kaupoista ja konditorioista saa tätä nykyä ihania pullia jonka täytteenä on jotain vaniljalta maistuvaa, ihanaa, kosteaa tahnaa.mitähän se mahtaa olla, jotakin vanilijakiisseliäkö vai mitä? voiko sitä tehdä itse? jos joku osaa neuvoa tuon täytteen tekemisen, olisin iloinen!
vanilijatäytepullat
11
5716
Vastaukset
- lacey
olisiko tallaista? dallas-pullien taytteesta (ja vahan muustakin ;)kaytiin keskustelua 9.11
Vaniljarahkatäyte:
100 g voita
100 g kananmunia (n. 2kpl)
50 g sokeria
200 g maitorahkaa
50 g vaniljakreemijauhetta
VANILJAKREEMI:
Vaniljakreemijauheen voi korvata lisäämällä täytteeseen 2 tl vaniljasokeria, ja 50 g peruna-tai vehnäjauhoja.
http://www.mtv3.fi/ruokala/?module=Reseptit&func=resepti&id=2179&rec_title_part=pulla&recca_id[]=3&recpa_id=&user_rec=&from=- minä
tuo se juuri on! KIITOS!
nyt kun vielä löytäisi sitä vanilijakreemijauhetta.ootko koittanut tehdä itse sinä vanilijakreemiä, tuleeko yhtäö hyvää? - lacey
minä kirjoitti:
tuo se juuri on! KIITOS!
nyt kun vielä löytäisi sitä vanilijakreemijauhetta.ootko koittanut tehdä itse sinä vanilijakreemiä, tuleeko yhtäö hyvää?ei ole tullut kokeilluksi tata reseptia, mutta otan sen kesalla mukaani suomeen.
taalla ei ole naissa lahikaupoissa rahkaa eika vanilijakreemijauheetta. vaniljakastikkeita teen kylla itse:) - minä
lacey kirjoitti:
ei ole tullut kokeilluksi tata reseptia, mutta otan sen kesalla mukaani suomeen.
taalla ei ole naissa lahikaupoissa rahkaa eika vanilijakreemijauheetta. vaniljakastikkeita teen kylla itse:)lainkaan? huh!
mikäs sellainen paikka oikein on?
rahkahan kuuluu JOKAPÄIVÄISEEN ruokaani......... - lacey
minä kirjoitti:
lainkaan? huh!
mikäs sellainen paikka oikein on?
rahkahan kuuluu JOKAPÄIVÄISEEN ruokaani.........taalla bostonin seudulla asun. ei ole viiliakaan, ja siita pidan todella paljon. niin, ja silakoita nakee vain keittokirjan sivuilla.
kylla teilla suomessa onkin hyvaa ruokaa :)
- vanilliinikreeme
laitan pulliini pelkästään sitä vanilliinikreemejauhetta sekoitettuna veteen, niinkuin ohjeessa on. Jos sulla on esim. joku tuttu joka käy tukussa, niin pyydä häntä tuomaan tätä jauhetta. Konditorioissa sitä ei suostuta myymään. Todella riittoisaa on. Ja hyvää!!
- minä taas
kuullut että netsitäkin sitä (ja muitakin mausteita)voisi tilata, onko kellään tietoa ko. sivusta?
- vaniliinikreeme
minä taas kirjoitti:
kuullut että netsitäkin sitä (ja muitakin mausteita)voisi tilata, onko kellään tietoa ko. sivusta?
löytyisikö Prima-mausteista. Oon joskus tilannut itse sieltä kaikenlaisia mausteita ja pullatäytteitä ym., kreemeä en muista oliko siellä. Mutta kokeile, etsivä löytää!! :))
- Hyppynen
vaniliinikreeme kirjoitti:
löytyisikö Prima-mausteista. Oon joskus tilannut itse sieltä kaikenlaisia mausteita ja pullatäytteitä ym., kreemeä en muista oliko siellä. Mutta kokeile, etsivä löytää!! :))
http://www.ryytihyppynen.fi/index.php?id=ekauppa.html&PHPSESSID=4d827abc8184daf3f47c75dfed12a8df
http://www.prima-mausteet.fi/nettitilaus.htm - minä taasen
Hyppynen kirjoitti:
http://www.ryytihyppynen.fi/index.php?id=ekauppa.html&PHPSESSID=4d827abc8184daf3f47c75dfed12a8df
http://www.prima-mausteet.fi/nettitilaus.htmtosi HYVÄT linkit annoit!!!!!!
noitahan pitää kokeilla. - Kotileipuri
minä taasen kirjoitti:
tosi HYVÄT linkit annoit!!!!!!
noitahan pitää kokeilla.Vaniljakreemijauheen voi korvata vaniljakastikejauheella (esim. Ekströmsin tai Blå Bandin vaniljakastike), jota löytyy joka kaupasta. ...ja hyvää tulee!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4423696Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1202734Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32431Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422269Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202217Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv282078Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941637Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k521599Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel761580Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541495