moi! minun pitäisi kirjoittaa essee keilauksesta ja sen historiasta. Netistä ei ole apua joten sattuisiko teillä olemaan mitään tietoa siitä.
Esim. jotain lehti artikkeleita tai omaa tietoa. kiitos jo etukäteen. :)
Onko kenelläkään.....
*Elsa*
3
784
Vastaukset
- bowling 4:ever
Aika laaja käsite. Tuskin tällä palstalla on hirveesti asiasta tietäviä (ainakaan kun katsoo aikaisempia kirjoituksia). Kannattais ehkä mennä keilailuliiton sivuille? Varmasti löytyy jotain tietoa.
Ja aloita siitä, että laji on nimeltään KEILAILU, ei keilaus :)- Keilaus=
No täällähän nimenomaan kirjoitellaan otsakkeen Keilaus alla.
Se lienee sukua sanalle kulaus
- never 300
Paat googleen hakusanat "keilailu historia".
Mulla ainakin heti 2 ekaa linkkiä kerto keilailun historiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830