Sähly on pellelaji. Käsittämätöntä että siinä pelataan sm-sarjaakin. Aikuiset miehet. No Suomessa tällainen lapsellisuus otetaankin tosissaan.
SÄHLY ON PELLELAJI
9
1044
Vastaukset
- no niin no
ja taas tällanen viesti...plaah
noita tollasia tulee joka kuukausi ainakin yks.
mutta eihän jääkiekkokaan oo enää mikään kontaktilaji ku nykyään enää vaan kahvataan ja viedään samalla katsomisen ilo pois...
itse tykkään katsella mielummin säbää koska se on nopeatempoinen peli eikä siinä ole mitään b-piste aloituksia joka 30 sekunti...mutta se on mielipide kysymys mistä tykkää
toiset pitää lätkästa ja toiset säbästä... - ....
jos olisin samanlainen pelle kuin sinä niin voisin vaikka sanoa että "ompas jääkiekon pelaajat lapsellisia kun isot miehet liukuu jäällä kumipalan perässä hiki hatussa" mutta musta kaikki urheilu on hyvää.. vai?
- HIFK
Tähän koihtaan voisin heittää legendan "niin ehkä sähly, mutta salibandy ei ole sählyä" mutta ei jaksa alottaa.
- eräs
No sinä kun olet niin kova kaveri niin kerropas mikä on oikea laji? Luettele vaikka useampia.
- .::o::.
Niin on.. Siksi pelaanki sitä, sillä olen itsekin pelle..
Ja voisin sanoa että nämä "salibandy on p*rs#?st#" aiheet on pellehommmaa.. - Jaahas..
Get a life!
- EaK
ei sitä SALIBANDY-foorumille tarvi tulla ilmottamaan, jos joku helv#**n sähly on syvältä.
Ihan eri laji. - HandOfRuumis
sä oot pelle!!
- oikea_mies
Salibändyn pelaajat on säälittäviä geelitukkia. Kaikki vois karkottaa ruotsiin homoilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048