Keskityin heittoon. Mutta ränni kolisi.
Keilailu on voimalaji
4
940
Vastaukset
- joku
Mielestäni kunhan pallon jaksaa pitää kädessä, niin ei siinä sen enempää voimia tarvita!
- Kuntoilja ukko
Ookkonaa ikinä nähdyt solakkaa keilailijaa!?
En mä ainakaan, eli jopa tikanheittokin edestakaisin kävelyineen on kehittävänpää liikuntaa kuin keilailu !- viki
Jos harrastat funbowlingia, niin varmaan siellä onkin nuoria lössähtäneitä ja keski-ikäisiä enemmän kaljasta kuin keilaamisesta kiinnostuneita. Käyppä katsomassa tunnetuimman suomalaisen ammattikeilaajan muotokuvaa http://www.mikakoivuniemi.com/picontour.html
voitko väittää hänen olevan lihavan tai edes tukevan. Et se siitä väittämästä. Itsekin jo iäkkäämpänä olen pitänyt kunnon korkealla, ja voin väittää että nää hampurilais sukupolven kasvatit kalpenee rinnallani selluliiti perseineen ja roikkuvinen mahoineen ja napapaitoineen.
- aXeli
keilailun periaate on kaato kaadon saa kun pallo tulee oikessa kulmassa keilapatteriin ja siihen tarvitaan kierre jos heität pallon kovaa ja suoraa pallo ei elä osuessaan patteriin kun on kierre voit saada kaadon osumatta edes 1 keilaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733364Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91891Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311088
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820