Niin veikkauksia Tahkon tulevan kauden lopullisesta sijoituksesta. Itse veikkaan sen olevan sijoilla 1-4. Hyvinkäällä järjestetään vuoden 2004 itä-länsi. Muistakaapas se hyvät keskustelijat ja pesäpallosta kiinnostuneet.
Hyvinkään Tahko
9
923
Vastaukset
- Jymy jyrää!
Tahko korkeintaan viides ja mestaruuden vie Sotkamon jymy(jälleen kerran)
- pikkupeto
mie veikkaan että tahko on kolmen parhaan joukossa, niillä on nyt hyvä jengi kasassa...kunhan koko talven jaksaa treenata ja äijät pysyy terveinä niin hyvin mennee!!!!!
juu, mie oon samaa mieltä että sotkamon jymy vie mestaruuden ja kauden jälkeen korhosen mikko valitaan parhaaksi pelaajaksi. - Laherry
pikkupeto kirjoitti:
mie veikkaan että tahko on kolmen parhaan joukossa, niillä on nyt hyvä jengi kasassa...kunhan koko talven jaksaa treenata ja äijät pysyy terveinä niin hyvin mennee!!!!!
juu, mie oon samaa mieltä että sotkamon jymy vie mestaruuden ja kauden jälkeen korhosen mikko valitaan parhaaksi pelaajaksi.Kyllä Sotkamo voi hyvinkin viedä mestaruuden. Mielummin Jymy kuin Kipa =P Kyllä Tahkollakin mahdollisuus on, pitää vaan pelata hyvin.
- eme
ei elämä se tahkon lukkari Mikko Röppänen on iha unelma!!
- Laherry
...röppis osaa hommansa. Hyvin hoitanut hommansa Markus "Aatu" Meriläisen lähdettyä.
- Agentti
Tahko saattaa jopa tolla materiaalilla yltää loppuotteluun eli veikkauksesi Tahkon sijoitukseksi 1-4 ei ole ollenkaan hassumpi.
Kipa,Tahko,Jymy,Lippo siinä mestariehdokkaat ja toivon että se mestari on Kipa!- Laherry
Jymy, Kipa, Lippo, Thako. Siinä on tosiaan suosikit. Kuitenkin pitäisin silmällä Kossua ja PattUa. Kuten viime syksynä. Tahko Johti PattUa vastaan otteluvoitoin 3-0, mutta hävisi sarjan kuitenkin 3-4. Siis Jymy, Kipa, Lippo, Tahko. Ja PattU ja Kossu. Eikä pidä myöskään unohtaa Järvenpäätä. Viime vuonna toinen. Tosin suurin osa pelaajista on Hyvinkääläisiä =)
- Chiquito
Laherry kirjoitti:
Jymy, Kipa, Lippo, Thako. Siinä on tosiaan suosikit. Kuitenkin pitäisin silmällä Kossua ja PattUa. Kuten viime syksynä. Tahko Johti PattUa vastaan otteluvoitoin 3-0, mutta hävisi sarjan kuitenkin 3-4. Siis Jymy, Kipa, Lippo, Tahko. Ja PattU ja Kossu. Eikä pidä myöskään unohtaa Järvenpäätä. Viime vuonna toinen. Tosin suurin osa pelaajista on Hyvinkääläisiä =)
...mutta KiPe tuskin pärjää tulevana vuonna, kun niin moni rotta jätti uppoavan laivan... :)
- likka
tahko vois olla 3 parhaan joukos mut eihän sitä vielä tiiä....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413103- 823024
- 1932522
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362215- 271539
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251