista ja Freddie oli myös miehiin päin. Pidän myös Culture clubista ja myös Boy George on homo. Pidän myös Bronski beatista ja sen alkuperäinen laulaja Jimmy Sommerville on kanssa homo. Jari Sillanpäänkin musiikkia kuuntelen joskus ja tämäkin mies on homo, mutta se ei haittaa mua vähääkään. Kuuntelen myös joitain naisartisteja, jotka vain sattuvat olemaan lesboja kuten esim. K.D Lang. Kuitenkin valtaosa niistä artisteista, joiden musiikkia kuuntelen ovat ihan vastakkaiseen sukupuoleen päin, mutta tämäkin on vain sattumaa, koska olen vain sattunut pitämään kyseisien artistien äänestä niin kuin myös niiden kohdalla, jotka ovat omaan sukupuoleensa päin.

      Rob Halford on hyvä laulaja ja Judas Priest todella hyvä bändi. Sillä onko bändin laulaja tai joku muu jäsen tai sooloartisti omaan sukupuoleen päin vai vastakkaiseen vai kumpaankin ei ole mulle mitään merkitystä. Sitäpaitsi Priestin jäsenet ovat aina tienneet Halfordin suuntautumisesta ihan alusta lähtien eikä se ole haitannut heitä, joten se siitä sitten.

    • Anonyymi

      Britit ovat aina suuntautuneet kaikkeen outoon ja epähygieniseen, milloin on näitä Eltonin, Mercuryn tai Halfordin kaltaisia nuohoojia, tai sitten jotain linnun päitä pureva Osbourne.

    • Anonyymi

      Jokseenkin huvittavaa tuo "shokkireaktio" Halfordin kaapista tulon suhteen. Jo vuonna -77 Sin After Sin -levy tarjosi kappaleen Raw Deal, jossa lauletaan yöstä homobaarissa. Vähän sen jälkeen tuli Halfordin "Tom of Finland" -look ruoskineen ja käsirautoineen. Heading Out to the Highway -kappaleen musiikkivideolla Halford lähettää Tiptonin ja Downingin ohjastamat autot matkaan seisten näiden välissä, ja molempien autojen etulaseissa lukee isolla point of entry ja nuolet osoittavat Halfordia. Vihjailuja ollut ilmassa kaiken aikaa ja sitten kaikki muka tulee yllätyksenä, kun Halford asian suoraan mainitsee. Osa niin sanotuista faneista jätti yhtyeen. Lemmykin sanoi joskus, että kaikkihan Halfordin homouden tiesi, mutta siitä ei piireissä tehty mitään haloota, kun asialla ei ollut mitään merkitystä.

    • Jep. Ei ollut kaikille yllätys Boy Georgenkaan homous, kun hänkin tuli joskus 1990-luvulla julkisesti kaapista ja liekö ihan kaikille Eltoninkaan. Toki joillekin näiden artistien naispuolisille faneille saattoi olla pettys, jos oli sattunut esim. ihastumaan idoliinsa, mutta monille ei kai isokaan asia. Tosin kyllä joitakin voi haitata, jos bändin, josta pitää paljon joku jäsenistä paljastuu homoseksuaaliksi, joskus joillekin voi jopa biseksuaalisuuskin olla haitta, mutta itseäni ei haittaa, koska itse kuuntelen vähän kaikenlaisten artistien musiikkia ja joukossa on myös heitä, jotka ovat esim. homoseksuaaleja, kuten esim. Rob Halford, Boy George, Jimmy Somerville (Bronski beat/The Communards), Pet shop boysin laulaja Neil Tennant, Freddie Mercury, Adam Lambert, Jari Sillanpää, kanadalainen laulaja-lauluntekijä K.D Lang (lesbo). Jos musta jonkun artistin ääni on hyvä ja se osuu ja uppoaa tai jonkun bändin musiikki iskee, niin musta on ihan sama mitä seksuaalista suuntautumista kyseinen artisti tai kyseisen bändin jäsenet edustaa. Esim. Rob Halford on erinomainen laulaja ja se seikka, että hän on homoseksuaali ei muuta mun mielipidettä. Kunnioitan häntä laulajana ja muutenkin.

    • Ai että ei ole Priestillä kappaleita, jotka ei millään muotoa käsittelisi asiaa homoseksuaalisuus tai miesten välinen seksi. On heillä. Esim. "Raw deal", joka kertoo kruisailusta homobaarissa New Yorkin Fire Islandissa (Fire Island on New Yorkin liepeillä, Long Islandin eteläpuolella oleva kapea saari, jolla aikoinaan homoseksuaalit tapasivat käydä lomailemassa ja jossa oli useita homobaareja-ja discoja), "Turbo lover", kertoo seksistä autossa, "Eat me alive", kertoo taas seksistä ja koska Rob on homo niin on varmaan aatellut biisin sanoja kirjoittaessaan, samoin kuin Turbo loverinkin miesten välistä seksiä ja myös kappaleeseen "Beyond the realms of death" Rob Halford on sisällyttänyt joitain ajatuksiaan siitä miltä tuntui, kun joutui olemaan julkisesti kaapissa ja ei voinut avoimesti olla sellainen kuin on, esim. kohta "I'm safe here in my mind, I'm free to speak with my own kind". Ja mistäkö tiedän tämän? No siitä, että Halford kertoo näin muistelmissaan "Tunnustan" (Confess), tosin tuosta "Beyond the realms of deathista" ajattelin jo ennen kuin olin edes lukenut Halfordin muistelmia, että siinä on varmaan hänen ajatuksiaan siitä miltä tuntuu, kun ei voi olla avoimesti sellainen kuin on ja pelkää, että monet ihmiset eivät hyväksyisi, jos asia tulisi julki.

    • Ja mitenkö muut bändin jäsenet ovat suhtautuneet tällaisten kappaleiden sanoituksiin, kun ovat aikanaan saaneet tietää mistä niissä on kyse? Kuulemma ihan hyvin. Ei haitannut eikä aikoinaankaan, vaikka olisivat tajunneet mistä niissä on kyse. Priestin jäsenet olivat aika avarakatseista porukkaa ja ovat edelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe