Miten saa pömppömahan pois nopeasti?
Miten saada pömppis pois?
7
3757
Vastaukset
- misu
jos on kyse rasvakerroksesta vatsan päällä niin rasvaa polttavalla liikunnalla ja järkevällä ruokavaliolla. se ei kylläkään tapahdu nopeasti, ja pömppömaha tulee takaisin jos elämäntapamuutos ei ole pysyvä. jos kyseessä ei ole läski, niin sitten sitä pömppömahaa ei saa pois. toisilla vatsa vaan on pyöreämpi kuin toisilla. ja naisellahan vatsan kuuluukin olla pyöreähkö.
- Pat
Jos kyse ei ole läskistä, niin vatsalihaksien treenaaminen usein auttaa pömppömahaan.
- misu
Pat kirjoitti:
Jos kyse ei ole läskistä, niin vatsalihaksien treenaaminen usein auttaa pömppömahaan.
etenkin niiden syvien vatsalihasten, jotka usein jätetään huomiotta, kun luullaan että ainoat vatsalihakset on ne jotka näkyy. vatsalihaksia treenatessa täytyy muistaa myös selkälihakset, lihastasapainon vuoksi. täytyy myös varoa treenaamasta ulommaisia vatsalihaksia liikaa, koska sittenhän se vatsa vasta pömpöttääkin. no, naisilla tuskin tätä vaaraa yleensä on...
- pömppö
....jos kohtu on sellaisessa asennossa.
sitäpaitsi pömppö on seksikäs. - man8545
Riippuu siitä onko ylipainoinen vai normaalipainoinen. Jos on normaalipainoinen pömppis niin silloin salilla käyminen 4 kertaa viikossa on paras ratkaisu. Ruokailutottumukset on totta kai muutettava ja nukuttava vähintään 8 tuntia/yö. Perussääntö on että nopeita hiilareita (vaaleeta pastaa, vaaleeta leipää, vaaleeta riisiä, karkkia) ei kannata pahemmin syödä, paitsi ennen treeniä esim. banaanin. Aamulla ruisleipää tai täysjyväpuuroa. Ruokavaliosta kannattaa tehdä proteiinipitoinen, eli lihaa, kalaa, kanaa, juustoja, kananmunaa, pähkinöitä ja maitotuotteita kannattaa suosia. Rasvojen kanssa ei tarvitse edes olla tarkkana, jos hiilarit ovat hitaasti imeytyviä eli täysjyvää ja ruista. Ja toki rasvoissa kannattaa suosia kasvirasvoja eli esim. avokadoja ja oliiveja. Vettä pitää juoda paljon, ja vihreetä teetä :D. Kaikista tärkeintä on että ei syö karkkia. Karkkia ei tarvitse syödä ikinä. Eikä muutenkaan sakkaroosia (eli sitä sokeria, josta puhekielessä käytetään nimitystä sokeri). Jos karkkia on pakko syödä niin se on aina muusta pois. Ja karkkia ei tee edes mieli, jos lopettaa sen syömisen viikoksi, sen unohtaa nopeasti. (darrassa on eri asia, kun tekee mieli syödä kaikkea ja paljon). Ja niin, sokerilimut pois. Kun alkaa juomaan lightlimuja niin ne alkavat nopeasti maistumaakin paremmalta, ja sokerilimun aiheuttama turvotus rupee harmittamaan. Alkoholin kanssa ei tarvitse ainakaan energiamääristä puhuttaessa tarkkana olla, jos se ei ole ongelma alkuunkaan. Pari kertaa kuukaudessa voi reippaamminkin juoda, eikä tunnu missään, jos muuten pitkiin hiilihydraatteihin ja proteiineihin painottuva ruokavalio toteutuu. Vitamiinien saanti kannattaa varmistaa vitamiini- ja hivenainetableteilla.
- man8545
Jotkut väittävät että joillakin vain on pömppis ja se ei lähde mitenkään. Tämä ei pidä paikkaansa, tai sitten se on erittäin harvinaista. Aivan varmasti lähtee kun tekee oikeita asioita. Mutta itse haastehan on se, että pömppis pysyy poissa. Kaikki on asenteesta kiinni. Usein ihmiset, jotka yrittävät saada pömppiksen pois, sortuvat monen päivän nälässä elämisen jälkeen pariksi päiväksi tai päiväksi (viikonloppuna) armottomaan syöpöttelyyn, ja yrittävät aloittaa keventämisen taas uudestaan. Ei, ei näin. Tasapainoisuus on tärkein asia.
- 123EI JAKSA
VITTU EN MIE AINAKAA JAKSA! JTN HELPPOA PITTÄIS OLLA :/:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625